Biltemas spelmus och Kinas produktkatalog

Permalänk

Men varför heter den inte BilteMaus?

Permalänk
Medlem
Skrivet av JugsteR:

Man måste ju bara älska att det står "Alla tangenter går att trycka ner samtidigt" i beskrivningen.
Tänk om det inte hade varit så. När du trycker ner A kan du tyvärr inte trycka ner W.

/J

Det är faktiskt ett legit uttalande. Jag hade ett tangentbord där man inte kunde trycka in mer än (tror det var 3?) tangenter samtidigt. Så om du i ett spel sprang framåt (shift + W) och hoppade (space) och fick för dig att flytta lite i sidled under hoppet så frös allt tills du släppt samtliga tangenter och du föll rakt ner.

Permalänk

Man ser ju att det är skiljer mer än bara mushjulet. Den svarta ledstripen som går över musen skiljer ju i tjocklek. Sedan undrar man om de väger lika mycket? Mycket som inte besvaras i videon tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mattisgn:

Det är faktiskt ett legit uttalande. Jag hade ett tangentbord där man inte kunde trycka in mer än (tror det var 3?) tangenter samtidigt. Så om du i ett spel sprang framåt (shift + W) och hoppade (space) och fick för dig att flytta lite i sidled under hoppet så frös allt tills du släppt samtliga tangenter och du föll rakt ner.

Faktiskt, så är det inte legit. Man kan alltid trycka ner tangenterna, men det registreras inte alltid.
Det var det som var det roliga, tänk om det hade varit så att om man trycker ner H, så är tex F som fastlimmad.

/J

Permalänk
Medlem

Haha jag la märke till detta nu, men jag tycker Biltemas gamingmus ser EXAKT likadan ut som Logitech G502 Hero! Visst det finns små skillnader, men likheten är slående.

http://www.bilddump.se/bilder/20210622211247-5.150.205.32.png

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Pantsoff:

Haha jag la märke till detta nu, men jag tycker Biltemas gamingmus ser EXAKT likadan ut som Logitech G502 Hero! Visst det finns små skillnader, men likheten är slående.

http://www.bilddump.se/bilder/20210622211247-5.150.205.32.png

Du läste artikeln till den här kommentarstråden eller hur?

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner