Permalänk
Medlem

Vill dela ut en känga till CDON för mycket dålig packjobb.
Två st hårddiskar av "enterprise"-typ packats så illa att de "skvalpade" runt i lådan.
Packa hårddiskar bättre nästa gång!

Permalänk
Medlem

Det enda jag skulle vilja se förbättrat hos CDON är leveranstiderna. Man är bortskämd idag med "dagen efter leverans" och jag prioriterar ofta det framför ett bra pris.

Men man kan väl inte få allt. Bra pris, bra kundservice och snabba leveranstider. Det måste kompromissas någonstans. Inet har kundservice i världsklass och grymma leveranstider men inte alltid "bästa pris" CDON har bra priser men inte snabba leveranstider. Support kan jag inte uttala mig om då jag inte varit i kontakt där.

Visa signatur

Ryzen 3600 | RX6800

Permalänk

50kr rabbatkod går nog ut imorn EgNGwaQ18

Permalänk
Medlem

50kr rabattkod som går ut imorgon. CHRISTMAS

http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_keyboard_wired_600-416... för 29:-

Permalänk
Medlem

Köpte två...lol...en av de få som hyfsat barnsäkra, tangenterna sitter kvar....lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av Funnyvlad:

japp, insåg det sedan jag hade tålamodet att surfa runt hela cdon-s hemsida- Vad skönt att slippa känna sig lurad.

Du trodde alltså på allvar att det fanns en 600 kr rabattkod? Regga hela familjen + alla grannar, kusiner, kompisar.....
Hade ju varit rätt najs...

Permalänk

Rabattkod 50:- HdaiRkt79
Ange koden i kassan.
Erbjudandet gäller t o m 2013-03-31

Permalänk
Skrivet av Livegamers:

Rabattkod 50:- HdaiRkt79
Ange koden i kassan.
Erbjudandet gäller t o m 2013-03-31

tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JesperDa:

Det enda jag skulle vilja se förbättrat hos CDON är leveranstiderna. Man är bortskämd idag med "dagen efter leverans" och jag prioriterar ofta det framför ett bra pris.

Men man kan väl inte få allt. Bra pris, bra kundservice och snabba leveranstider. Det måste kompromissas någonstans. Inet har kundservice i världsklass och grymma leveranstider men inte alltid "bästa pris" CDON har bra priser men inte snabba leveranstider. Support kan jag inte uttala mig om då jag inte varit i kontakt där.

cdon har i princip alltid skickat mina varor samma dag / dagen efter.

Leveranstiden är då inte cdons fel utan postens. (Handlar om när man beställer också.. vissa har till 12.00 och vissa 15.00) Dessutom är cdon större än inet. dvs, mer workload.

Sen får man lägga till att det är otroligt många helgdagar nu

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

Hej CDON. Nu har jag i Tre dagar försök att köpa detta tangentbordet/musen http://cdon.se/hemelektronik/microsoft_wireless_desktop_3000-...

Med rabattkoden "CHRISTMAS" Men får error varje gång, nu har rabattkoden gått ut och går fortfarande inte beställa. Vad orsakar detta fel?

Riktigt tråkigt då jag hade behövt ett billigt trådlöst tangentbord och mus till tvn :/

Visa signatur

i5-2500K@5Ghz - Antec KÜHLER H2O 620 - MSI P67A-C45 - OCZ Agility Sata III 120 GB - Crucial M500 250GB - 20GB 1600mhz xms3 - GTX 560 TI OC 1Gb - OCZ sXs2 700W

c2d E6750@3 ghz - GA-EP35-DS3 P35 - 8 Gb 800Mhz xms2 - HD5670 1024MB - CGS 600W

Permalänk
Medlem

Fasen, så skulle man vara smart och vänta till efter nyårskvällen med att beställa, så kommer man på att rabatten inte gäller längre då

Permalänk
Medlem

Damn så slutade Christmas fungera Skulle beställa en sak idag, poop ;>

Permalänk
Medlem

Samma sak för mig, skulle beställt nya hörlurar igår men var dum och väntade. Jaja, gratis frakt iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Damn så slutade Christmas fungera Skulle beställa en sak idag, poop ;>

Beställde du inte?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Beställde du inte?

Ne tänkte beställa usb minnet för 63:-, blev vettigt pris med -50kr.
No big loss

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nivity:

Ne tänkte beställa usb minnet för 63:-, blev vettigt pris med -50kr.
No big loss

Det fixar vi. Kolla PM.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Det fixar vi. Kolla PM.

Tackar jag för

Permalänk
Medlem

Varför funkar inte deras Sweclocker rabattkod längre?
Den som ger 5% rabatt (SWEC1212).

Skulle beställa nya komponenter idag, men det står att rabattkoden inte fungerar.

