Apple släpper Ios 7 under kvällen

Permalänk
Medlem

Jag gillar utseendet men det är inte gjort för mej, Alldeles för färgglad för min smak.
Tur man har Android och kan göra vad man vill med utseendet

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av spda242:

Öööööhummm, var är logiken med detta? Blir Android inte tyngre för varje version? Eller är det så att tillverkarna generellt verkar vara snåla (har dålig koll men tycker man läser om att den och den telefonen inte får nya versioner av AndroidOS lite nu och då) med uppgraderingar till Androider?

iPad 1 blev oanvändbar med iOS 5.

iPhone 4 blir långsammare när man uppdaterar den.

Galaxy S II, däremot, upplevs som snabbare på Android 4.2 än på 2.3.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Jag har haft betan sedan beta 1 (beta 4 nu) och jag tycker att iOS 7 är ett ENORMT steg i rätt riktning. De har implementerat det mesta jag saknat i tidigare versioner. Frågan är varför det tog så enorm tid. Android ligger inte lika långt före längre när det kommer till funktionalitet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av niblA88:

Är ganska pessimistisk. Bytte från Ip4 till Samsung S4 pga av alla uppdateringar som slöade ner telefonen. Är detta ett nytt sätt att slöa ner telefonen/surfplattan för att locka oss att köpa Ip5C? Jag har inget svar, Ios7 kanske är jättebra?

Jag tycker iofs att det är samma skit med min Android.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av HurMycket:

iPad 1 blev oanvändbar med iOS 5.

iPhone 4 blir långsammare när man uppdaterar den.

Galaxy S II, däremot, upplevs som snabbare på Android 4.2 än på 2.3.

Inte relevant i android vs. ios diskusionen eftersom det är hårvaran som avgör.

Kör man något senare än android 2.2 på min gamla android går den inte alls då den överhuvud taget inte stödjer något senare...

Sedan är galaxy s2 från 2011, likaså iphone 4s vilket ios 7 funkar fint på.

Visa signatur

AMD R9 280x @1100/1600Mhz | i5 2500k @4Ghz | 120GB intel 330-series SSD | 8GB 1600mhz RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sir. Haxalot:

Jag har hört rykten om att iOS 7 (åtminstone betan) har problem med Telenors nät. Kan någon bekräfta om det är sant eller falskt?

Lade in GM förra veckan och har inte märkt någon skillnad (4S).

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

Yes!! Hämtar hem uppdateringen nu

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mtpocket:

Yes!! Hämtar hem uppdateringen nu

hittar den inte när jag startar i itunes :(?

kommer bara upp om jag vill updatera till 6.1.3 hoppas verkligen inte jag måste köra den först!

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av mtpocket:

Yes!! Hämtar hem uppdateringen nu

Hmm, hittar ingen ny uppdatering i iTunes

EDIT: HIttar via telefonens inbyggda uppdateringsfunktion

Permalänk

Telefonen hittade den direkt, snabbt går det med. Trodde att det skall vara trögt som fan att få ned det.

Visa signatur

"?"

Permalänk

Laddar ner nu.
Nerladdningstid: ca 35 minuter.

Permalänk
Medlem

försvinner alla bilder, kontaket mm när jag uppdaterar till ios7? Isåfall hur gör jag för att spara innehållet på mobilen??

Permalänk
Medlem

Tankar hem den nu jag med.
Omöjligt att få ner den via iTunes så använd OTA istället.

Visa signatur

Man kan inte uppfinna hjulet och sedan säga att alla ska gå

Permalänk

Laddat ned sedan 18:57. Över en timme kvar, enligt telefonen. Verkar dock inte hitta uppdateringen via iTunes.

Visa signatur

-: Crestron :-

Permalänk

För mig misslyckas uppdateringen samma sekund som den påbörjas, på iPad Mini.

EDIT: Nu kom den halvvägs innan den gav upp och misslyckades igen.

Visa signatur

| Mobo: B550 AORUS ELITE V2 | CPU: Ryzen 5600x | RAM: 32GB @ 3600MHz | GPU: Asus GTX 1070 ROG| |PSU:RM750x | Chassi: Fractal Design Define R5 | SSD: OCZ Vertex3 120GB + Force GT 240GB | HDD: 6TB | Skärm: Foris FS2333 | |Ljud: Xonar Essence STX |

Permalänk
Medlem

"Ett fel inträffade vid hämtning av iOS 7.0"
Anyone else?

