Permalänk
Avstängd
Skrivet av LordError:

Aaa... ja gamla betadagar det var tider det!
Köpte 75 st lådor som jag skrev

Vad kostar det? Det fanns inga låder när jag spelar eller miss jag fel.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Skrivet av superegg:

Vad kostar det? Det fanns inga låder när jag spelar eller miss jag fel.

https://2018.worldoftanks.eu/en/select/

Om man nu är villig att lägga ut nästan 1000 riksdaler, så är 75 sjukt värt med tanke på hur mycket guld och sådant man får från dem. Mer value än "Fort Knox" man vanligtvis kan köpa.

Visa signatur

Eltreum: AMD Ryzen 7 5800X3D | Asus Prime B350-Plus | 16GB 2933Mhz DDR4 | PowerColor 7900XTX | Crucial MX500 1TB | Seagate Barracuda 3TB | Asus VG27AQ1A

Permalänk
Avstängd
Skrivet av LordError:

https://2018.worldoftanks.eu/en/select/

Om man nu är villig att lägga ut nästan 1000 riksdaler, så är 75 sjukt värt med tanke på hur mycket guld och sådant man får från dem. Mer value än "Fort Knox" man vanligtvis kan köpa.

Ah men kan man sälja eller ge bort guld? haha lägger inte tusen kronor på låtsas saker.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Köpte 3st lådor och fick en Type 59. Visste inte ens att man kunde få den så lite överraskad blev man.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JackeShan:

Köpte 3st lådor och fick en Type 59. Visste inte ens att man kunde få den så lite överraskad blev man.

Dock är inte den så bra som den en gång i världen var.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Dock är inte den så bra som den en gång i världen var.

Den är helt okej. Den fick nyligen några buffs samt att den aldrig ser tier 10. Men det är en tank jag alltid velat ha i garaget oavsett hur dålig den är.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GooGeL:

Dock är inte den så bra som den en gång i världen var.

Tycker den är okej men är ju inte som förr då den inte gick att penna.

Skrivet av JackeShan:

Den är helt okej. Den fick nyligen några buffs samt att den aldrig ser tier 10. Men det är en tank jag alltid velat ha i garaget oavsett hur dålig den är.

Kört över 1000 matcher med min Kul tank är det i alla fall.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

Köpte 11 boxar för 180.79 kr, fick 5 dagar premium, 700000 silver, 3250 guld, fick Pz.Kpfw. B2 740 (f) och sen några emblem.
Från lvl 6 till lvl 8 på detta, och bara 16% extra som mest, för det är ju fyra sorters av allting:
Traditional Christmas, Modern Christmas, Soviet New Year, and Chinese New Year.
Traditional: Germany, France, Czechoslovakia, Poland
Modern: U.S.A., U.K., Japan, Sweden
Sovjet: U.S.S.R
Chinese: China
Och lådorna man får/köper blir ju dessutom slumpvis... jaja det är ju kul med lootboxes.

edit. en miss jag gjorde när jag köpte var att välja Traditional Christmas utan att tänka på att de flesta jag spelar med är "Modern" tanks och kollar jag då på någon "Traditional" tank så har jag 24%.
Det man kan göra är att kolla på quickybaby och höra hans åsikt, och jag borde väntat och sen valt Modern och 75 boxar, då man förhoppningsvis har tur och får guld så det räcker ett tag.
World of Tanks || HOLIDAY OPS LOOT

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk

@superegg: Tyvärr inte.

Visa signatur

Eltreum: AMD Ryzen 7 5800X3D | Asus Prime B350-Plus | 16GB 2933Mhz DDR4 | PowerColor 7900XTX | Crucial MX500 1TB | Seagate Barracuda 3TB | Asus VG27AQ1A

Permalänk
Medlem
Skrivet av Punnisher:

Köpte 11 boxar för 180.79 kr, fick 5 dagar premium, 700000 silver, 3250 guld, fick Pz.Kpfw. B2 740 (f) och sen några emblem.
Från lvl 6 till lvl 8 på detta, och bara 16% extra som mest, för det är ju fyra sorters av allting:
Traditional Christmas, Modern Christmas, Soviet New Year, and Chinese New Year.
Traditional: Germany, France, Czechoslovakia, Poland
Modern: U.S.A., U.K., Japan, Sweden
Sovjet: U.S.S.R
Chinese: China
Och lådorna man får/köper blir ju dessutom slumpvis... jaja det är ju kul med lootboxes.

