Permalänk

Bästa mobil för ca 2500-3000:-

Hej,

Vilken är den bästa mobilen man kan få för ca: 2500-3000:-?

Utan abbonemang eller låst till Vodafone.

/Mvh. RiLLE

Visa signatur

Intel P4 2,6Ghz | Asus P4c800-Deluxe | DDRAM 4 x 256 Mb PC3200 - 400Mhz Samsung Original | ATI Radeon 9800PRO | 200Gb WD 8MB-SE | Pioneer DVD-RW DVR-106D | NEC 3520A | Creative SB Audigy Player |

Permalänk
Medlem

k700i

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

sagem myx8

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

SE k700i/Nokia 6230

Visa signatur

-= Svettig dator och en hårig mobiltelefon =-

Permalänk
Medlem

K700i

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

I mitt jobb som telesäljare rekommenderar jag K700i i det segmentet. Den har allt liksom

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
I mitt jobb som telesäljare rekommenderar jag K700i i det segmentet. Den har allt liksom

Den saknar minneskort.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem

k700i får jag nog också säga, möjligen 6230.

Visa signatur

Define c | i5 8400 | 16 GB Corsair vengeance 3000 mhz |Gigabyte GTX 1080 Windforce OC| 500 GB SSD M2 + 1 TB HDD + 240 GB SSD SATA | EVGA 650GQ PSU | AOC AGON 27GQ 165 hz IPS | Logitech G610 | Steelseries Rival 310

Permalänk

Haka på AEs erbjudande om Motorola Razr V3, tror man fick den för 3000kr. Den är definitivt det bästa!

Visa signatur

Macbook

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av warhammereldar1
Haka på AEs erbjudande om Motorola Razr V3, tror man fick den för 3000kr. Den är definitivt det bästa!

AE ?

Visa signatur

=D

Permalänk
Medlem

k700i, heh, vad har den som inte 6230 har? lite bättre kamera o blixt kanske men det är också allt

6230
+ batteritid
+ mp3spelare (256mb har jag nu)
+ grymt snabb i menyerna

Permalänk
Medlem

warhammereldar1: Den är ju inte speciellt bra på något, den är bara snygg.

mrc: K700 har större skärm t.ex.
Förstår inte varför folk vill ha MP3-spelare i mobilen när det tar så grymt mycket batteri, dessutom kan man spela musik i K700 också om man nu skulle vilja det.

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZaInT
warhammereldar1: Den är ju inte speciellt bra på något, den är bara snygg.

mrc: K700 har större skärm t.ex.
Förstår inte varför folk vill ha MP3-spelare i mobilen när det tar så grymt mycket batteri, dessutom kan man spela musik i K700 också om man nu skulle vilja det.

40mb minneskort,, 10 låtar max.. jippi

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel
Den saknar minneskort.

Är faktiskt knappt ingen som frågar om telefonerna har minneskort, då förutom killar med konstig klädstil och glasögon

De flesta föredrar separat MP3-spelare och telefon vad jag har märkt, säljer även MP3-spelare...

Ingen alls nästan som köper 6230 fast den ligger på i stort sett samma pris som K700. Folk är väl trötta på att Nokias lurar är i grunden likadana som 6110

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
40mb minneskort,, 10 låtar max.. jippi

Åtminstone mer minne än 6MB

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp Är faktiskt knappt ingen som frågar om telefonerna har minneskort, då förutom killar med konstig klädstil och glasögon

De flesta föredrar separat MP3-spelare och telefon vad jag har märkt, säljer även MP3-spelare...

Ingen alls nästan som köper 6230 fast den ligger på i stort sett samma pris som K700. Folk är väl trötta på att Nokias lurar är i grunden likadana som 6110

Kan ju bero på att mobilernas mp3-spelare oftast inte är lika bra som vanliga samt saknar vissa funktioner.
Annars tror jag nog folk hellre har en pryl i fickan än flera.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel
Kan ju bero på att mobilernas mp3-spelare oftast inte är lika bra som vanliga samt saknar vissa funktioner.
Annars tror jag nog folk hellre har en pryl i fickan än flera.

Vad har du då dina 128/256-minneskorts "mäggabajt" till?

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Vad har du då dina 128/256-minneskorts "mäggabajt" till?

Jag har ingen sådan mobil ännu så jag kan inte yttra mig om huruvida det är tillräckligt minne eller ej.
Men man kan ju ha annat, bilder, program, midifiler.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Daniel
Jag har ingen sådan mobil ännu så jag kan inte yttra mig om huruvida det är tillräckligt minne eller ej.
Men man kan ju ha annat, bilder, program, midifiler.

Jo det är sant, jag har dock långt ifrån fyllt minnet i min K700i, trots att det ligger några fullängds-MP3 på den.
Vi kom visst ifrån ämnet lite

Det enda som jag tycker är rätt irriterande med K700i är att man bara kan ha 100 meddelanden sparade. Borde vara dynamiskt och tas av de 40 Mb kan man tycka.

Jag gillar HID-funktionerna med K700i, att man kan styra datorn, Winamp, Foobar, Media Player Classic och andra program med telefonen.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
Jo det är sant, jag har dock långt ifrån fyllt minnet i min K700i, trots att det ligger några fullängds-MP3 på den.
Vi kom visst ifrån ämnet lite

Det enda som jag tycker är rätt irriterande med K700i är att man bara kan ha 100 meddelanden sparade. Borde vara dynamiskt och tas av de 40 Mb kan man tycka.

Jag gillar HID-funktionerna med K700i, att man kan styra datorn, Winamp, Foobar, Media Player Classic och andra program med telefonen.

Finns en nackdel till, att man inte kan ha egna sms-signaler.

Visa signatur

Sverige är ett så litet land att det bara får plats en åsikt i taget där.