Permalänk
Medlem

download speed mm.

Jag har ett problem, tidigare kunde jag tanka i runt 2mb/sek stabilt.. men nu kan jag bara tanka i 50kb/sek..

har just formaterat men det fixade sig inte. kan ha fått virus för jag har inget annat skydd än brandväggen i min router. isånnafall vilket virus? och hur får jag bort skiten?

och jag har även fått riktigt kass fps i spel.. jag har lagt in drivrutiner och sånt som behövs för grafikkortet och de är inte min config.. ( fps-felet hade jag inte före jag formaterade )

skulle vara schysst om nån kunde komma med ett bra svar..

Visa signatur

aiiaa

Permalänk
Medlem

om du misstänker virus, testa ladda ner något gratis antivirus program eller trial version och se om du har virus...

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

Om du har telia så har de säker sänkt din bandbredd för du antagligen tankat för mkt.

Visa signatur

Amd Athlon 3000+ 2x256 A-data DDR
Gf 4 Samsung 160 GB.

Permalänk
Medlem

har du kass fps kan du ha vertikal sync på i open gl mode för spel. Dett tar du bort i avancerade inställningar - open gl på nvidia kort.

Permalänk
Medlem

d

har testat gratisprogram på internet men inte hittat något.
jag har bostream 10mbit uppkoppling.
jag har itne på vertical sync.. plus att den itne sänker från 100 till 30 fps
=//

Visa signatur

aiiaa

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sypro
Om du har telia så har de säker sänkt din bandbredd för du antagligen tankat för mkt.

Låter mycket troligt ja..

Permalänk
Medlem

har telia börjat me sån skit??

Permalänk

Nej.

Visa signatur

There is a Swedish conspiracy.
http://forum.theswedishconspiracy.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sypro
Om du har telia så har de säker sänkt din bandbredd för du antagligen tankat för mkt.

Vart får alla sån här info ifrån?

Visa signatur

///STOLLEN

Permalänk
Medlem

Jag hade ett liknande problem med min uppkopppling, även när jag skulle ftp'a mot min xbox. Jag formaterade hårddisken men samma visa, då provade jag att lågnivåformatera hela disken och då fungerade allt igen. Måste ha haft nått virus på bootsektorn eller nått sånt, någon som vet nått om detta?

Visa signatur

h00matis