Permalänk
Medlem

Något bra sniperlir

Finns det något bra sniperlir ?
Letat som rackarns men hittar inget , inga spel som det är kul och leka prickskytt i.

Men om ni vet något bra lir , snälla tipsa mig !

Mvh Dan

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

undrar det samma, har letat och letat men inte hittat något som är verklighetstroget

Permalänk
Medlem

Splinter Cell eller Call Of Duty vissa banor på Call Of Duty då.

Visa signatur

Acer Swift 1 Intel Celeron N4100 8GB Ram Intel HD 600 256GB SSD Asus VP278H
MSi CR720 Intel i3 370M 2,4Ghz 8GB ram GMA HD 500GB

Permalänk

Vet inte om jag skulle kunna påstå att Splinter Cell var något bra sniperlir?
Testade det bara litegrann och det var det mest linjära spel jag nån gång spelat tror jag... och det går är ju inte direkt ett sniperlir heller?

Operation Flashpoint? Om inte annat så kan man lätt göra lite sniperuppdrag om man inte är nöjd med de som finns med. Eller så finns det nog massor med sniperuppdrag att ladda ner.

Visa signatur

Nikon D90, Nikon D7000, SB-600, 2xYN-460, Nikkor 18-105mm/3.5-5.6 VR, Nikkor 35mm/1.8, Nikkor 50mm/1.8D, Tamron 70-200/2.8, Tokina 11-16/2.8, Nikon 85/3.5 Macro
Flickr

Permalänk

Prova Sniper Path Of Vengence! Jag tyckte inte d va roligt men d finns alltid nån som gör d!

Visa signatur

[Coolermaster Stacker][Windows Vista 64bit Ultimate] [Intel Core 2 Duo E6750 2.66Ghz][Sapphire Radeon X3870 512MB DDR RAM][Corsair XMS2-6400 4096MB DDR 920Mhz][Asus P5N32-E SLI PLUS nForce Dual X16 SLI][Raptor WD360GD 36Gb][Maxtor DiamondMax 200GB 8MB 2st][Samsung SP1614N 160Gb 7200rpm 8Mb][Maxtor DiamondMax 120GB][Maxtor DiamondMax 40Gb 2MB]

Permalänk
Medlem

cs?

Visa signatur

2500+@3200 EPoX 8rda3i, 1024mb corsair original pc3200, LeadTek 6600GT

Permalänk
Medlem

Ladda ner Americas Army och spela som krypskytt. Man kan välja mellan M24, M82A1 och ta Dragunov och Mosin Nagant från döda motståndare. Man måste tänka på andningen och använda stödben om man ska träffa målet. Utan stödben är det mycket svårt att träffa med M82A1 iaf. M24 fungerar bättre utan stödben då det är lättare vapen än M82:an.

Permalänk
Medlem

Det enda "riktiga" sniperspelen är ju silent scope liren på arkad.

Fan vilken känsla det är i dom
Finns 3 spel, men jag gillar nog 2an bäst.

Hittar bara bild på ettan dock.

Edit:
Hittade bild på 2an också

Permalänk
Medlem

Red Orchestra ingår det mycket krypskytte i. Man ligger och väntar ute i tundran i -40C och det enda man hör är lite vind i öronen samt att det singlar lite snö från skyn plus att man hör sina kamrater kriga i "fjärran". Plötsligt hör man fotsteg i snön 100m bort. Och ut kommer en vilsen tysk framsmygande.
Jag kopplar på "iron-sight" och väntar in i det sista tills han får syn på mig i min skyttegrav. Och *PANG* så går skottet välriktat in i bröstet och han faller som en sten ner i snön. Efter sådana här tillfällen känner man sig oerhört nöjd iom. man har kunnat tagit sig tid och planerat hur man skulle göra.. Det bästa är att hålla så lite liv man kan...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MrEsso
cs?

GÅ OCH LÄGG DIG:

Permalänk

Jag spelar ibland som krypskytt i Battlefield 1942 och det tycker jag är både skoj och en aning verklighetstroget. Counter-Strike kanske är roligt, men det är inte lika verklighetstroget som BF.