Permalänk
Medlem
Skrivet av samuelwa:

försvinner alla bilder, kontaket mm när jag uppdaterar till ios7? Isåfall hur gör jag för att spara innehållet på mobilen??

importera bilderna till datorn för säkerhetsskull..
finns alltid risk för att bilder försvinner

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Medlem

hittar den fortfarande inte i itunes, dom envisas med 6.1.3..

Visa signatur

Gigabyte H55N-USB3 mini-ITX | i5 760 3Ghz | 4GB Corsair | XFX 7970 3GB
Lian Li PC-Q08 | Be quiet! Pure Power L8 630W | 27" Samsung S27B750 | Samsung 840EVO 120GB + 750GB HDD

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fille88:

"Ett fel inträffade vid hämtning av iOS 7.0"
Anyone else?

yup...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tonix:

hittar den inte när jag startar i itunes :(?

kommer bara upp om jag vill updatera till 6.1.3 hoppas verkligen inte jag måste köra den först!

Hehe, samma här! iOS 5.1.1 for ever!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamestation |AMD Athlon 64 X2 4400+ 2.2Ghz| |Corsair TWINX 2048Mb PC3200 400Mhz| |2 x GeForce 7800GTX 256Mb SLI| |Western Digital 320Gb 7200rpm 8Mb S-ATA2| |MSI K8N SLI Platinum nForce4| |Antec TX1050B Black Miditower 500W|
Dell Vostro 1500 |T7250 2.0Ghz| |160Gb 7200rpm| |3Gb RAM| |8600M GT| |9Cell batteri|

Permalänk
Medlem

En fråga bara, hur säkerhets kopierar jag innehållet till typ icloud, så att om hela mobilen skulle raderas kan jag lätt lägga in dom igen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fille88:

"Ett fel inträffade vid hämtning av iOS 7.0"
Anyone else?

Samma här.

Visa signatur

CPU:Intel Core i7 7700K 4.2 GHz 8MB Moderkort:MSI Z270 GAMING PRO CARBON GPU:MSI Radeon RX 480 8GB Gaming X Minne: Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3000MHz Hdd: WD Black 2TB 7200rpm 64MB Chassi:Phanteks Enthoo Luxe Tempered Glass Svart OS:Windows 10 PRO Monitor:AOC G2770PF 27" PSU:Corsair RM750x 750W Mus:Corsair Gaming Scimitar PRO RGB Svart Keyboard:Corsair Gaming K95 RGB Platinum MX Speed DVD/Blu-ray:ASUS Intern BW-16D1HT Headset:Creative Fatal1ty Gaming SSD:Samsung 960 PRO 512GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av samuelwa:

Same same!

Visa signatur

| ASUS ROG G750JM bytes mot 120hz laptop

Permalänk
Medlem

My ipad just went AWESOME!

Permalänk
Inaktiv

Får också ett felmeddelande när jag söker efter uppdateringen. Itunes anser att 6.1.3 är den senaste för min ipad 4 retina.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Fille88:

"Ett fel inträffade vid hämtning av iOS 7.0"
Anyone else?

Samma här. Antar att många laddar ner samtidigt

Permalänk
Medlem
Skrivet av samuelwa:

En fråga bara, hur säkerhets kopierar jag innehållet till typ icloud, så att om hela mobilen skulle raderas kan jag lätt lägga in dom igen?

http://macworld.idg.se/2.1038/1.523784/sa-forbereder-du-dig-i...

Visa signatur

For every complex problem, there is a solution that is simple, neat, and wrong.

Permalänk
Skrivet av Fille88:

"Ett fel inträffade vid hämtning av iOS 7.0"
Anyone else?

Jag fick det på min Ipad 3 men min iphone blev precis klar.
Jag stängde alla appar på ipaden så den har börjat installera ios 7 Nu!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av niblA88:

Är ganska pessimistisk. Bytte från Ip4 till Samsung S4 pga av alla uppdateringar som slöade ner telefonen. Är detta ett nytt sätt att slöa ner telefonen/surfplattan för att locka oss att köpa Ip5C? Jag har inget svar, Ios7 kanske är jättebra?

Öhh, fler funktioner kräver mer prestanda, inget konstigt med det, ska vad jag har hört fungera perfekt på iPhone 4S, hur det körs på iPhone 4 har jag ingen aning om.

Visa signatur

Asus Maximus IV Gene-Z - Intel Core i7 2600K - Corsair Vengeance 1866 MHz 4x4 GB - Asus GTX 670 DirectCU II
BenQ XL2410T - Zowie AM - Zowie Swift - Qpad MK-85

iPhone 5S - iPad Air

Permalänk
Medlem

Precis klart, blir trevligt det här
Fick ta bort infinity blade 3 för att få plats med den...

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |