Sur, Ledsen, Galen?! Skriv av er här!

Permalänk

Aningen irriterad i dag. Då rättsmedicinska är ena riktiga sköningar. Farsan strök med för ett tag sedan och rättsmedicinska fick göra en obduktion och de ringde och sa att de hade lite tillhörigheter som dem skulle skicka. En klocka och en ring. ja för tusan gör det. I dag kom det och allt gott om det inte vore för det att min far låg död i över en månad innan han hittades så förruttnelsen var ganska ordentlig och dem tyckte att det vore en bra ide att skicka det utan någon som helst rengöring. Fullkomligt stank lik om grejerna så man fick slänga ut det på balkongen och det fanns fortfarande rester kvar av min far i det. Men men man får väl se det positiva. Man fick ju med ett par gram lik på köpet

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Urreburre:

Aningen irriterad i dag. Då rättsmedicinska är ena riktiga sköningar. Farsan strök med för ett tag sedan och rättsmedicinska fick göra en obduktion och de ringde och sa att de hade lite tillhörigheter som dem skulle skicka. En klocka och en ring. ja för tusan gör det. I dag kom det och allt gott om det inte vore för det att min far låg död i över en månad innan han hittades så förruttnelsen var ganska ordentlig och dem tyckte att det vore en bra ide att skicka det utan någon som helst rengöring. Fullkomligt stank lik om grejerna så man fick slänga ut det på balkongen och det fanns fortfarande rester kvar av min far i det. Men men man får väl se det positiva. Man fick ju med ett par gram lik på köpet

Helt sinnessjukt, hur fan tänker de egentligen? Har du hört av dig till dem? Om inte, så gör det. Beklagar sorgen för övrigt=(

Permalänk
Skrivet av anon136741:

Helt sinnessjukt, hur fan tänker de egentligen? Har du hört av dig till dem? Om inte, så gör det. Beklagar sorgen för övrigt=(

Tackar.

Nej jag har inte hört av mig. Men jag håller med om vad fan de tänkte med egentligen. Visst om det inte gick att rengöra eller något men då kunde dem väl ha sagt det iallafall så hade man kunnat säga åt dem att slänga skiten.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Urreburre:

Aningen irriterad i dag. Då rättsmedicinska är ena riktiga sköningar. Farsan strök med för ett tag sedan och rättsmedicinska fick göra en obduktion och de ringde och sa att de hade lite tillhörigheter som dem skulle skicka. En klocka och en ring. ja för tusan gör det. I dag kom det och allt gott om det inte vore för det att min far låg död i över en månad innan han hittades så förruttnelsen var ganska ordentlig och dem tyckte att det vore en bra ide att skicka det utan någon som helst rengöring. Fullkomligt stank lik om grejerna så man fick slänga ut det på balkongen och det fanns fortfarande rester kvar av min far i det. Men men man får väl se det positiva. Man fick ju med ett par gram lik på köpet

Men herregud vilka klåpare. Beklagar sorgen dessutom!

Själv är jag dock grymt nöjd för stunden, varit på jakt efter större lägenhet jag och fästmön. Efter åtskilliga lägenheter som inte varit intressanta och en grymt fin vi inte fick, så fann vi igår en ännu finare. Som vi fick dessutom, så kontrakt och hela fadderullen skrivit så nu är det bara att vänta på att flytta in.
Om det bara kunde lösa sig med fast heltidsjobb någon gång också så vore det fulländat (Fast jag är sjukt nöjd med livet som det är nu för tiden också, ^_ ^ )

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Puh, jag har nyss varit på en dubbeldejt och det var riktigt slitsamt.
Så nu har jag blivit av med oskulden när det gäller dejtning. Nå mitt råd till er andra är att aldrig dejta en tjej i taget, då det förutom är tidsineffektivt finns risk för pinsamma tystnader.
Orsaken till att jag nu kan dejta brudar är nytt jobb och att jag även sysslar med personalrekrytering..

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem
Skrivet av MakubeX:

Mitt område ska sluta med Dell-uppdrag och det skall till InfoCare istället. :'(

Kommer sakna mina stamkunder som jag åkte till varje dag, nothing will be the same anymore. :'(

Mina stamkunder, kan inte mer än att älska dom. Dom har klagat på hos deras kundkontakt på Dell så mycket så nu kommer jag få åka dit och fortsätta i vanlig ordning. Förlorar alla andra men får behålla stamkunderna. Dagen kunde inte bli bättre!

Tyckte det dock gick ovanligt fort att få dom att ändra på det hela, trodde det skulle ta bra mkt längre tid.

Permalänk
Medlem

Smått galen nu igen, uppkörning snart, efter alla dessa år känns det som att det verkligen är på tiden...

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Sanazin:

Smått galen nu igen, uppkörning snart, efter alla dessa år känns det som att det verkligen är på tiden...

