Spela in samtal med Iphone, vilket program?

Permalänk

Spela in samtal med Iphone, vilket program?

Tjena!

Det är så att jag behöver spela in ett samtal med min Iphone 5 som har ios 7, så som jag har förstått det så finns inte den funktionen utan man får använda sig av någon app för det. Då undrar jag helt enkelt om någon vet om någon app eller något smidigt sätt man kan göra det på?

Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Nope, det kan du glömma tyvärr. Köp Android.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Agile:

Nope, det kan du glömma tyvärr. Köp Android.

Det är bra att du kommenterar på något du inte vet något om, utan att göra lite research på det

Det går att spela in på iPhone, men du behöver en app som tex TapeACall eller backup call, dessa verkar dock gå genom en tredje part och sparas på en server, och även ha begränsningar och/eller extra kostnader. Finns säkert bättre alternativ men det lilla jag sökte med Google så hitta jag bara dessa två

Skickades från m.sweclockers.com

Edit :finns även externa inspelare som man kan använda, en sida jag hittade rekommendera denna
http://www.chinavasion.com/china/wholesale/Cheap_Mobile_Phone...

Visa signatur

Dator: ASRock B650i, AMD Ryzen 7600, Corsair Vengeance 32GB DDR5, Corsair H115i Elite, INNO3D RTX 4060Ti 8GB TWINX2, SSUPD Meshlicious, Corsair SF850L skärm: Asus PB238Q, DELL U2211H kringutrustning: Corsair k70 TKL RGB, Logitech 603, SMSL SA 300, Magic S-4 EX

Permalänk
Skrivet av pjuppi:

Det är bra att du kommenterar på något du inte vet något om, utan att göra lite research på det

Det går att spela in på iPhone, men du behöver en app som tex TapeACall eller backup call, dessa verkar dock gå genom en tredje part och sparas på en server, och även ha begränsningar och/eller extra kostnader. Finns säkert bättre alternativ men det lilla jag sökte med Google så hitta jag bara dessa två

Skickades från m.sweclockers.com

Edit :finns även externa inspelare som man kan använda, en sida jag hittade rekommendera denna
http://www.chinavasion.com/china/wholesale/Cheap_Mobile_Phone...

Ok, tack för svaret och researchen! Jag googlade med en del och det verkar bara gå med dessa ip-telefoni lösningar. Inte så smidigt så jag skippar det totalt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RealMadrid:

Tjena!

Det är så att jag behöver spela in ett samtal med min Iphone 5 som har ios 7, så som jag har förstått det så finns inte den funktionen utan man får använda sig av någon app för det. Då undrar jag helt enkelt om någon vet om någon app eller något smidigt sätt man kan göra det på?

Tack på förhand!

Ett budget-sätt är att köra samtalet med högtalaren på och spela in det med tex en annan telefon.

Permalänk
Skrivet av Blofeld:

Ett budget-sätt är att köra samtalet med högtalaren på och spela in det med tex en annan telefon.

Haha ja det går ju också! Får se hur det blir..