Äldre grafikkort och ev andra komponenter

Permalänk
Medlem

Äldre grafikkort och ev andra komponenter

Hej,

Jag önskar köpa äldre prisvärda grafikkort till några projekt jag pysslar med.
Ex GTX 260-295, 460, 560-580, 660-680, 750-780.
Eller motsvarigheterna från AMD.

Kan hämta grejerna om ni bor i södra Stockholm eller betala frakten.

Ps. Är även intresserad av andra delar från samma era. Skicka PM.

Mvh!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har ett 560ti du kan få. Vågar inte lova till 100% att det funkar, men om du vill ta det och prova så finns det att hämta i Tullinge

Visa signatur

PM:a mig! I Följ mig på Youtube

Desktop: 11900K, Maximus Hero VII, 64GB Dominator Platinum @2933Mhz, RX 6900 XT 16GB Liquid Devil, Samsung Evo Plus 1TB + Kingston NV1 2TB, Be Quiet Silent Base 802, Be quiet! Dark Power Pro 11 850W, custom loop med 420mm + 360mm radiatorer.

Permalänk

Jag har två st ATI Radeon 5870 och ett MSI GTX 480, alla med stock kylare. Dom fungerar vad jag vet. (bor inte i stockholm)

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag har ett 560ti du kan få. Vågar inte lova till 100% att det funkar, men om du vill ta det och prova så finns det att hämta i Tullinge

Toppen, skriver pm

Skrivet av filipandre:

Jag har två st ATI Radeon 5870 och ett MSI GTX 480, alla med stock kylare. Dom fungerar vad jag vet. (bor inte i stockholm)

Kul, vad vill du ha för dem?

Permalänk
Medlem

Har ett GTX 580 som kan hämtas på kungsholmen för en symbolisk peng. Hör av dig om du är intresserad.

Edit:

Ett sånt här: https://www.inet.se/produkt/5409339/msi-geforce-gtx-580-1536m...

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Skrivet av Capitalk:

Toppen, skriver pm

Kul, vad vill du ha för dem?

hur låter 100kr/st + frakt ? (postnord skicka lätt)

Visa signatur

Asus rog strix z690-a gaming, i7 12700K, 32gb RAM, PNY RTX 3080, RM1000i, 4x NVME SSD

Permalänk

Har ett Gigabyte AMD Radeon R6850OC 1GB om det är av intresse

Visa signatur

Ryzen 5900x I Noctua NH-D14 I ASUS TUF GAMING X570-PLUS I G.Skill Trident Z Neo 2x16 3600MHz CL16 I ASUS Tuf RTX 3080ti 12GB I Corsair MP600 1TB M.2 I ASUS ROG Strix 850W I Fractal Design Define R4 Svart I

Permalänk

Har ett GTX 780 liggandes!
Referenskylare

Pris? Ingen aning Kom med bud!

Permalänk
Medlem

Asus GTX 770

Jag har två st identiska GTX 770, funkar i sli! Det är Asus med Direct CU II fläktar på. Ett av fläktparen är nyligen bytt, samt det medföljer även ett extra fläktbyte (köpte två när jag ändå beställde nytt).

Det ser precis ut som detta:
Inetlänk till kortet

Jag svarar på pm!
/J

Permalänk
Medlem

Jag har ett MSI 660 TI som kan skickas. Länk till beskrivning. Bud?

Permalänk
Medlem

svar

Skrivet av tonka/lonka:

Har ett Gigabyte AMD Radeon R6850OC 1GB om det är av intresse

Tack men tror inte det blir mkt över efter frakten är betald, för vad jag är villig att ge

Skrivet av Bjoe:

Jag har ett MSI 660 TI som kan skickas. Länk till beskrivning. Bud?

Kan erbjuda 200kr + frakt.
Du kan nog få nån kr till från någon annan om du vill få ut mer

Har köpt några kort nu så stänger snart ner sökandet för denna gång!

Permalänk
Medlem

Hej!
Har ett sådant här som har blivit över efter några uppdateringar! Har använts till både Dirt och Minecraft utan problem tills slutet av November då det blev uppgraderat. Orginala tillbehör och kartong finns kvar! Finns i Spånga, norr-västerort.

https://www.msi.com/Graphics-Card/N560GTX448_Twin_Frozr_III_P...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Prebz:

Hej!
Har ett sådant här som har blivit över efter några uppdateringar! Har använts till både Dirt och Minecraft utan problem tills slutet av November då det blev uppgraderat. Orginala tillbehör och kartong finns kvar! Finns i Spånga, norr-västerort.

https://www.msi.com/Graphics-Card/N560GTX448_Twin_Frozr_III_P...

Vad har du tänkt dig för det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Capitalk:

Vad har du tänkt dig för det?

Skickat PM