Visa signatur

MoBo: MSI KRAIT Z170A CPU: i7 6700K @ 4.0GHz GPU: EVGA 980ti RAM: 16GB HyperX Fury DDR4 Lagring: 500GB + 500GB Samsung Evo Nätdel: EVGA 1000W Gold+ Chassi: H440 Kylning: H20 620 Bildskärm: BenQ XL2420T @ 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chib:

Varför funkar inte deras Sweclocker rabattkod längre?
Den som ger 5% rabatt (SWEC1212).

Skulle beställa nya komponenter idag, men det står att rabattkoden inte fungerar.

Ny månad, nytt år

SWEC1301

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Ny månad, nytt år

SWEC1301

Haha kom på det
Gott nytt!

Visa signatur

MoBo: MSI KRAIT Z170A CPU: i7 6700K @ 4.0GHz GPU: EVGA 980ti RAM: 16GB HyperX Fury DDR4 Lagring: 500GB + 500GB Samsung Evo Nätdel: EVGA 1000W Gold+ Chassi: H440 Kylning: H20 620 Bildskärm: BenQ XL2420T @ 120Hz

Permalänk

Gott nytt allihopa! Här är en CDON kod på 50kr om någon vill ha, den går nog ut inatt vid 1 tiden skulle jag tro. Först till kvarn!

Kod: 7cfttRA35

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

I den här tråden tigger vi inte rabattkoder. Tiggeri är inte tillåtet någonstans i forumet.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Har ni något ungefärligt datum på när "ntel 330 Series 180GB SSD R:500/W:450 2.5" SATA-3 Reseller" kommer in igen?

http://cdon.se/hemelektronik/intel_330_series_180gb_ssd_r%3a5...

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator

Permalänk
Medlem

Tjena cdon.

Bokade detta - 36809123 den 17/12:
4020990617 Femtio nyanser av frihet

"Vi vill meddela att en eller flera varor ur din beställning har blivit försenade från vår leverantör."

Men går man in på sidan, så finns den i lager och köp knappen fungerar.
Riktigt ruttet

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

Tjena cdon.

Bokade detta - 36809123 den 17/12:
4020990617 Femtio nyanser av frihet

"Vi vill meddela att en eller flera varor ur din beställning har blivit försenade från vår leverantör."

Men går man in på sidan, så finns den i lager och köp knappen fungerar.
Riktigt ruttet

Hemelektronik?
På sidan står det 5-15 dagars leveranstid på den boken, sen den 17/12 har det hunnit gå ~6 arbetsdagar.
Mycket jul och andra lediga dagar den senaste tiden då posten inte direkt rört på sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av keyser:

Hemelektronik?
På sidan står det 5-15 dagars leveranstid på den boken, sen den 17/12 har det hunnit gå ~6 arbetsdagar.
Mycket jul och andra lediga dagar den senaste tiden då posten inte direkt rört på sig.

att det har gått 6 dagar är struntsamma då boken släpps idag.
och enligt cdon är det försenat,dvs dom har ej fått in än.

så varför ändra från bevaka till köp trots att dom ej har prylen och att dom kan säga 5-15 dagar leveranstid trots att dom ej ens vet om när den kommer.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toivo83:

att det har gått 6 dagar är struntsamma då boken släpps idag.
och enligt cdon är det försenat,dvs dom har ej fått in än.

så varför ändra från bevaka till köp trots att dom ej har prylen och att dom kan säga 5-15 dagar leveranstid trots att dom ej ens vet om när den kommer.

Antagligen för att de oftast får in det inom två veckor.

Men bara så jag förstår.. Du klagar alltså över att CDON aktiverade så du kan lägga en beställning fastän att de ej har produkten på lager även att de påpekar lång leveranstid?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------

Permalänk
Medlem
Skrivet av Electrix:

Antagligen för att de oftast får in det inom två veckor.

Men bara så jag förstår.. Du klagar alltså över att CDON aktiverade så du kan lägga en beställning fastän att de ej har produkten på lager även att de påpekar lång leveranstid?

Skickades från m.sweclockers.com

nix, klagar på att dom uppdaterar lagerstatus trots att dom meddelar att dom ej fått hem produkten med att dom meddelar att att dom har - dvs köp.
Kunde stått kvar på bevakad t.ex

Dom vill ha kritik, och jag ger min åsikt.

Visa signatur

| Ryzen 2600 | * | 16 GB DDR4 | EVGA 1060 6GB SC | * |
| Steam - Toivo |

Permalänk

Kanske dags att börja skicka ut varor?

Visa signatur

Gigabyte EP45-DS3 | E4600 2.4 | 4GB Ram Kingston @ 1200 MHZ | nVidia Geforce 8600 256mb| Sharkoon Rebel9 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheClocker:

Kanske dags att börja skicka ut varor?

Min beställning ändrades till "packas" igår kväll efter att ha legat några dagar som "ej levererad", så det har börjat rulla igång igen..

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Åldern har tagit ut sig i form av bekvämlighet -
------- Playstation 4/5 - Nintendo Switch -------