Permalänk

Jo den gammlingen finns också om man vill ha mycket utrymme billigt.

Visa signatur

//HP Pavilion DV9074ea: Turion 64 X2 TL-56 1.85Ghz, 1024MB RAM, 160GB(80 x2), Geforce 7600 256MB, 17" Brightview, Bluetooth, Vista Home Premium

Microsoft Zune 80

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mobboffer
Tippo, bullshit. Jag gillar ljudet i min iRiver, men inte i min syrras iPod. Därför köper jag ingen iPod och klagar så mycket jag orkar. CD-spelare kräver att man köper cd-skivor ^^

Har själv en Iriver, men tycker det blir lite för mycket tjat om vilken som har bäst ljud när det inte finns förutsättningar för att få perfekt. En komprimerad fil är alltid komprimerad hur du än vrider och vänder på det.

Permalänk
Medlem

iPod nano är tveklöst spelaren man ska välja i den prisklassen. Coolare spelare får man leta efter. Sedan bör man väl se till att man gillar ljudbilden i den också antar jag.

Visa signatur

Mina boktips: Clean codeHead First Design PatternsHead First Object-oriented Analysis and Design
Innovation distinguishes between a leader and a follower. — Steve Jobs

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Malm
Ta ditt arroganta high end-troll någon annanstans

Där är vi inte heller, men du verkar ha det väldigt svårt…

Åter on topic till trådskaparen:
Lita inte på massa fanboys som skriver utan lyssna själv om ljudet är viktigt.
Samma med alla andra saker, så som användande och hur man har den på sig osv…

Visa signatur

Me fail english, thats unpossible!

Permalänk
Medlem

Tjena lånar tråden lite.

Jag och min syrras pojkvän e sugen på att köpa en mp3spelare till min syrra och fick upp ögonen på iAUDIO U2 ligger i rätt pris. Men sen vill jag veta vilka funktioner den har. Kan man plugga in den direkt i en dator utan att behöva ha någon mjukvara eller sladd med sig? för hon ska ha mp3 spelaren som fickminne med. Eller finns det någon bättre spelare för dom pengarna?

Kraven är att betteriet ska kunna bytas ut ska inte vara upplandningsbart
Ska gå att plugga in i en dator utan att behöva sladd eller mjukvara.
ljudet ska vara bra tror inte hon bryr sig men jag gör.

tror det var allt.

Permalänk
Medlem

lånar tråden litegrann, har en iaudio 4, men har inga vettiga lurar till den, ska vara snäckor inte så dyra!

tips?

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Nugget: Du kan köpa en Meizu X6 1 Gb (eller egentligen vilken Meizu som helst men X6 är häftigast ) innan 1:a november, så kan du vinna en otroligt snygg grön X6:a! Det är nog inte så många som köper en Meizu på 1 Gb under en vecka, måste vara rätt stor chans att vinna. Då kan du ta den gröna

Visa signatur

Citera mig när du skriver till mig, tack!

Permalänk
Medlem

jag skulle nog väntat ett tag och köpt den nya Meizu E3..........själv har jag en e2a och den är jag mycket nöjd med.....

Permalänk
Medlem

Meizu har mycket bra spelare.

iAudio U2 är en av de bästa DAP's som gjorts imho. Ljudet är i toppklass. Ist för att babbla på som ngn fanboy hänvisar jag dig till denna recension; http://www.dapreview.net/content.php?review.182 (DAPreview är i toppklass och att lita på. Kolla i deras "library", dem har recenserat mkt spelare och kan sina saker.).

Du behöver sladd / usb plugg för den dock.

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Jag skulel som många andra vilja tipsa om Meizuspelarna. Vilken du ska är en smaksak men en utmärkt jämföring finns här:
http://www.meizu.se/compare_sv.php

Permalänk
Medlem

Jag lånar också tråden
Av de spelarna jag kollat runt på så har ingen varit så tunn så iPod nano, men många som varit lika snygga (på sina sätt).
Är det någon som vet med sig att de känner till en spelare som är lika tunn (dvs får plats i små/trånga fickor bl.a.) så säg gärna till, innan jag hinner erkänna att jag fallit för Apples iPods och köper en nano
Prisklass är max 2000kr.

Permalänk
Medlem

Ingen MP3 spelare är lika tunn som iPod nano.

Tycker dock att det inte endast är tjockleken som spelar in, nanon är ju ganska stor till ytan annars. Men den passar otroligt fint i jeansfickor :).

Visa signatur

Macbook Pro C2D 15,4"

Permalänk
Medlem

Jo, den är lite väl lång tycker jag, annars verkar den vara grym. Tråkigt att den lätt blir repig, men det finns lite saker på www.istuff.se (typ decal girl och nåt tunt plastskydd) som verkar skydda. Runt 50-60kr kan det ju vara värt. Just nu lutar det åt nanon, för jag känner att jag föredrar att den är tunn, men mera yta, än kortare/smalare och tjockare. Den kostar 1835kr med mecenatkortets rabatt.. då blir man lite sugen på en Creative Zen Touch 20GB för 1899kr på komplett.se men det är hårddisk och större, flashminne känns bättre om man skulle råka misshandla spelaren

Permalänk
Medlem

Monolith MX-7010 ser jag som en av de bästa mp3 spelarna som finns.
Kostar under 2000 kr (tror jag) för 1 gb

Här är en recension:
http://www.nordichardware.se/Recensioner/?skrivelse=308

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Jag cyklade iväg till ONOFF idag och köpte en Sony NW-HD5 för 1996:-. Tyvärr så hade dom inte några inne på lager, men jag fick betala så jag kan hämta ut den när den kommer, troligtvis imorgon.

Dom tester jag har läst säger att den spöar dom flesta MP3-spelarna ljudmässigt. Den är dessutom den minsta spelaren med 20GB. Den är kanske inte lika snygg som en ipod, men för mig är inte utseende det viktigaste. Nackdelen verkar vara Sonicstage som verkar vara ett riktigt skitprogram. Hoppas att det kommer någon ny bättre version.

Här är en rescension: http://www.smartson.se/Default.ASP?WCI=wiTest&TestId=3749&Url...