Permalänk
Medlem

antec p150

Tjena allihopa!

Jag ska beställa ett antec p150 ifrån itbutiken hade jag tänkt, men när det står att man ska akta sig för att det kan vara danska kontakter!! Är danska kontakter lika danna som våra? om dom vore det tycker man inte att dom borde varna för det...
Finns det någon annan butik som har det på lager? Och är itbutiken en bra butik?

http://www.itbutikken.se/i/98094/1.htm

Permalänk
Medlem

Danmark har väl ändå 220V växelström? Alltså den enda kontakten du behöver byta ut är den mellan nätagreggatet och väggen, ingen datorintresserad med en viss mån självrespekt är utan en drös sådana i diverse lådor.

Visa signatur

Gör mitt bästa för att bemöta alla med respekt och vänlighet. Ha det fint!

Permalänk
Medlem

Hela europa (utom england eller hur är det?) kör ju med 220V växelström. I värsta fall får du bara byta kontakten mellan nätagg och vägg som sagt. Jag beställde dock en dator från itbutikken förut, den kom med "rätt" sladd, så det ska inte vara några problem.

Tror till och med nätagget är switchande, så det går till och med att köra på 110V om man nu skulle vilja det.

Visa signatur

Min dator äger mig. True story.

Permalänk
Medlem

Tror det sticker ut en pigg i uttaget i Danmark men som sagt vem har inte en extra strömkabel som funkar till nätagg?

Visa signatur

[ Fractal Design R4 ][ Enermax modu87+ 700W ][ Azrock z77 pro4 ][ Intel i5-3570k@3,4ghz ][ 8Gb DDR3][ HD7950 ][ sIntel SSD 120gb ][ Scythe Ninja ][ Zalman vf900-cu ][ BenQ XL2410T ]
Var god och citera mig om ni vill ha svar

Permalänk
Medlem

så det är inga problem alltså

Permalänk
Medlem

Jag har själv en skärm som jag beställt ifrån itbutikken så jag vet med säkerhet att man inte behöver byta någon strömkabel för att få det att fungera.

Permalänk
Medlem

då ligger det en order på den då. om jag har tur kan jag hämta ut den på måndag då! får se om det kanske blir en lite review då kanske...