Ducky Mini rev.1 60% mekaniskt tangentbord, keycaps PBT

Permalänk

Ducky Mini rev.1 60% mekaniskt tangentbord, keycaps PBT

Detta tangentbord gör ingen nytta hos mig, så jag säljer det för att dra in lite pengar. Har även keycaps som matchar detta bra men inget av mina andra, så dom vill jag också sälja.

1. Ducky mini, rev.1 - alltså utan den stora aluminiumramen. Det är i princip ett re-brandat Poker 2. Kommer i originalförpackning. Cherry MX blue. 500 :- eller bud

Edit: För klarhet: originalcapsen ingår. Tangentbordet är bakgrundsbelyst, kall vit. Originalcapsen är nordic, ser ut såhär

2. Vortex PBT blanka - De som sitter på tangentbordet på bilderna. Inga legends, blanka. Ett fullt set, alltså inklusive numpad. 200 :- eller bud

3. Nyan cat PBT - 200 :- eller bud.

Vid köp av allt så sänker jag priset.

Alla bud sker i tråden. Jag skickar gärna, med Postens gröna. Jag har swish. Jag kan mötas upp i centrala Göteborg. Budgivning avslutas söndag 24:e april.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

är de Å Ä Ö på ducky bordet?

Visa signatur

AMD Ryzen 5800X3D | EKWB 360 Elite | Asus RTX 3080 TUF OC | Asus ROG Strix x470-F | 32GB 3600mhz | 500GB EVO 970 M.2 | 1TB 860 QVO | HX1000v2 | Asus ROG PG279Q | Keychron Q1 moddat | Xtrfy m42 wireless | Logitech G PRO X Wireless |

Permalänk
Medlem

Bjuder 500+frakt för tangentbordet.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Skrivet av Adnerhill:

är de Å Ä Ö på ducky bordet?

Ja det är det, detta kan man se på hur enter tangenten ser ut, sök på iso layout och ansi

Visa signatur

CPU I7 5820k @ 4.63 GHz GPU Gigabyte G1 gaming 980 ti RAM 32 GB @3000MHz MOBO msi x99a sli plus SSD 2 TB SSD HDD 3 TB HDD PSU 850w Evga G2 CASE InWin S-frame black n' gold

Gratis frakt på Inet: http://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Permalänk

600 kronor plus frakt för tangentbordet!

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk

Är Vortex PBT capsen utan tecken då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av I_KILL_HORSES:

Detta tangentbord gör ingen nytta hos mig, så jag säljer det för att dra in lite pengar. Har även keycaps som matchar detta bra men inget av mina andra, så dom vill jag också sälja.

1. Ducky mini, rev.1 - alltså utan den stora aluminiumramen. Det är i princip ett re-brandat Poker 2. Kommer i originalförpackning. Cherry MX blue. 500 :- eller bud

2. Vortex PBT - De som sitter på tangentbordet på bilderna. Ett fullt set, alltså inklusive numpad. 200 :- eller bud

3. Nyan cat PBT - 200 :- eller bud.

Vid köp av allt så sänker jag priset.

Alla bud sker i tråden. Jag skickar gärna, med Postens gröna. Jag har swish. Jag kan mötas upp i centrala Göteborg.

Läs hela annonsen här

Får man med original keycapsen till duckyn?
är den bakgrundsbelyst?

på vortex pbt menar du då att det är ett helt sett för ett 100% tangentbord?

när slutar budgivningen?

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk

Buden är noterade!

Skrivet av Adnerhill:

är de Å Ä Ö på ducky bordet?

Det är i ISO, alltså standard svensk layout.

Skrivet av FredrikBengtsson:

Är Vortex PBT capsen utan tecken då?

Jepp!

Skrivet av Embu:

Får man med original keycapsen till duckyn?
är den bakgrundsbelyst?

på vortex pbt menar du då att det är ett helt sett för ett 100% tangentbord?

när slutar budgivningen?

Fixade originalposten, men svarar på dina frågor här också.
Originalcapsen ingår. Tangentbordet är bakgrundsbelyst, vitt. Vortex pbt funkar till ett 100%.

Permalänk
Skrivet av I_KILL_HORSES:

Buden är noterade!

Hur länge pågår budgivningen?

Visa signatur

Jonsbo UMX1 Plus, GA Z97N Wfi, Core I3 4460, GTX 760 Mini, Corsair Vengence LP 8GB, Samsung SSD, Intel SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av I_KILL_HORSES:

Buden är noterade!

Det är i ISO, alltså standard svensk layout.

Jepp!
Fixade originalposten, men svarar på dina frågor här också.
Originalcapsen ingår. Tangentbordet är bakgrundsbelyst, vitt. Vortex pbt funkar till ett 100%.

Tack för svar.

Isf bjuder jag 700kr för tangentbordet och Vortex PBT keycapsen exkl frakt. Eller 800kr ink frakt.

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Skrivet av törnvall:

Hur länge pågår budgivningen?

Vi kör på söndag klockan 20.

Skrivet av Embu:

Tack för svar.

Isf bjuder jag 700kr för tangentbordet och Vortex PBT keycapsen exkl frakt. Eller 800kr ink frakt.

Noterat!

Permalänk
Avstängd

Bjuder 700kr + frakt för bara tangentbordet + originalcaps.

EDIT: Sorry, drar tillbaka mitt bud såg att de var blåa switchar.

Permalänk

Vi kör vidare tills ikväll runt 20 någon gång. Frakten kommer troligtvis gå på 45 kronor, det är vad postens förbetalda påse storlek M kostar. Än så länge har @Embu ledande bud på tangentbordet och de grå capsen, vad gäller Nyan cat har ingen bjudit något på dessa än.

Permalänk

Jag kommer inte hinna fixa detta ikväll, då jag fick fullt upp. Jag tar tag i detta imorgon eller tisdag. Förlåt om det ställer till besvär för något.

Permalänk
Medlem

Har så svårt att hålla mig från att slå till på Nyan cat, 200 kr inkl. frakt?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av airmail:

Har så svårt att hålla mig från att slå till på Nyan cat, 200 kr inkl. frakt?

Jag förstår dig, dom är riktigt snygga men passar inget bra till beige/grå så dom får gå. Du får dom, skicka ett PM så löser vi detaljerna.