World of Warcraft Tråden!

Permalänk
Medlem

blizzard har ju nått allvarligt fel..

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

asså jag fattar inte... jag har inte kreditkort... kommer inte jag kunna registrera då? för jag hade tänkt att köra med gamecards men måste jag knappa in kreditkortsnr endå? om någon skulle kunna förklara dethär för mig så skulle jag bli glad!
Pma eller skicka mail till mig på: arnedevil@gmail.com

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem

om du väntar tills det kommer game cards så är de väll bara använda de men dom skulle väll inte komma förren om nån månad

Permalänk
Medlem

För mig var det inga problem... reggade mig kl 02:45. Spelade till 04:00 gick sedan och la mig igen.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hektik
om du väntar tills det kommer game cards så är de väll bara använda de men dom skulle väll inte komma förren om nån månad

dom kommer den 4e mars... och det är ~25 dagar dit.
men behöver jag skriva in kreditkortsuppgifter innan dess?

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
dom kommer den 4e mars... och det är ~25 dagar dit.
men behöver jag skriva in kreditkortsuppgifter innan dess?

ja därför många whinar

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk
Medlem

bara jag som inte hittar servern "shattered hand" i listan? =O

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk

kan det vara så att blizzard inte vil ha in mer folk samtidigt just nu? dom vill kanske minsta på trycket i låg lvl områdena?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
dom kommer den 4e mars... och det är ~25 dagar dit.
men behöver jag skriva in kreditkortsuppgifter innan dess?

Har du provat om 0000 0000 0000 0000 som kreditkortsnummer fungerar? Tror en polare gjorde så, inte helt hundra på det dock.

Surt - komma hem från jobbet i hopp om att kunna få lira lite, men nej... account creation-servrarna är nere. Hoppas de fixar det så fort som möjligt.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Nej nu hjäflar! här har man längtat hem från skolan hela dagen så är account sidan nere:S nu får dom baske mig ta & lösa detta.

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FRiDG3
bara jag som inte hittar servern "shattered hand" i listan? =O

Ställt in så att den ska visa engelska PvP-servrar? Pop=Medium på den just nu...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skirn

Surt - komma hem från jobbet i hopp om att kunna få lira lite, men nej... account creation-servrarna är nere. Hoppas de fixar det så fort som möjligt.

Jag med glad som fan när jag fick mitt paket.. Sen efter installationen .. blev jag ledsen igen:(

Permalänk
Medlem

vafan är dethär... alla servrar folk snackar om hittar inte jag i min jävla realmlist...

Visa signatur

Antec SLK3000B ·|· MSI K8N Neo Platinum ·|· AMD Athlon 64 3200+ ·|· 1024 MB DDR ·|· nVidia Quadro2 ·|· FSP 400W ·|· 690 GB disk ·|· Logitech UltraX flat ·|· Gentoo linux

Permalänk
Medlem

några vänner blev less på att tradition inte skickade deras wow's i tid, så de fick åka dryga 10 mil framochtillbaka för att köpa ihop 10 exemplar på olika butiker

Visa signatur

=D

Permalänk
Medlem

själv nöjer jag mig med 1 kopia ;D

Permalänk
Medlem

Trist att höra att många har problem. Har lirat sen kl 0700 eller så imorse på en pve server (bra ping, nada lag och inga köer eller överbefolkningar) och har mig en rogue på level 15 nu.

Verkar som om PvP servrarna är det klart mest popula, tur man inte vill lira på en sån och bli gankad hela tiden.

Permalänk
Medlem

På tiden att du tar en break grabben!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morfang
några vänner blev less på att tradition inte skickade deras wow's i tid, så de fick åka dryga 10 mil framochtillbaka för att köpa ihop 10 exemplar på olika butiker
http://morfang.lokalen.org/wow/wow.jpg

muhahha

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Morfang
några vänner blev less på att tradition inte skickade deras wow's i tid, så de fick åka dryga 10 mil framochtillbaka för att köpa ihop 10 exemplar på olika butiker
http://morfang.lokalen.org/wow/wow.jpg

...och så funkar inte registreringsservern.. Snacka om surt

Permalänk
Medlem

Vad gör Hunters "Scorpid Sting"?

tyckte den verkade lite otydlig...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk
Medlem

"Reduces the Stamina of targets affected by your Scorpid Sting by 10% of the amount of Strength reduced."

Läs om Hunterns alla Talents här

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Jag kör på daggerspine och det funkar finfint : )

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Groom84
Vad gör Hunters "Scorpid Sting"?

tyckte den verkade lite otydlig...

Scorpid Sting
70 Mana, 8-35 yd range
Instant
Requires Ranged Weapon
Stings the target, reducing Strength and Agility by 20 for 20 sec. Only one Sting per Hunter can be active on any one target.

Tycker det är rätt solklart?

Visa signatur

[ GA-P67A-UD4, i7 2600K @ 4.5GHz, Noctua NH-D14, 16GB XMS3, HD6970 2GB, 2x F120 120GB ]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av leather
Scorpid Sting
70 Mana, 8-35 yd range
Instant
Requires Ranged Weapon
Stings the target, reducing Strength and Agility by 20 for 20 sec. Only one Sting per Hunter can be active on any one target.

Tycker det är rätt solklart?

Ok, jag läste visst endast Talent delen...

Visa signatur

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-960| ASUS Rampage III Extreme, Socket-1366| Corsair Dominator DHX DDR3 1600MHz 12GB (3x4) | 2x Gigabyte GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA (=SLI)| 2x OCZ Vertex 3 120GB SSD | 3x Samsung SpinPoint F4EG 2TB, WD 2TB External HD, HITACHI DESKASTAR 250GB AND 2x 500GB SAMSUNG HD501LJ ALL SATA2| Corsair AX 850W PSU | SOUNDBLASTER X-Fi Fatal1ty| Cooler Master Cosmos 1000

Permalänk

YES!, min farsas flickvän kommer in genom dörren, kåt som jag är FLYGER jag dit och fråga "Har du VISA", "Javisst" säger hon. Det är bara och tacka, så upp med sidjäveln nu så man hinner lira lite innan man ska ut på fääzzzt.

//Världens gladaste

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pull
YES!, min farsas flickvän kommer in genom dörren, kåt som jag är FLYGER jag dit och fråga "Har du VISA", "Javisst" säger hon. Det är bara och tacka, så upp med sidjäveln nu så man hinner lira lite innan man ska ut på fääzzzt.

//Världens gladaste

Haha, ironiskt. Sidorna är nere, tough luck!

EDIT: bah, läste fel..

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Inaktiv

Fan vad folk klagar. tycker Blizzard gör rätt i det dom gör. sen med reggningen så har det varit lite buggar på sidan men det har gått o reggat sig. sen var det ett jävla skrik att det kosta 400:- och det inte funka på en gång. att inte folk fattar att dete mycket folk som ska regga sig det e bara o vänta på er tur. sen kan ni spela tills ni spyr!!! själv så köpte jag det för 300:- + att jag köpte Collector's Edition.

Permalänk

Men, spelet funkar fortfaradne inte bra för mig, gubbarna snyns inte, kan itne högerklicka på andra gubbar osv

Permalänk
Medlem

Men vafan. Telia har abuseblockat mitt internet pga nått virus som lyckades masa sig in på min dator. Har bett dem fixa det nu iaf. Surt när man vill spela WoW. :'(

Visa signatur

^^