Värt att köpa en RAZR V3i istället för en V3?

Permalänk
Medlem

Värt att köpa en RAZR V3i istället för en V3?

Gomorrn på er,

Funderar på att uppgradera min K700i till ngt fräckare nu. Jag är riktigt sugen på en RAZR-modell då jag drabbats av tunnhetshysteri på mina prylar, typ nano..=)

Men nyligen kom ju V3i ut på marknaden och den verkar ju självklart bättre, men är prisskillnaden motiverad?

Det enda jag använder mobilen till är självklart ringa o sms'a, tar även en del småbilder som jag dock inte har några högre krav på...

Ni som har den, är menysystemet snabbt (båda modelllerna)? Tycker K700i är lagomt snabb, om den är långsammare än den blir det inget köp.

Så, är prisskillnaden på ungefär 1500:- motiverad? Eller kommer det ngn ny tunn telefon snart?

EDIT: Kollade lite på Neonode N1m, den verkar ju fruktasvärt cool. Så nu är det en till telefon att hålla reda på... Kan förtydliga att det jag vill ha är telefon som sticker ut lite, inte som min K700i som var och varannan nisse har... Vilken är då bäst?

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Re: Värt att köpa en RAZR V3i istället för en V3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 8fps
Gomorrn på er,

Funderar på att uppgradera min K700i till ngt fräckare nu. Jag är riktigt sugen på en RAZR-modell då jag drabbats av tunnhetshysteri på mina prylar, typ nano..=)

Men nyligen kom ju V3i ut på marknaden och den verkar ju självklart bättre, men är prisskillnaden motiverad?

Det enda jag använder mobilen till är självklart ringa o sms'a, tar även en del småbilder som jag dock inte har några högre krav på...

Ni som har den, är menysystemet snabbt (båda modelllerna)? Tycker K700i är lagomt snabb, om den är långsammare än den blir det inget köp.

Så, är prisskillnaden på ungefär 1500:- motiverad? Eller kommer det ngn ny tunn telefon snart?

EDIT: Kollade lite på Neonode N1m, den verkar ju fruktasvärt cool. Så nu är det en till telefon att hålla reda på... Kan förtydliga att det jag vill ha är telefon som sticker ut lite, inte som min K700i som var och varannan nisse har... Vilken är då bäst?

V3i ska du ju ha om du vill ha en bättre kamera och möjlighet att bygga ut minnet. Struntar du i sånt kan du gott köpa V3

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Re: Re: Värt att köpa en RAZR V3i istället för en V3?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Scalp
V3i ska du ju ha om du vill ha en bättre kamera och möjlighet att bygga ut minnet. Struntar du i sånt kan du gott köpa V3

Ok, det jag också trodde. Skärmen är inte förbättrad eller ngt sånt heller?

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

ska du ha en tunn mobil, skaffa VK2000!!!

Den borde komma nu förresten, vet ngn var man kan köpa den?

Visa signatur

A64 3200+ | Asus K8V deluxe | 1GB pc3200 | Antec Sonata | Connect 3D 9800Pro | 160GB S-ATA Seagate | 200GB S-ATA Seagate | Hyundai L90D+ LCD

Permalänk
Medlem

Tycker du ska satsa på en V3, fundera själv på att köpa en och känner själv inte motivationen att betala 1500kr för att få en liten bättre kamera som inte slår min digitalkamera och mer minne känns onödigt också såvida man inte vill ha telefonen som mp3 spelare.

Men den där VK2000 ser otroligt intressant ut

EDIT: såg att VK2000 inte har bluetooth vilket jag kräver
EDIT2: ser att tele2 säljer en blå Razr V3 för 1895kr, har aldrig sett en blå razr

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

v3:an är sjukt skön tycker jag, håller med the_jj om att en mobilkamera slår aldrig en riktig digitalkamera. den finns ju som svart hos tele2 också!

http://butiken.tele2.se/Default.aspx?__Link=ProductDetail_new...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sparven
v3:an är sjukt skön tycker jag, håller med the_jj om att en mobilkamera slår aldrig en riktig digitalkamera. den finns ju som svart hos tele2 också!

http://butiken.tele2.se/Default.aspx?__Link=ProductDetail_new...

Bra , blir nog att beställa en, vill inte ha en blå en

Visa signatur

-._.-

Permalänk
Medlem

En v3 för 1895 :-?! När jag skulle köpa mobil stod det mellan v3 och k750. Då kostade de ungefär lika mycket dvs runt 3k. En v3 för 1895 :- känns som ett kap. Kanske beställer en trots allt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pumas
En v3 för 1895 :-?! När jag skulle köpa mobil stod det mellan v3 och k750. Då kostade de ungefär lika mycket dvs runt 3k. En v3 för 1895 :- känns som ett kap. Kanske beställer en trots allt.

1985kr inkl frakt - postförskott lite billigare om man köper med kort

Visa signatur

-._.-

Permalänk

Jag står också inför detta val, hmm, morsan tycker att jag borde ge min mp3 till syrran (en iriver 256 mb) och att hon borde "hjälpa" till att köpa v3i'n så jag kan lyssna musiko, där...

Ser nu att dom har en 50 låts cap... Surt... Jag lyssnar mest på ljudböcker, där man får in typ 100-120 låtar på min 256... Har sett länkar om olika "motorola hacker" sidor som kan knäcka dettta, nån som vet.

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

vet inte om nå hack, men finns det, skulle det inte förvåna mig om det står på forumet på http://www.motomodders.net/

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive