Permalänk
Medlem

Jag har hittat en bugg!:D
När jag spelade brick så for kulan ner i vänstra hörnet, snabbt så for jag dit med plattan och lyckades klämma fast kulan vilket resulterade i två förlorade liv.

Jävla skitmaskin, rekord hade det blivit

Permalänk

Lite offtopic, men jag tyckte det här var lite smått roligt när jag kollade på det senaste Simpsonsavsnittet:

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

The image “http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/filmutdrag_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Visa signatur

patrikphoto.se
pojkar spelar fotboll, män åker skateboard.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kapaas
The image “http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/filmutdrag_1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

När jag trycker på din länk kommer jag till http://files.upl.silentwhisper.net/upload4/filmutdrag_1.jpg%9..., vilket ju är fel.

Visa signatur

Läser nån verkligen det här?

Permalänk
Medlem

Någon som har köpt sig ett snyggt silikonskydd och kan lägga upp lite bilder? Jag är på jakt efter ett.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Purgatory
Jag har hittat en bugg!:D
När jag spelade brick så for kulan ner i vänstra hörnet, snabbt så for jag dit med plattan och lyckades klämma fast kulan vilket resulterade i två förlorade liv.

Jävla skitmaskin, rekord hade det blivit

Då är min bugg desto större=(
Nu har det hänt fyra ggr att den har bytt låt mitt i en spelande låt... Hjääälp=)

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

för intresserade(kasnke inte så hemskt många, men wtf) så var allas vår käre vän nano med i det senaste avsnittet av las vegas :D;)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xelar
för intresserade(kasnke inte så hemskt många, men wtf) så var allas vår käre vän nano med i det senaste avsnittet av las vegas :D;)

Såg det också igår, klockrent!

Permalänk

Står nu Out for deliviery på min Kommer det att uppdateras mer? Eller kan man söka på något annat ställe och se vart min nano är?

Mvh: Andersson

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Står nu Out for deliviery på min Kommer det att uppdateras mer? Eller kan man söka på något annat ställe och se vart min nano är?

Mvh: Andersson

Om du loggar in på ditt apple-konto kan du få ett trackingnummer som du sen kan använda på TNT's hemsida.

EDIT: Skulle väntat en vecka med att beställa min nano.

Permalänk

Såg nyss att det kommit ett nytt nr som funkade på TNT's hemsida Men det har inte hänt mycket mer än att det står vart den ska Inte var den är ;P

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Såg nyss att det kommit ett nytt nr som funkade på TNT's hemsida Men det har inte hänt mycket mer än att det står vart den ska Inte var den är ;P

Tog kanske en dag innan jag kunde spåra det via TNT's hemsida.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
Om du loggar in på ditt apple-konto kan du få ett trackingnummer som du sen kan använda på TNT's hemsida.

EDIT: Skulle väntat en vecka med att beställa min nano.

Egenteligen borde man kunna ringa dom och be dom skicka ut ett sånt där fodral. För lite goodwill. Det tänker jag göra iallafall.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

nu råkar det ju vara så att det ännu inte är så att apple alltid skickar med fodral utan det verkar vara lite blandet, en del får med, en del utan. det är väll snarare det ryktena säger på nätet

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

Eftersom jag fortfarande inte fått min Ipod tycker jag nästan att dom borde kunna vara snälla att skicka ett sådant fodral till mig :/ Som sagt. Är lite irriterad över att det ska behövas ta sådan EXTREM tid att byta ut en Ipod som dom vet hade ett produktionsfel.

2månader nu sedan jag beställde första gången and counting!

Edit: Pratade med supporten idag i ca 40minuter och jag fick 100gratis låtar i iTunes och ett fint fodral kostnadsfritt

Edit2: SERRI! Jag kommer faan aldrig få min ipod :/ Jag ringde idag igen. Dom visste fortfarande inte när den skulle komma :/ Jag hatar apple för tillfället..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

Verkligen tråkigt för dig. Jag fick min i fredags, använde den lördag och söndag, sen ca 2h på måndagen. Var ute och gick, hade den i min jackficka. Plötsligt så stängdes musiken av, sen sattes den på igen. Jag tänkte inte mer på det och gick vidare. När jag kom hem så ser jag det, på höger sida så har skärmen spruckit. Knappt haft den i 3dagar sen spricker den. Är det konstruktionsfel på endast en del, eller är det alla som tillverkats? Så de verkligen bara kan spricka utan ingen som helst varning? Trodde först att det var något som jag gjort :S

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

det är typ 0,01% eller nått som har problemet. så alla ipod nano har inte problemet

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

Ok. Får hoppas att de kan lösa problemet lite snabbt så man kan ha lite glädje utav den detta året. Någon annan som har haft samma problem och fått sin utbytt? Hur lång tid tog det?

