Permalänk

Bästa Skrivbordsstolen för under 1500:-

Jag har nu börjar tröttna på min sketna skrivbordsstol (15åg gammal ).
Så nu har jag börjat fundera på en ny stol, Jag bor utanför Helsingborg I skåne, så helst inga tips om butiker som säljer bra stolar uppifrån norrland. Gärna butiker i västra skåne.

Permalänk
Gäst

Stolen Joakim

Finns under IKEA:s sortiment.Finns olika färgalternativ.

Te.x denna

Citat:

Arbetsstol med hjul
JOAKIM
1 495,00 kr
Priset avser vald färg/utförande.
Prisavvikelser på varuhusen kan förekomma.

IKEA family pris

För flitigt bruk; särskilt tålig stol för långa arbetspass, godkänd för kontor.
Justerbar sitthöjd med gasfjäder för bekväm sittställning.
När du lutar ryggen mot ryggstödet skjuts sitsen framåt för att ge bra stöd till lår och rygg och du sitter bekvämt
Armstöd för att avlasta armar och axlar medföljer.

Permalänk
Medlem

det finns en grym.. typ 700 kr på ikea... kommer inte ihåg vad den heter... liknande modell på jysk som typ heter direktör kontorsstol... har den senare.. asago

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar
det finns en grym.. typ 700 kr på ikea... kommer inte ihåg vad den heter... liknande modell på jysk som typ heter direktör kontorsstol... har den senare.. asago

tror du menar Allak från IKEA, finns ej på deras hemsida, jag köpte min direkt i affär på bulltofta, den är verkligen värd det priset kan jag säga!

Permalänk
Medlem

Direktör kontorsstol på jysk för 999:- är fin. Finns en precis lika på IKEA tror jag. Den på jysk har nu fått metallfot vilket är bra för datanörden som väger lite mer.
Pajjade 2st likadana stolar med platsfötter. Har en med metall nu som inte har pajjat än iaf.

Permalänk
Gäst

Är det konstgjord skinn på denna stol?
Har för mig att en polare köpte en liknade, men färgen blev matt pga " fusklädret "

För övrigt ett bra pris.

Permalänk
Medlem

Det är fuskläder. (Som det är på det flesta lädersaker) Bara att köra med typ lädervård eller tom en våt trasa någon gång per år så håller det bättre. Samt att man får det man betalar för.

Permalänk

Jag köpte en beg kontorsstol som har en ny pris på över 6000:-, kan justeras på alla möjliga sätt och med en pump så ställer man in hur hård ryggen ska vara. Har även uppfällbara armstöd som kaptenstolarna i bilar..... Mitt bästa köp och 100gg bättre än andra stolar i den prisklassen.

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

måste ju vara billigast att hitta en i en container då, därifrån kommer min iallafall med massa inställningar och gas m.m. bara lite fix så va den kanon hehe.. snål nee men hade tur

Visa signatur

E1200 1,6Ghz@3,0Ghz | 2x1024MB XMS2 Dominator |Gigabyte GA-EP35-DS3 | X1650PRO 512MB |

Permalänk
Medlem

Allak från Ikea för 795 kronor - bästa köp. Och att man skulle sitta sönder dess plastfot är ju rena skämtet, då är man inte en reguljär datornörd då är man bara fet. Smällfet.
Annars kan utförsälning av konkursbon ett guldtillfälle att fynda.

Visa signatur

I was at another crime scene at that time officer.

Permalänk
Medlem

Jag har en kontorstol från Jysk som heter Magnus. Kostade mig 500:- Är väldigt nöjd med den. Tyget på ryggstödet är ett nät som formar sig efter din rygg. Den har även en gungfunktion som gör att du kan luta dig tillbaka.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dirty
Direktör kontorsstol på jysk för 999:- är fin. Finns en precis lika på IKEA tror jag. Den på jysk har nu fått metallfot vilket är bra för datanörden som väger lite mer.
Pajjade 2st likadana stolar med platsfötter. Har en med metall nu som inte har pajjat än iaf.

http://ehandel.jysk.se/img/0~3629900~240~240~

en sådan har jag:D Den ä mycket bra!

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800XASUS Prime X570-P64 GB DDR4WD Black SN850 M.2 - 1TBNvidia GeForce GTX 1060 6 GBCorsair RM750X V2DEEPCOOL GAMMAXX L240 V2Fractal Design Define R5

Permalänk
Gäst

Arbetsstol Freedom

Göra lite reklam på den stol som jag använder både på jobb och i hemmet.

Köpt på EFG här i Malmö.

Citat:

Freedom är en internationellt prisbelönad arbetsstol, utvecklad av den kände designern Niels Diffrient. Stolen har en helt ny unik funktion som gör att din egen kropp fungerar som motvikt. Med enkla handgrepp anpassar du stolen till din kropp, sedan följer den dig automatiskt när du ändrar arbetsställning. Freedom finns i 3 olika modeller. Som standard är stolarna klädda i tyg Gaja som finns i 20 färger.

Jag ger 5 för stolen. Nackdelen är att den är dyr,men den är värt att pengar.

Permalänk
Medlem

Re: Arbetsstol Freedom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Göra lite reklam på den stol som jag använder både på jobb och i hemmet.

http://img495.imageshack.us/img495/2563/stol15bz.jpg

Köpt på EFG här i Malmö.

Citat:

Freedom är en internationellt prisbelönad arbetsstol, utvecklad av den kände designern Niels Diffrient. Stolen har en helt ny unik funktion som gör att din egen kropp fungerar som motvikt. Med enkla handgrepp anpassar du stolen till din kropp, sedan följer den dig automatiskt när du ändrar arbetsställning. Freedom finns i 3 olika modeller. Som standard är stolarna klädda i tyg Gaja som finns i 20 färger.

Jag ger 5 för stolen. Nackdelen är att den är dyr,men den är värt att pengar.

Och den kostar högst 1500:-?

Permalänk
Gäst

Nja, jag fick lägga till några hundralappar till.
Inköpspris via jobbet med kraftig rabatt

Permalänk
Medlem

Re: Arbetsstol Freedom

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Göra lite reklam på den stol som jag använder både på jobb och i hemmet.

http://img495.imageshack.us/img495/2563/stol15bz.jpg

Köpt på EFG här i Malmö.

Citat:

Freedom är en internationellt prisbelönad arbetsstol, utvecklad av den kände designern Niels Diffrient. Stolen har en helt ny unik funktion som gör att din egen kropp fungerar som motvikt. Med enkla handgrepp anpassar du stolen till din kropp, sedan följer den dig automatiskt när du ändrar arbetsställning. Freedom finns i 3 olika modeller. Som standard är stolarna klädda i tyg Gaja som finns i 20 färger.

Jag ger 5 för stolen. Nackdelen är att den är dyr,men den är värt att pengar.

Du vet ingen internetaffär som säljer stolen?

Visa signatur

10^-9

Permalänk
Gäst

Nja, kanske inte dessa stolar som vi använder på jobbet.Dom är framtagna för 24 timmars / 365 dagar om året.

Men kontakta EFG
så kanske dom kan hjälpa dig med en bra stol samt priset.Nu förvisso är EFG rätt så dyra med sina produkter,men dom säljer otroligt bra produkter.
Jag köpte min stol via " jobbet " så att säga.Återförsäljaren var uppe hos oss och gjorde en analys vad vi behövde och det var då man passade på att fråga om stol + pris.