Iphone/IOS/Jailbreak app för att snabbt gömma dejtingappar/notiser/aktivera kodlås

Permalänk
Medlem

Iphone/IOS/Jailbreak app för att snabbt gömma dejtingappar/notiser/aktivera kodlås

Hallå

Fan, usch att man ska behöva skapa den här tråden. Inte otrohet på schemat men fan va jag ska få olämpligheter skickade just när man är på tinderdejter, lol...

Och nej - jag vill inte ställa in samtliga inställningarna manuellt varje gång. Har inget kodlås på min mobil heller och älskar mina notiser men visst är det ett tvåsidigt mynt. Flight mode är heller inte aktuellt.
Jag letar efter något som helst via en snabb switch eller på ett enkelt sätt gör något motsvarande till vad jag beskrev i rubriken.
Jag vill alltså enkelt kunna lägga telefonen i ett filtrerat/låst läge.

Tacksam för svar!

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Keeper of the Bamse

När du ska på dejt så får du väl stänga av notifications för Tinder. Plus om du är på Tinderdejt så finns det väl ingen anledning för dejten att fippla med din lur? Sätt kodlås på telefonen, eller varför inte, litar inte din tjej på dig?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Orolig för att en dejt, som du träffat via en app, ska se att du har en dejtingapp?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem

Humm... är inte monogam av mig för fem öre. Yes - manshora rofl

Gillar att lufta fickorna och slänga upp luren på bordet och det skrivs en del på snap/tinder/ADULTFRIENDFINDER hahahhah

Orkar inte sätta och av kodlås hela tiden - måste finnas någon app för mansgrisar i min position!

Visa signatur

¤ CPU Intel Core 2 QUAD Q9450 CPU Kylare Zalman CNPS9700LED Ultra Quiet GPU GeForce GTX 280 1024MB Moderkort Asus Rampage Formula iX48 RAM Corsair Dominator 2GB TWIN2X2048-8500C5DF Ljudkort Creative SB X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty PSU Corsair HX Series Modular Power Supply 620W Chassi Cooler Master Stacker STC-T01 HDD WD Raptor 150GB 10000RPM ~ Maxtor 300GB ~ Samsung SpinPoint 500GB ¤

Permalänk
Medlem

Lägg telefonen med skärmen nedåt så syns det inte? Tror även, vet inte om ios har funktionen men tror att det kan finnas telefoner med inställningar så den intar tyst läge om man lägger med skärmen nedåt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ja du kan ju välja att dem apparna inte ska visa nya händelser på låst skärm. Samt stänga av ljud från dem apparna. Annars får du köra på två mobile kanske?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det du kan göra är att använda knappen på sidan för att stänga av ljud och vibrationer för dina notiser. Kanske ett skal som viker sig runt skärmen i samband med det bör du komma långt med

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i7 6700k, G.SKILL 32GB, GTX 1080Ti, Z170, In Win