edit. en miss jag gjorde när jag köpte var att välja Traditional Christmas utan att tänka på att de flesta jag spelar med är "Modern" tanks och kollar jag då på någon "Traditional" tank så har jag 24%.
Det man kan göra är att kolla på quickybaby och höra hans åsikt, och jag borde väntat och sen valt Modern och 75 boxar, då man förhoppningsvis har tur och får guld så det räcker ett tag.
World of Tanks || HOLIDAY OPS LOOT

Det där med guld... tycker det knappt går något. Silver däremot, spottar man ur sig en hel del utav. Hade behövt en 18 mille för och köpa G.W. E 100, Obj. 261 och T110E4. Det är iofs inga maskiner jag känner att jag vill ha nu.

T57 Heavy samt Charioteer ser jag fram emot dock, samt STB-1 om tusen år.

Permalänk

@GooGeL:
Jag är inte så intresserad av tier 10, de 2 jag har spelar jag knappt.
Sparade 1.128.000 silver på T-34/100, Leo och Type 58 då det var 30% rea en helg.
Lite svårare att spara till 2800 guld att träna 100% besättning för dessa 3, ännu mer om jag ska ändra någon perk(vilket händer), permanent "camo", extra garageplatser, jag har ju sedan några till tomma tanks då Wargaming tog tillbaka alla female crew som de råkade bugga oändligt till mig. Jag väntar ju på halva priset nu då det brukar bli det under julhelgen har jag för mig.
Det går ju relativt fort att köra upp till tier 5-8 vilket jag tycker är roligast. Det är många guld om man ska ha 100% besättning och hade jag haft överflöd av guld så kunde man ju prova på det mesta.

Det där erbjudandet om ett halvår premium på WoWp för en månad sen fick mig att börja köra på lite mer på heltid, då är det även roligt att köra tier 9 då man går plus ekonomiskt ibland.

Visa signatur

An application program (sometimes shortened to application) is any program designed to perform a specific function directly for the user or, in some cases, for another application program.
https://www.userbenchmark.com/ Talar om vad du har!

Permalänk
Medlem

Ahh, nött bc12t en herrans masa för att låsa upp alla vagnarna med den. Och orkade till slut peta in fokus nog för att få in det tredje märket. Skönt!

http://wotreplays.eu/site/4019377#fisherman_s_bay-hugseal-bat...

Visa signatur

Raven RV02-e // 2500k@4.5GHz // 16GB 1866MHz // Sapphire 390// AX1200 // Silver Arrow // AsRock p76 E4 Gen 3 // Majestouch 2, bruna // 128GB Crucial m4 som systemdisk, 2TB WD Green som lagring och BX100 250GB för spel // ATH-m50x

AW 14
"Citera" för svar

Permalänk
Medlem

Köpte tillbaks IS-3 på rabatten, sitter full dam besättning med repair och på väg med sixsens, denna är i klass med min T62A match jag gjorde för många år sen.

Dock, var jag något nervös så missade några kulor när jag blev själv (hade inte ens någon aning om jag var själv för jag hade jagat och dödad två tanks). Var ju så fokuserad att överleva och vinna. Vet att jag sket i KV 2, men han låg så fint och vänta på mig
Insåg att min förare varit död en stund också, därför den var så slö fixa det lite sent

http://wotreplays.eu/site/4021814?secret=4b142eb0aaaefaa2d185...

Vet jag är amatör, men många gånger hjälper ens eget lag rejält till med att förlora också. Därför min win stats är urusel Lägger upp klipp på tuben, kommer ta en stund att bearbeta det Sen frontade mediumen rätt uselt också (mer tur att det inte gick igenom). Sen är inte IS-3 svårspelad heller

Edit

Försöker jobba med kampanjen, men TD och scout är inte lätt (vara top player i xp på scout t.ex). Sen TD göra 3x DMG som din HP, nästa steg är 4X kul eller inte (lyckades 3x på en tier 5 tysk TD).

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Broken-arrow:

Köpte tillbaks IS-3 på rabatten...

