Måndagsexemplar Rackchassi TOTEN 19" ?

Permalänk
Medlem

Måndagsexemplar Rackchassi TOTEN 19" ?

Köpte ett rackchassi på Komplett, men har fått någon helt annan design av skåpet.
Finns inge kabeldragning att kunna göras på någon sida, om jag inte öppnar upp en av sidoluckorna.
Alla "hålplatser" som finns är igensvetsade, inte en enda med skruv förutom fläktarna på toppen.
Här är bilden på toppen av mitt chassi och bild på produkten hos Komplett,
Länk till produktens sida hos Komplett; https://www.komplett.se/product/354351/dator-surfplatta/serve...

Bara att "returnera defekt vara" eller? Drygt då jag "packat" ner kartongen dem kom i, i småbitar...

Visa signatur

<i7-8700K CPU><Crucial 2x8GB DDR4 3000MHz><ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080 Ti Trinity OC><Fractal Design Celsius S24 240mm><Fractal Design Define R6 Black>

Permalänk
Medlem

Det är annan produkt, hör med Komplett är nog det enda. Om det är samma produkt med ändrat utseende eller om det är fel produkt helt.

Visa signatur

Har jag uppgivit felaktig information? Rätta mig gärna, jag vet inte allt och kan ha fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zeedarn:

Det är annan produkt, hör med Komplett är nog det enda. Om det är samma produkt med ändrat utseende eller om det är fel produkt helt.

Happ, jaja. Tråkigt nog upptäcker man det här på kvällen, så får invänta måndag innan jag pillar mer med skåpet
Tack!

Visa signatur

<i7-8700K CPU><Crucial 2x8GB DDR4 3000MHz><ZOTAC GAMING GeForce RTX 3080 Ti Trinity OC><Fractal Design Celsius S24 240mm><Fractal Design Define R6 Black>