Permalänk
Medlem

förbannat seg sida.

ingen som lyckats få ner sidan som kan spegla

Permalänk

smått smågalet

Permalänk
Medlem

nope, inte med alla bilderna iaf:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av digiant
förbannat seg sida.

ingen som lyckats få ner sidan som kan spegla

Ska bara dra få igång min apache server så ska jag spegla. Dock så kommer det ta ända till natten att kompillera alla paket till systemet

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

Visa signatur

iMac 27" 2.8GHz Quad-Core Intel Core i7 - 8GB 1066MHz DDR3 SDRAM - ATI Radeon HD 4850 512MB - 2TB Serial ATA Drive - 8x double-layer SuperDrive

Permalänk
Medlem

hmmm.. ser lite clocknigs möjligheter. :D:D:D

Permalänk
Medlem

Vad är poängen med att ha så många servrar egentligen?

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lappa
Vad är poängen med att ha så många servrar egentligen?

Ja och vad gör alla olika grejer. Är alla samma typ av swtichar som kan göra samma typ av arbete? Är det ens switchar? Känns överfödigt i mina ögon.

Visa signatur

Lever pastej?

Permalänk
Medlem

OMG! Snubben måste vara rik, så varför har han inte dragit in några g-linor.. :/ Sidan e ju ass seg.
Men skulle inte vara fel och ha några av dom grejsen där..

Någon som vill ladda sin m4a1/ak47 och hällsa på honom lite så vi kan "låna" lite servers/Switchar/routers av honom.. ;P *evil* *Galen?*

Visa signatur

Zadazi - Citera mig om du vill att jag ska komma ihåg att svara. :P

Permalänk

värme blir det kan jag nog garantera...mina tre maskiner här hemma drar konstant 800w och det värmer som en mindre kupéfläkt

10-12Kkr om året har jag i elkostnader och det driver jag på en praktiklön som är lägre än lägst....hade jag haft mer pengar hade jag vunnit...

Visa signatur

Mest prylar när han dör vinner!
Core i7 920, 12GB DDR3 PC12800, ASUS RAMPAGE II GENE X58, NOCTUANH-C12P-SE14, Nvidia Geforce GTX 1060 6GB, Fractal Design R2, 1 X INTEL SSD DC S3700 100GB, 2 X INTEL SSD DC S3700 200GB, Phillips 328P6VJEB/00 (32" 4K)

Permalänk
Medlem

omg!
vill ha!
snacka om att kunna köra snabb net-render i 3Ds Max på dom servrarna!

kan man inte göra så att man gömer sakerna i källaren på nått företag.
då får man internet och el gratis
är säkert skitlätt att smyga in såna saker under tröjan...

Permalänk
Medlem

jösses snacka om överdrift...

Permalänk
Medlem

Vad är meningen med all den utrustningen när han ändå har en lina som verka dyka direkt efter hans sida blev offeciell...

hade man haft 100Mbit eller nått så hade ja kunnat tänka mej ha ett litet rack hemma,.

Permalänk

uber-seeg sida han har iaf

Visa signatur

Dothan

Permalänk

Har man pengar så går det mesta att skaffa...

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Opatagio
Tror jag blev kåtast i Kungsängen nu.

Jag bor i Bro

Visa signatur

XP 3000+ @ 2.22ghz - Geforce FX 5700LE @ 500/518 - 1024mb PC3200 - 160gb Maxtor, 20gb IBM (ej inkopplad) - ECS KT-600A - MX 510 - QPAD XXL 4mm + QPAD GLIDZ - KOSS UR40 - Creative Audigy 2 value - Papst 80mm - BBB 100/10 mbit - iPod Nano 4GB BLACK - Creative EP-630

Permalänk

varför känns det som att personen i fråga använder datorer till mer att kolla mailen och göra bankärenden?

Visa signatur

| ASUS P5W DH Deluxe | Intel C2D E6600 | 4GB Corsair DDR2 6400 | Gainward 7950GX2 1GB | Raptor 74GB (system) + 1.7TB (lagring) |
| Samsung 20" Wide TFT | Hyundai L90D+ | Plextor 708A | Nec 3520A | Logitech MX518 | Enermax 550W |
| Laptop: 2.0GHz | 1GB | 6800go | 17" Wide 1920x1200 | DVD-RW | 4618 3DMark05 | (Dell Ins 9300) Dell 9300-Tråd

Permalänk

Tror den är fake För en sådan utrustning KAN INTE vara seg som sidan är eller sitter han på 14.4K ;D

Permalänk
Medlem

börja scanna ebay på saker...

Visa signatur

Har varit på detta forum på tok för länge...

Permalänk
Medlem

ge mig..

Visa signatur

Grejer jag tycker om: OpenBSD, FreeBSD samt Gentoo

Permalänk
Medlem

Om man nu ända vill börja...
http://www.pcfynd.se/scripts/s_produkt.asp?ID=PF2600&LP=01
endast 2,5k. Hur gamal den e står inte.. Så sen som har lite kulor över kan ju alltid värma upp men nått litet

Permalänk

Saftigt.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
Men, man kan ju inte ens se anime lr nått på dom. Nödvändigt...

ja då e det fan inget att ha

annars e jag ganska så förtjust i server parken i hanns källare

Visa signatur

Gaming: Epenis ++
Everything else: MacBook Air M1
Work: MBP M1

Permalänk

härliga serverrack

Visa signatur

[u]Mer CO-OP åt folket[/u]
Macbook 2.0GHZ alu

Permalänk

Oj fyfan vad det såg ut ... hoppas han inte vistas där nere i källaren. För hans egen skull! Det verkar inte hälsosamt...

Permalänk
Medlem

Har fixat en mirror lite temporärt:
http://www.badanka.se/labb

Var snälla mot den!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | Corsair 32GBDDR4 3200MHz | ASUS TUF RTX 3080 OC | Fractal Design Ion+ Platinum 760W | Fractal Design Define C TG | LG 27GL850

Permalänk
Medlem

Tyckte att snubben hade en rätt skön inställning. Det var inget skryt, utan mest bara att han ville visa "ja, jag vet att det gått för långt nu" istället för det vanliga "P.S. kolla 3dMark-score i min sign"...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sidde
*Sidde blir sexuellt upphetsad utav bilderna*

Herregud...

Visa signatur

Intel Quadcore Q6600 @ 3,2Ghz, Corsair 4Gb Dominator PC8500, 150Gb Raptor, Sapphire HD4890 600w Seasonic Matrox Tripplehead2Go och 3st 23,6" (5040x1050) Acer 5ms LCD skärmar

Permalänk
Avstängd

Ska finnas en person i sverige som har nästan lika mycket... fast det är säkert skitsnack.

Hur som helst så började jag lite smått med en Dual P2 533MHz samt Dual Pentium PRO 200MHz (stödjer 4 CPU ) för bara 1000kr.. hur då? jobbarkompisen hjälper till en dator"freak" att bli av med lite varor och jag råkade finnas i närheten

delar med mig lite = http://www.kominn.se/main.asp?kat=5 eller www.kominn.se

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ph0x
Har fixat en mirror lite temporärt:
http://www.badanka.se/labb

Var snälla mot den!

Tackar för den mirrorn, hans sida är ju segare än ett integrerat 14.4 modem i en compaq 486a.

Men killen kan ju för övrigt inte vara klok, så mycket grejor kan man ju inte ha. (I vart fall inte jag jag bor ju i ett korridorsrum på 11kvm med mitt lilla barebone)

Han är typ den nya minimacens antites

Visa signatur

Soltek Qbic 3705 | XP2800+ | 1024DDR333 | MSI NX 6600GT | Maxtor 160 gb | Hyundai Q17S