Det här med att inte reparera föraren på 6 minuter var horribelt att se Stackars lagkamrater som du var ivägen för också tack vare det, hoppas jag

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon32713:

Det här med att inte reparera föraren på 6 minuter var horribelt att se Stackars lagkamrater som du var ivägen för också tack vare det, hoppas jag

Skickades från m.sweclockers.com

Var för fokuserad, för att tänka på stackars föraren Ja var lite tajt att få runt tanken KV2 stod ju i vägen , försökte kränga runt den och sen ta smällen. Men min tank är för låg så lyckades inte rädda han från ett skott. Men snacka om nervöst när arty capa punkten (trodde det var KV 2). Fick dock inte 8 kills

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

@HugSeal: Bra jobbat!

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk

Benchmark för den nya grafikmotorn som kommer med HD kartorna nästa år!

Visa signatur

Eltreum: AMD Ryzen 7 5800X3D | Asus Prime B350-Plus | 16GB 2933Mhz DDR4 | PowerColor 7900XTX | Crucial MX500 1TB | Seagate Barracuda 3TB | Asus VG27AQ1A

Permalänk
Medlem

Trailer v1.0 --- Kommer(!) under Mars månad.

Permalänk
Avstängd

@GooGeL:

Om man kollar noga så ser man en Svensk stridsvagn.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Grymt, hoppas det blir innan sommaren

Mina poäng, jag har samma CPU som du har:

Permalänk
Medlem

Jag kan starkt rekommendera WZ-120-1G FT nu när den kostar 15% mindre. Tycker den är roligare att spela med än Skorpion G. Den saknar tornet som Skorpion har men den har betydligt bättre armor och camo, så man kan vara mer aggressiv. Bättre traverse så den känns snabbare och mindre klumpig. Kanonen är sämre i allt förutom dpm dock. Ca 600 högre än Skorpion G, vilket är ganska galet för en Tier 8 premium.

Har man guld över så är den helt klart värt de 8760 guld den kostar just nu.

Permalänk
Medlem

"World of Tanks 1.0 - March 2018 Gameplay Trailer" var intressant så de kommer använda ny grafik engine. Vilka plattform de släpper till har de inget sagt om. Just nu spelar jag World of Tanks på Xbox One och den har mycket bättre grafik är PC och den flyter bra. World of Tanks Xbox One version storlek ligger på 47GB och PC versionen ligger på 8 tiller 12GB ? Har ej testat PC version än. På Xbox slipper man skapa en konto eller att logga in för World of Tanks

World of Tanks släpp datum
-World of Tanks för PC år 2011 EU
-World of Tanks för Xbox 360 år 2014
-World of Tanks Blitz för Mobile ipads år 2014
-World of Tanks för Xbox One år 2015
-World of Tanks 1.0 (Ny grafik motor TBA Mars 2018)

Permalänk
Medlem
Skrivet av intel2000:

"World of Tanks 1.0 - March 2018 Gameplay Trailer" var intressant så de kommer använda ny grafik engine. Vilka plattform de släpper till har de inget sagt om. Just nu spelar jag World of Tanks på Xbox One och den har mycket bättre grafik är PC och den flyter bra. World of Tanks Xbox One version storlek ligger på 47GB och PC versionen ligger på 8 tiller 12GB ? Har ej testat PC version än. På Xbox slipper man skapa en konto eller att logga in för World of Tanks

World of Tanks släpp datum
-World of Tanks för PC år 2011 EU
-World of Tanks för Xbox 360 år 2014
-World of Tanks Blitz för Mobile ipads år 2014
-World of Tanks för Xbox One år 2015
-World of Tanks 1.0 (Ny grafik motor TBA Mars 2018)

WoT på konsol måste ju vara som ett dagis i svårighetsgrad... Nah men det såg rätt flummigt ut på Xbox One.

Cirka 31GB ligger mitt WoT på iaf, i storlek på PC.

Permalänk
Medlem
Skrivet av intel2000:

"World of Tanks 1.0 - March 2018 Gameplay Trailer" var intressant så de kommer använda ny grafik engine. Vilka plattform de släpper till har de inget sagt om. Just nu spelar jag World of Tanks på Xbox One och den har mycket bättre grafik är PC och den flyter bra. World of Tanks Xbox One version storlek ligger på 47GB och PC versionen ligger på 8 tiller 12GB ? Har ej testat PC version än. På Xbox slipper man skapa en konto eller att logga in för World of Tanks

World of Tanks släpp datum
-World of Tanks för PC år 2011 EU
-World of Tanks för Xbox 360 år 2014
-World of Tanks Blitz för Mobile ipads år 2014
-World of Tanks för Xbox One år 2015
-World of Tanks 1.0 (Ny grafik motor TBA Mars 2018)

Bra mycket mer än 12GB törstar i sig rätt bra på min SSD (så fick flytta spelet). Sen är det inte grafikmotorn som bestämmer helt hur snyggt spel man kan göra, HD läget på PC ser rätt snyggt ut.

