Permalänk

Klocka bärbar?

Går det att klocka en bärbar dator märket HP? Eller det kanske inte är så smart att klocka bärbara?=/ jag vet inte, men,men:D

Permalänk

Bara så att du vet bör man inte klocka laptop bara sådär. De krävs att man har koll på allting under tiden, så de rekommenderas inte till vanliga användare då de kan få många konsekvenser och allt skiter sig. Du kan vara tvungen att göra pinmodd på processorn och görs de fel så blir du inte glad.

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Medlem

tycker själv inte det är smart att klocka en bärbar då det för med sig fler nackdelar än den enda fördelen.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av coolerfreak
Bara så att du vet bör man inte klocka laptop bara sådär. De krävs att man har koll på allting under tiden, så de rekommenderas inte till vanliga användare då de kan få många konsekvenser och allt skiter sig. Du kan vara tvungen att göra pinmodd på processorn och görs de fel så blir du inte glad.

Ok,ok men då skiter jag i det;) Tack ändå:) Kan man klocka en staionär HP då? Måste ju gå på nått sätt?:)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av klimpen006
Ok,ok men då skiter jag i det;) Tack ändå:) Kan man klocka en staionär HP då? Måste ju gå på nått sätt?:)

på den frågan rekommenderar jag en sökning och läsning av FAQ där det står att man ska låta bli sånt där med