Helgsnack: Vilket spel ser du mest fram emot?

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Jefe:

Battlefield 2042.

Någon som vet om man fortfarande måste ha origen för att spela?

Visa signatur

i7 6700k @4,1 base - 4,4 Turbo | XFX 590X Fatboy | Gigabyte Z270 D3 | 2x16 GB Corsair Vengence 3200MHz Cl 16| Intel 750 400GB |EVO 970 1 TB Steamdrive| 64TB thin provision

Permalänk
Medlem

Stalker 2 och Dying Light 2

Visa signatur

"En superdator är en maskin som kör en ändlös slinga på bara två sekunder" - Okänd

Permalänk
Hjälpsam

Ser inte fram mot något spel just nu.

Then, i was inspired.
Now, i'm sad and tired.

Skall dock försöka rensa backloggen lite.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Hellblade 2. Gillade ettan en hel del.

Skrivet av iguanodon:

ooh, lär hålla ögonen på : )

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Hmm, vet inte egentligen, har gått o väntat på DLCn till FF7R och Ratchet & Clank men nu har det ju kommit så... nästa del till FF7R och nästa titel av Naughty Dog kanske?
Och GTA 6 förståss men det kommer aldrig.

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk

Half Life 3 och Battlefield 2042

Visa signatur

Speldatorn: Bärbar Lenovo Legion 5 med i5 10300h, 16gb ram, GTX 1660Ti , 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Homeworld 3

Permalänk
Medlem

Nästa Elder Scrolls är väl det enda jag egentligen bryr mig om på riktigt.

Har flera hundra spel i backloggen så jag behöver inget annat nytt på flera år framöver hursomhelst.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Dota 2 7,30

Visa signatur

Min Dator: AMD 3600 | GTX 680 | 16 GB RAM | Asus X570 Prime | Fractal Design Arc R2 | Thermalright Silver Arrow | Dell U2412M | Ibm Model M

Permalänk

ALOY/Lara Croft

Skrivet av Nyhet:

Spelmässan E3 är i full gång och vad passar då bättre än att i veckans helgsnack orera om spelet du mest ser fram emot?

Läs hela artikeln här

Jeg venter veldig på Horizon Forbidden West som kommer til å ha en grafikk av dimensjoner, kanskje enda bedre en Horizon Zero Dawn.Så kommer kanskje nytt Tomb Raider spill også med veldig flott grafikk som det var i Shadow Of The Tomb Raider.

Permalänk
Skrivet av hunkaboy86:

Half Life 3 och Battlefield 2042

Half Life 3? Ska dom komma?

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Co-op City skylines 2

Permalänk

Jag ser fram emot Dying light 2 och Battlefield 2042. Annars min största dröm Starcraft 3 och Warcraft 4 ska komma xD men det lär inte hända på bra ett tag

Visa signatur

Chassi: Corsair Obsidian 500D - Processor: Intel Core i7 8700K 3.7 GHz - Moderkort: Gigabyte Z370 AORUS Ultra Gaming - Kylning: Corsair H150I RGB PRO - Raminne:Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200MHz CL16 Vengeance RGB - Grafikkort: ASUS GeForce GTX 1080 Ti 11GB STRIX GAMING OC - Nätagg: EVGA Supernova G2 750 - 2 TB Western digital - M2 Corsair Force MP510 960GB - SSD 1 TB Samsung EVO 860

Skärmar: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q G-Sync+Asus TUF Gaming VG27BQ 27 G-Sync

Permalänk
Medlem

Spel i relativt nära tid är diablo 2 remastern. Spelar faktiskt 2an nu efter ladder reEtten o JÄVLAR vad ned lusad den är med MH, pickit,bottar och annat. Hoppas dom håller dessa saker borta på nya, iallafall bättre än nu.
Spel lite längre fram är nya fallout dock inte en 76a och hoppas dom byter spelmotor.

Efter det har jag rätt lös koll på spel. Gillar vissa spel serier men eftersom de inte släppt någon intressant eller gått i graven så har jag rätt låga förhoppningar där.
Gillar Rpg spel och outer worlds gillade jag.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Närtid: BG 3
Framtid: TES 6
framtidsförhoppning: NWN 3

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem

The Day Before, otroligt att ingen annan redan nämnt d

Permalänk
Medlem

Mario + Rabbids än så länge, utan tvekan!

Permalänk
Medlem

Half Life 3 utan VR till PC
Zelda Breath of the Wild 2
Ett nytt Xcom spel. Gärna till switch

Permalänk
Medlem

Till Xboxen ser jag fram emot följande

Battlefield 2042
Edge Chromium
En dashboard i 4k

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem

The Ascent
Xenonauts 2

Visa signatur

... zzZZzzzZzzzzzZzzz ....

Permalänk
Medlem
Skrivet av Triton242:

Co-op City skylines 2

Är det något som kommer eller redan finns? När jag googlar hittar jag länkar till steam workshop...

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlbanan:

Är det något som kommer eller redan finns? När jag googlar hittar jag länkar till steam workshop...

Finns väl ingen tvåa än?

Permalänk
Medlem
Skrivet av carlbanan:

Är det något som kommer eller redan finns? När jag googlar hittar jag länkar till steam workshop...

Nja det pratas om en 2a men något co-op är bara jag som hoppas ;=)

Permalänk
Medlem

Fasen, hade varit läckert om bethesda gjort lite som de gjorde med fallout 4, och presenterar fallout 5 med release senare i år! Tvivlar rätt starkt, men hade varit läckert!

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
DingDongerMcDongface

För mig är det delvis nästa Horizon, men framförallt nästa Dragon Age-titel som jag väntat på sedan typ 2015? Det är med blandad förhoppning och ångest inför ett karaktärsbyte, jag älskade min inquisitor och kände mig inte alls färdig med hennes berättelse i slutet av Tresspasser, snarare tvärt om.

Samtidigt verkar BioWare ha genomgått en del turbulens, många duktiga utvecklare som försvunnit, vilket såklart är lite oroande. Men det måste inte nödvändigtvis vara negativt, nytt liv och nya idéer och andra infallsvinklar är ibland precis vad som behövs. Det har ju inte varit ett särskilt högprioriterat spel så jag får nog vänta några år till.

Permalänk
Medlem

Total War WH lll, Battlefield 2042 och nya Halo i år.

Permalänk
Medlem

BF 2042 kanske kan bli ngt, annars fortsätter jag som dom senaste åren med classic/vanilla.

Visa signatur

WS: R7 5800X, 32GB, Suprim X 3080, Acer X38P+Acer XB271HU
FS: HPE ML110 Gen10 Xeon Silver, Qnap TS-h973AX ~100TB
NW: Fortigate, Ruckus, Zyxel XS1930HP 10Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dansken88:

Half Life 3? Ska dom komma?

Drömma går ju!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hölmiz:

Dota 2 7,30

Helt rätt!