Lycka till! Vet hur nervöst det känns innan men bara lita på dig själv så går det bra.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Gaah, nyss hemkommen från jobbet.
Folk från Linköping samt Norrköping - bli trevligare!
Herre min ge otrevligare människor får man leta efter.

Visa signatur

Antec Designer 500| Antec Earth 500W | Asus M3A Socket Am2+ | AMD Phenom 9500 | Kingston 2x1024mb| Sapphire Radeon HD3850| Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200rpm 16MB SATA2

Permalänk
Medlem

Blir lite lagom förbannad när en man känner ska uppträda på talangjakten på dreamhack och så håller dom inte tiderna :S Hur svårt ska det vara?

Visa signatur

Speldator: Fractal Design R4 / ASRock Z77 PRO3 / I5 3570K @4.0 Ghz / Corsair Vengeance LP 8GB / Cooler Master Hyper 212 EVO / Gigabyte HD7950 Windforce @Stock / Fractal Design Integra 650W / 500GB WD Caviar Black / 1TB WD Caviar Blue

Permalänk

Jag är mest galen på att jag inte kommit på något namn för mitt företag jag är påväg att starta upp

Permalänk
Medlem

Idag känner jag mig riktigt nöjd.
Har just skrivit kontrakt för köp av bostadsrätt. Inga mer jobbiga budgivningar med folk som tokbudar och irriterar en.

Det var en säljare som ville få sin lägenhet såld och hörde av sig till mäklaren om de visste någon lämplig köpare som kunde köpa direkt till fast pris utan att gå via kostsam styling, visningar, hemnet osv. Och eftersom de lokala mäklarna känner till mig rätt bra vid det här laget så kontaktade de mig för privatvisning.
Riktigt bra lägenhet, ljus, rymlig, med balkong, högst upp, alla renoveringar gjorda och den bästa föreningen i hela området med obefintliga skulder och massa tillgångar. Dessutom i ett av de bästa områdena.
Aldrig någonsin varit på någon visning där allt varit så perfekt i alla avseenden.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Skit glad sedan igår! Mina oerhört dåliga levervärden bestämde sig äntligen för att börjat vända. Måste säga att bönor, soya produkter och andra nyttigheter verkligen får igång en, fan vad man känner energi.

Permalänk
Skrivet av Robeliboban:

Skit glad sedan igår! Mina oerhört dåliga levervärden bestämde sig äntligen för att börjat vända. Måste säga att bönor, soya produkter och andra nyttigheter verkligen får igång en, fan vad man känner energi.

Härligt o höra att det blir bättre!

Visa signatur

Palit RTX 3060 Ti | Ryzen 7 7800X3D | Gigabyte B650M DS3H | 32GB Vengeance 5600 MHz CL36

Permalänk
Medlem

irriterad över att jag inte ens kan använda mig av In-Ear hörlurar... jäkla fabrikationsfel man ska ha!!

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ¤Reason¤:

irriterad över att jag inte ens kan använda mig av In-Ear hörlurar... jäkla fabrikationsfel man ska ha!!

Du är inte ensam... Inte hittat en enda in-ear lur som suttit bra i mina öron.

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Medlem

Nån jävel snodde min tvättbricka och satte dit sin egen och tvättar nu på min tid. "nej den va tom när jag kom", jo tjena ditt respektlösa svin, tror ju säkert någon bara tar bort min bricka för att sedan gå därifrån. Sen bara råkar du komma ner kl 8 en tisdag morgon för att se om det fanns en tid ledig, och se på fan det gjorde det!

Tror fan jag kör en skruvmejsel i hans så han inte får in nyckeln för att ta bort den, då får han inte upp dörren.

Svin...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Nån jävel snodde min tvättbricka och satte dit sin egen och tvättar nu på min tid. "nej den va tom när jag kom", jo tjena ditt respektlösa svin, tror ju säkert någon bara tar bort min bricka för att sedan gå därifrån. Sen bara råkar du komma ner kl 8 en tisdag morgon för att se om det fanns en tid ledig, och se på fan det gjorde det!

Tror fan jag kör en skruvmejsel i hans så han inte får in nyckeln för att ta bort den, då får han inte upp dörren.

Svin...

Skickades från m.sweclockers.com

hade det problemet för några år sen.
efter att många började klaga så bytte dom ut det mot magnet brickor och datorstyrning på tvättider samt porten fick låsning av magnetbricka.
samt du kom inte ens in i tvättstugan om du inte hade tvätttid.

att folk inte kan respektera saker och ting.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

hade det problemet för några år sen.
efter att många började klaga så bytte dom ut det mot magnet brickor och datorstyrning på tvättider samt porten fick låsning av magnetbricka.
samt du kom inte ens in i tvättstugan om du inte hade tvätttid.

att folk inte kan respektera saker och ting.

Det lät kanon, och dyrt. Så min hyresvärd lär aldrig införa det. Fan så less jag e, så sugen på att trycka i ett tuggummi i hans cylinder eller nått, men då ska man väll få skit för det och anledningen till varför jag gjorde så spelar ingen roll längre, för jag har ju vandaliserat.

Jösses vilka problem man kan ha, men klart man blir förbannad :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Det lät kanon, och dyrt. Så min hyresvärd lär aldrig införa det. Fan så less jag e, så sugen på att trycka i ett tuggummi i hans cylinder eller nått, men då ska man väll få skit för det och anledningen till varför jag gjorde så spelar ingen roll längre, för jag har ju vandaliserat.

Jösses vilka problem man kan ha, men klart man blir förbannad :/

Skickades från m.sweclockers.com

Häll i en massa klorin i sköljmedlet

Elände med folk som bara ser till sig själva och beter sig respöktlöst, undrar hur ljudet i skällan skulle va om det va ombytta roller.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

vad är det med allt folk som ska försöka få till någon slags töntig kuk mätar tävling med en hela tiden.
först märkte man av detta på gymmet, men numera så märker man även av det på jobbet(kunder) och ute på fritiden.
det ska hela tiden bröstas upp, gå på ett visst "coolt" sätt vilket i mina ögon ser rätt så komiskt ut och jämföra sig med en.
inte bara personer som tränar (som man dwarfar lätt), utan även spinkiga personer som knappt har en tränad muskel på kroppen, whats the point? i min värld så skulle det vara rätt så pinsamt att försöka mäta sig med någon mycket större.
värst är nog de som har med sig sin flickvän eller som går med en flock med tjejer, uj uj.
är det bara avundsjuka, idioti eller har vi män någon slags instinkt till att mäta oss med varandra som jag tydligen har missat eller inte har?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

vad är det med allt folk som ska försöka få till någon slags töntig kuk mätar tävling med en hela tiden.
först märkte man av detta på gymmet, men numera så märker man även av det på jobbet(kunder) och ute på fritiden.
det ska hela tiden bröstas upp, gå på ett visst "coolt" sätt vilket i mina ögon ser rätt så komiskt ut och jämföra sig med en.
inte bara personer som tränar (som man dwarfar lätt), utan även spinkiga personer som knappt har en tränad muskel på kroppen, whats the point? i min värld så skulle det vara rätt så pinsamt att försöka mäta sig med någon mycket större.
värst är nog de som har med sig sin flickvän eller som går med en flock med tjejer, uj uj.
är det bara avundsjuka, idioti eller har vi män någon slags instinkt till att mäta oss med varandra som jag tydligen har missat eller inte har?

Känner igen detta speciella fenomen.

Permalänk
Medlem

Själv är jag glad, provsmakat 3 olika glöggsorter. Smaskens som bara den. Får dock lov att säga att årets Blossa inte var nån jättehöjdare, även om den var fullt drickbar. En positiv överraskning var dock den ekologiska Vinter Glöd Smaskens, 4/5 Skumtomtar i betyg

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av mangemani:

inte bara personer som tränar (som man dwarfar lätt)

Minns jag rätt om det var du som var typ två meter lång och vägde hur mycket som helst?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk

Gör ingenting vettigt och har det underbart!

Permalänk
Skrivet av Kalium:

Minns jag rätt om det var du som var typ två meter lång och vägde hur mycket som helst?

du minns rätt

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Japp då vart man nyss tvungen att sticka ifrån nattjobbet då man började kaskadspy, vart tvungen att lämna den nya tjejen jag jobbar med helt själv, fick lite ångest då hon inte riktigt vet vad man ska göra i en sån situation men samtidigt vill man ju inte smitta någon.... Legat över toan i 40 min nu och börjar äntligen få ett break...

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem
Skrivet av zeddiz:

Japp då vart man nyss tvungen att sticka ifrån nattjobbet då man började kaskadspy, vart tvungen att lämna den nya tjejen jag jobbar med helt själv, fick lite ångest då hon inte riktigt vet vad man ska göra i en sån situation men samtidigt vill man ju inte smitta någon.... Legat över toan i 40 min nu och börjar äntligen få ett break...

Är det vinterkräksjukan? Har aldrig haft det, så bara undrar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Är det vinterkräksjukan? Har aldrig haft det, så bara undrar!

Skickades från m.sweclockers.com

Verkar som det även om det är hyffsat lindrigt för tillfället så länge jag inte äter...

Visa signatur

Xbox live: Fisk nacke
System: MSI GeForce GTX 970 4gb - Intel Core i7 2600 @ 3.40 GHz - 8gb RAM - 1.8 TB HDD - 75gb SSD - Razer arctosa - Qpad mus - Asus 24" LED VG248QE - Samsung Syncmaster S22B370

Permalänk
Medlem

glad som sjutton över att man ska på intervju nästa vecka.. så det kanske inte blir något fritidsforskning efter nyår för min del

Visa signatur

Haha.. Se på fan..