Permalänk
Medlem

Jag köper ett X800XT...

Ville bara säga det utan att folk skriver "men köp ett X800Pro VIVO o flacha det till XT"...
Men om man inte orkar och jag tor ändå inte ressultatet blir lika bra som ett XT orginal...vi som har råd köper gärna ett XT, låt oss va, skriv inte "du skulle ju köpt ett PRO" och tjänat 600kr...600kr, vafan e det för pengar, en krogrunda...nah det e pengar, ville bara säga det

gonatt

Permalänk
Medlem

Re: Jag köper ett X800XT...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av .pgl.
Ville bara säga det utan att folk skriver "men köp ett X800Pro VIVO o flacha det till XT"...
Men om man inte orkar och jag tor ändå inte ressultatet blir lika bra som ett XT orginal...vi som har råd köper gärna ett XT, låt oss va, skriv inte "du skulle ju köpt ett PRO" och tjänat 600kr...600kr, vafan e det för pengar, en krogrunda...nah det e pengar, ville bara säga det

gonatt

Men om du e SMART som oss andra så köp VIVOT
Precis som jag är på krogen Jag köper alltid 10st 50cl Solfiero på systemet för 10kr st. Dricker så mycket jag orkar. Sen inne på pubben så behöver man inte dricka lika mycket där inne Vipps så har man sparat dom 600kr

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

Re: Re: Jag köper ett X800XT...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
Men om du e SMART som oss andra så köp VIVOT
Precis som jag är på krogen Jag köper alltid 10st 50cl Solfiero på systemet för 10kr st. Dricker så mycket jag orkar. Sen inne på pubben så behöver man inte dricka lika mycket där inne Vipps så har man sparat dom 600kr

eller så dricker man inte alls så har man sparat ännu mer

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Jag köper ett X800XT...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
eller så dricker man inte alls så har man sparat ännu mer

Men då har man inte kul

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Avstängd

man har faktiskt roligare utan..både före under och efter..

Samt att man får nöjet att se hur dum folk blir som dricker.

Visa signatur

Träna bort dyslexin. Ryzen 3600 - asus B350plus - Msi Vega56 - Acer 1440p 144hz - M.2 ssd - asus essence stx - Sennheiser hd600 - Corsair 750w - 16gb ram 3ghz - atcs 840 - luftkylt - Felsökning? (Lär dig Googla)

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av .pgl.
Jag köper ett X800XT...

Visa signatur

p4 3.0 ghz 800 mhz fsb | 2048 mb dual 400 mhz ddr | ati radeon 9800 pro 128 mb | 21" trinitron | wd 200 gb | creative audigy 2

Permalänk
Medlem

Håller med dig .pgl.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Flopper
man har faktiskt roligare utan..både före under och efter..

Samt att man får nöjet att se hur dum folk blir som dricker.

Exakt

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk

Håller med psyke

Visa signatur

[Antec Sonata III - Antec 500w] - [Intel E8500 3,16Ghz] - [Asus P5Q Pro] - [Gainward HD-4850 512MB GS] - [6gb Corsair TWIN2X 6400C4DHX CL4] - [Intel 730 240GB] - [Seagate IronWolf ST8000VN0022 256MB 8TB] [Seagate 3TB ST3000DM001] - [WD Black 1TB WD1001] - [Seagate 500GB ST3500413AS] - [Seagate 320GB ST3320620A] - [Creative Sound Blaster Live 5.1] - [Logitech Z-906] - [AOC 27G2U] | Oöppnade Samsung 860 Evo 1TB&512GB

Permalänk
Medlem

Får lov att hålla med .pgl. dock kunde detta ha skrivits lite annorlunda, detta stämmer ju ännu bättre idag med senaste tidens höjningar på Pro VIVO korten

Visa signatur

| nVidia RTX3090FE | R9 5950x | MSI x570 Unify | Ballistix sport 3000c15 32GB DR@3800c16 | Custom Loop EKWB | 9TB nvme, 3TB sata SSD | RM1000x | Creative X4 | Lian Li o11 Dynamic | Alienware aw3821dw | >Zen2 på 3-400 mobo< | >x570 VRM< | :::AMD Zen Minnesguide:::|:::AMD Zen & Zen+ Överklockningsguide:::

Permalänk
Medlem

Det här med att "jag tror ändå inte att det blir lika snabbt som ett XT" är rent skitsnack faktiskt. Troligtvis är det den enda anledningen du köpt kortet på, vilket är lite fel.

Har du ett X800Pro Vivo, flashar det så du får 16pipes och kör i XT-hastigheter, är det lika snabbt som ett XT, hur du än vrider och vänder på det.

Om du ändå vill köpa ett XT är väl okej för mig, men du behöver väl ändå inte göra en tråd för det?

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk

Vad psyke skrev.

Visa signatur

forgotten touch / forbidden thought / we can never have enough / (you know i'm not dead) /
found below / the creatures scream / stranglehold / a god machine

Permalänk
Hedersmedlem

Tack, då vet vi.

Visa signatur

Det kan aldrig bli fel med mekanisk destruktion