Permalänk
Medlem

Det vart ju några roliga spel nu fick upp
CS sniperdel är ju inte riktigt det jag är ute efter

Men får la kanske shoppa BF nu imorgon då.
Ingen som vet om ett renodlat sniper lir ?

Mvh Dan

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10

Permalänk
Medlem

Som sagt.
Silent scope.

Finns även till dreamcast/ps2 fast det är arkad som gäller.

Permalänk
Hedersmedlem

SR8:an i Urban Terror är mysig. Urban är en mod till Q3A.
- http://www.urbanterror.net

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

No One Lives Forever 1

Där kan du snipra bäst du orkar med ex: hampton carbin.

faktiskt riktigt skoj, även fast det inte är ett äkta sniper-lir så finns det många sniper-möjligheter, samt att det är ganska verklighetstroget på sina ställen

2:an har inte samma kännsla, och saknar sniper-delen

Visa signatur

Med sunt förnuft.

Permalänk
Medlem

Finns det inge ÄKTA sniper lir som silent scope till pc då?
Finns inget så kul som att va 500m bort från sitt offer och sätta ett skott i huvudet på honom bara för att se blodet spruta ;D

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

cs ?

Visa signatur

"Det är svårt att kontrollera studsar, det kan man inte ens göra i verkliga livet."

Permalänk
Medlem

Ghost Recon. Där kan du ligga 500 meter bort och skjuta näsan av fi om du vill. Delta Force spelen kanske?

Permalänk
Medlem

finns väl något spel som heter "Sniper"? Och så finns det väl en uppföljare?

Permalänk
Medlem

Hidden & Dangerous 1 och 2. Där kan du få ligga och vänta på måltavlorna innan dom dyker upp.

Visa signatur

System: Intel Pentium 2.4GHz (533) | Abit BE7 | 768Mb DDR | 6600GT | MX500
Jag har reserverat mig för felstavningar och/eller har fel i nåt jag säger.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wack0
Det vart ju några roliga spel nu fick upp
CS sniperdel är ju inte riktigt det jag är ute efter

Men får la kanske shoppa BF nu imorgon då.
Ingen som vet om ett renodlat sniper lir ?

Mvh Dan

Delta Force - Black Hawk Down ?

Visa signatur

.:: DELL S3422DWG 34", MSI GS75 Stealth, Bioboard Plutonuim / FluX AT
.:: Razer Blade '18RiP :( Razer Mice+Keyboard ofc ;)
.:: Nanna

Permalänk
Medlem

Det finns ett lir som heter CTU: Marine Sharpshooter, som jag iofs inte har spelat själv, men det kanske kan vara något.

Visa signatur

the ocean doesn't want me today...

Permalänk
Medlem

Har för mig Hitman2 hade en del kul sniper banor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Epyon
Delta Force - Black Hawk Down ?

Håller med

Permalänk
Medlem

Varför inte Unrealtournament (Första) Där Hs hitboxen e större en gubben;)

Permalänk
Medlem

Just ja, black hawk down är jäkligt skoj faktiskt! Lirade demot som en tok.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matteg
Ghost Recon. Där kan du ligga 500 meter bort och skjuta näsan av fi om du vill. Delta Force spelen kanske?

Delta Force är ett jävligt roligt spel vad gäller snipervapen. Kanske DoD (Day Of Defeat) skulle kunna vara ett annat grymt spel, dock lite "cs-aktigt".

Visa signatur

Industrial Strength - Revolution 909

Permalänk
Medlem

Bara fina tipps här

Ghost Recon dör man ju på innan man fått i skivan i läsaren nästan
BHD funkar ju helt klart på lan , men vill kunna sitta här hemma i en buske och skjuta

Inget spel i Cs stilen gärna , spelar allt cs men realismen får en inte och bli lycklig direkt...

Visa signatur

i5-4690K @ 4.5ghz/ 8GB / 250GB SSD / GTX 970 / Win 10