Största felet är den inte stödjer mer än 1 kärna.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av intel2000:

"World of Tanks 1.0 - March 2018 Gameplay Trailer" var intressant så de kommer använda ny grafik engine. Vilka plattform de släpper till har de inget sagt om. Just nu spelar jag World of Tanks på Xbox One och den har mycket bättre grafik är PC och den flyter bra. World of Tanks Xbox One version storlek ligger på 47GB och PC versionen ligger på 8 tiller 12GB ? Har ej testat PC version än. På Xbox slipper man skapa en konto eller att logga in för World of Tanks

World of Tanks släpp datum
-World of Tanks för PC år 2011 EU
-World of Tanks för Xbox 360 år 2014
-World of Tanks Blitz för Mobile ipads år 2014
-World of Tanks för Xbox One år 2015
-World of Tanks 1.0 (Ny grafik motor TBA Mars 2018)

Vad jag har sett så är detta endast PC. Är ju som sagt en annan studio som gör konsol versionerna.
Likadant som Asien server är helt separat från WG. Därför du kan köpa Chieftain för dryga 1200 Euro när den fanns att köpa.
Att folk gnäller över att WG är pengakåta på RU,EU och RU server har ingenting emot Asien servern.

Då vi har ENcore Benchmarken för PC så är det nog garanterat att det är PC först och konsolerna får det lite senare, (eller om ni får den alls).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Broken-arrow:

Bra mycket mer än 12GB törstar i sig rätt bra på min SSD (så fick flytta spelet). Sen är det inte grafikmotorn som bestämmer helt hur snyggt spel man kan göra, HD läget på PC ser rätt snyggt ut.

Största felet är den inte stödjer mer än 1 kärna.

Spelet har haft support för 2 cores sen Bigworld 2.0 kom till spelet drygt 2011. Dock så används bara 1 core till ljudet mm. och den andra gör allt annat.

Permalänk
Medlem

Jag fick 27700 poäng och då var det med ultra och 2560x1440p. Personligen så lirar jag inte på ultrainställningar längre, jag tycker att vissa grafiska effekter är en distraktion snarare än en fördel. Max fps är 125 fps trots att jag har en 144hz skärm, så jag måste låsa upp fps spärren annars har jag ingen nytta av min skärm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av VideoyGTX:

Jag fick 27700 poäng och då var det med ultra och 2560x1440p. Personligen så lirar jag inte på ultrainställningar längre, jag tycker att vissa grafiska effekter är en distraktion snarare än en fördel. Max fps är 125 fps trots att jag har en 144hz skärm, så jag måste låsa upp fps spärren annars har jag ingen nytta av min skärm.

Klart du har nytta av skärmen. Så länge du ligger över 60fps får du ju mer än 60hz, visst kanske inte används fullt ut men fortfarande bättre än 60hz. Men jag håller med, 120fps spärren är lite smått irriterande.

Mvh

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800X3D, GPU: Powercolor Radeon RX 6900 XT Red Devil Ultimate, MOBO: MSI B550M MAG Mortar, RAM: 32GB 3200MHZ, Nätdel: be quiet! Dark Power 12 750W, Lagring: 3TB SSD

Permalänk
Medlem

Hade riktig rolig match när två puckon klagade på arty hela matchen. IS-7 fick för sig att det var ok att skjuta på mig dessutom

Vi förlorade, men gillade dom klagade på min winrate och jag one shota en i slutminuten (1100HP) XD skills eller inte så är inte win rate något mått på ens skills.

Ja menar hur vinner man matcher om skjuter på sitt eget lag och inte fokuserar på att försöka vinna (utan bara klaga i chatten)?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk
Skrivet av Broken-arrow:

Hade riktig rolig match när två puckon klagade på arty hela matchen. IS-7 fick för sig att det var ok att skjuta på mig dessutom

Vi förlorade, men gillade dom klagade på min winrate och jag one shota en i slutminuten (1100HP) XD skills eller inte så är inte win rate något mått på ens skills.

Vad tycker du isåfall är ett mått på ens skills?

Skickades från m.sweclockers.com