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

hmm, jag tycker synd om dig andersson89. Jag skickade in min för reparation den 21/10. Och har inte sett skymten av min spelare :/ Som sagt. Ringde idag och nu sa dom att dom trodde att dom hade en dom kunde skicka ut men dom visste inte.

Så du kan se fram emot ungefär 1-2månader utan mp3 spelare Apple är riktigt värdelösa på att hantera garantiärenden.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

SunQ, va din graverad?

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

Ok, känns ju inte alls positivt. Jaja.. Vad gör man. Kan ju inte göra mer än att vänta.

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

jens: Ja den var graverad. Men ringde någon gång bara kanske 1v efter jag skickade in och sa att jag ville ha en ograverad bara jag fick den snabbt. Dom sa då att dom skulle skicka på direkten. Det var snart 4veckor sedan.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

tråkigt näre blir sådär

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem

ujujuj. ibland kan apple vara snabba. Beställde en nano torsdag kväll den 24 (torsdag). Idag måndag den 28, klockan 13:50 ringde det på dörren. Otroligt att dom kan leverera en graverad black 4gb så här snabbt i juletider. Tom över en helg. gg apple!

Permalänk
Medlem

Köpte min nano igår på jobbet. Fick en svart nano och en docka för 2300kr, vilket jag känner mig helt nöjd med.

Det första jag gjorde när jag hade laddat den och lagt in musik på den var att dra in till stan och köpa ett fodral till den. Vill inte repa min nya fina nano...

I övrigt måste jag säga att det är en riktig jäkla kanonspelare. Bästa köpet på länge.

Nån som är intresserad av en gammal 10Gigs iRiver H100 för en tusenlapp?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem

OMG, jag fattar inte vad dom håller på med på Apple. Om Dirty kan få en Nano graverad och klar och jag som skickade in min på reparation för 1,5månad sedan kunde inte få det?

Men skit samma, nu har jag fått en ograverad spelare istället. Men det funkar också men är inte alls lika fin som den jag hade och betalade för
Ganska sur på dom för tillfället men det är ju sån fin spelare å jag skiter i saken.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

synd att den har så 'lite' minne bara, undrar om de överraskar med en 6GB-version som de tidigare gjorde med Minin?

tycker den har för lite minne för min del, men 30GB:arn verkar lite för stor storleksmässigt, klumpigt att bära med sig, eller?

någon som vet om apple har några planer på fler spelare? inom kort?
eller vet ni något annat alternativ som inte är allt för klumpig och har bra utrymme?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

Jag var också lite orolig för minnesdelen, då jag insåg att jag skulle behöva trimma den gamla mp3-spelarens musiksamling med nästan 6Gb, men efter att ha hoppat runt lite i iTunes insåg jag nu att 4Gb klarar man sig på långt på, då det är jävligt enkelt att snabbt ta bort och lägga till musik.

Men visst, om man ska ta med sig all musik man har så är nanon inte ett alternativ.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Jag var också lite orolig för minnesdelen, då jag insåg att jag skulle behöva trimma den gamla mp3-spelarens musiksamling med nästan 6Gb, men efter att ha hoppat runt lite i iTunes insåg jag nu att 4Gb klarar man sig på långt på, då det är jävligt enkelt att snabbt ta bort och lägga till musik.

Men visst, om man ska ta med sig all musik man har så är nanon inte ett alternativ.

jo det vet jag, tänkte likadant men så kollade jag min samlig efter det jag absolut ville skulle ingå på mp3-spelarn och då kom jag upp i ca 8-9GB så :S
det lutar väl mot 30-giggarn då, men orolig för dess storlek :/

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

är det jag som är dum i skallen eller?
hur fan fungerar itunes?

nån som kan ge mig en steg för steg instruktion på hur jag enklast går tillväga för att hantera min nya goa ipod nano?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf