Permalänk

Är min Asus RT-N66U sönder?

Hej! Jag följde en guide och la in Tomato Shibby firmware på routern. Jag kom inte in i routern för datorn hittar den inte, jag är kopplad via nätverkskabel och routerns power led blinkar långsamt.

Jag använde Firmware Restoration från ASUS och la in den senaste versionen av ASUS programvara men har samma problem. Kan någon hjälpa mig? Det verkar som routern är kvar i återställningsläge då power led lampan lyser långsamt? Jag kommer inte åt internet, routern eller något alls.

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Kan du reseta den med en penna där bak?

Skrivet av Diggan123:

Hej! Jag följde en guide och la in Tomato Shibby firmware på routern. Jag kom inte in i routern för datorn hittar den inte, jag är kopplad via nätverkskabel och routerns power led blinkar långsamt.

Jag använde Firmware Restoration från ASUS och la in den senaste versionen av ASUS programvara men har samma problem. Kan någon hjälpa mig? Det verkar som routern är kvar i återställningsläge då power led lampan lyser långsamt? Jag kommer inte åt internet, routern eller något alls.

Tack på förhand

Visa signatur

love in him

Permalänk

Det löste sig! Satt i 4 timmar men det gick tillslut och nu funkar det ! Fattar inte riktigt vad jag gjorde utan testade allt, 100 gånger och det gick. Var nära att slänga routern i väggen

Den är tydligen obrickbar Tack ändå!

Förresten, ska jag använda firmware restoration om jag vill lägga in original firmware igen?