Permalänk
Skrivet av simon253:

inte mitt fel att han inte lärt sej använda smileys -.-

Om det är det enda som hjälper dig att se när någon är så uppenbart sarkastisk så tror jag du behöver öva lite på det där med sarkasm (: (Nej smileyn betyder inte att jag försöker vara sarkastisk)

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lasergurka:

Om det är det enda som hjälper dig att se när någon är så uppenbart sarkastisk så tror jag du behöver öva lite på det där med sarkasm (: (Nej smileyn betyder inte att jag försöker vara sarkastisk)

Jag menade att jag kanske inte fattade det då inlägget inte innehöll några smileys.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Om man kan tänka sig en Chromebook så kanske det är ett alternativ? Ganska nätt och bra batteritid (~6h), dock lite plastig och med annorlunda OS, passar bra för studier i alla fall.

Permalänk
Medlem

Vore kul och höra vad hon väljer

Zeenbook, Macbook Air samt Samsungen är nog de mest tilltalande modellerna, så tror inte hon blir missnöjd med någon av dem.

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Skrivet av Lasergurka:

Men åh, ser du inte att han hade lagt in tecken för en smiley efter sin kommentar, vilket betyder att det var sarkasm! Det han egentligen menar är att man inte behöver smileys för att det ska vara sarkasm. Du får hänga med i svängarna.

Är bara på mitt drygar humör, sry mannen

Visa signatur

Moderkort:Asus Sabertooth Z77 Processor:i5 3570K 4.1 Ghz RAM:Corsair 8GB Vengeance 1600Mhz Processor kylare:Corsair Hydro H100i Nätaggregat:Corsair HX 750W 80+ Gold Modulär Grafikkort:Gigabyte GeForce GTX 680 2048MB Super Overclock Ljudkort:Asus Xonar D2X/XDT SSD:Samsung SSD Basic 840-Series 250GB Hårddisk:1TB Seagate Barracuda 7200rpmSkärm:Acer 24'' GD245HQAbid 120Hz Chassi:NZXT Tempest 410 Elite Svart

Permalänk
Avstängd
Skrivet av pianonist:

hohohohoho vilken skojare

Patetiskt, förstör inte gammal SweClockers skämt andan.

Annars, så har SweC gjort en review på en Ultrabook med fullhd skärm som man kan känga för 8-9k kronors.

Eller vänta brorsan, http://www.sweclockers.com/recension/16534-asus-vivobook-u38n...
den gick för 6,3tusen. Nu har du pengar kvar till annat, om inte mer ska läggas på dator för en bättre.

Annars duger den där.

Visa signatur

ffffffffc

Permalänk
Inaktiv

sätt in en SSD i denna så är den snygg och grym
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1464790

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aarox:

Om du kan lägga 600 kr mer så rekommenderar jag starkt nya samsung 900x3e! 256MB SSD, 1080p skärm, 13,3", 1,14Kg och galet snygg!
http://www.electroworld.se/product/datorer-tillbehor/barbar-d...

Om du vill spara en slant så kan du gå på 900x3c modellen istället. 13,3", 1600x900 PLS-panel, 128GB SSD. Kampanjpris på Inet just nu: http://www.inet.se/produkt/1970171/samsung-np900x3c-premiumpa...

Har själv en 900x3d (nästan exakt samma som den från inet) och jag är supernöjd!

Tror nog du menade 256gb ssd då windows inte ens rymms på 256mb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Tveksam om 256MB skulle räcka för att överhuvudtaget kunna använda datorn.

Skrivet av Aarox:

Skrev från mobilen, blir så ibland

Skrivet av sander00se:

Tror nog du menade 256gb ssd då windows inte ens rymms på 256mb

Läs ovan, orkar inte med fler besserwissers (:

Permalänk

Jag undrar lite vad som kommer att hända med priset på 900x3c nu när e-modellen finns att köpa. Kommer den att gå under det nuvarande kampanjpriset eller kommer det att stabiliseras högre än så? Hur brukar det fungera?

Visa signatur

tihi

Permalänk
Skrivet av Aera:

Om man kan tänka sig en Chromebook så kanske det är ett alternativ? Ganska nätt och bra batteritid (~6h), dock lite plastig och med annorlunda OS, passar bra för studier i alla fall.

Cromebook är inte en dator. Det är en surfplatta med inbyggt tangentbord, som ser ut som en liten laptop.

Visa signatur

| ASUS Zenbook UX425J | Intel Core i7-1065G7 | 16GB RAM | M.2 SSD 512GB | Win 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av hans_villius:

Jag undrar lite vad som kommer att hända med priset på 900x3c nu när e-modellen finns att köpa. Kommer den att gå under det nuvarande kampanjpriset eller kommer det att stabiliseras högre än så? Hur brukar det fungera?

Den kommer hålla sig någonstans mellan 8-10.000 framöver. 7990 är ett bra pris för det du får och efter kampanjen är slut kommer priset garanterat att stiga, men hur mycket kan man bara spekulera om dock.