Permalänk
Medlem

Tagan eller Hiper

Jo tänkte beställa ett nätagg och har valt ut 2st och undra om ni kunde hjälpa mig välja ett

1. Hiper Nätagg 580W http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=320183

2. Tagan Easycon 580W http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=311653

Eller finns det nått bätte för runt 1000kr ?

Permalänk
Medlem

jag skulle tagit hiper. dom har ungefär samma prestanda tror jag. dels är det lite billigare oxå ^^

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zordor
jag skulle tagit hiper. dom har ungefär samma prestanda tror jag. dels är det lite billigare oxå ^^

Jo tänkte på det ja me men var inte säker

Permalänk
Medlem

nej men jag är inte häller hundra. men jag hade iaf tagit hiper agget ^^

Visa signatur

CPU: Ryzen 3700X | CPU-Kyl: Alpenföhn Black Ridge + NF-A9x14 | GPU: ASUS Nvidia 1080 Ti 11GB | RAM: Corsair LPX 3000MHz 2x16GB | MB: MSI B450I | Chassi: Sliger SM560 | SSD: Samsung 970 EVO 1TB | PSU: Corsair SF 600W

Permalänk
Medlem

Min nya dator kommer ha Tagan 580. Har sett att en del här på forumet som haft problem med sina Hiper 580. Det verkar som att Tagan har bättre kvalité.

Visa signatur

På ingående:
C2D E6600 | X1950XTX | 2 GB RAM | Gigabyte DS4 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tauren
Min nya dator kommer ha Tagan 580. Har sett att en del här på forumet som haft problem med sina Hiper 580. Det verkar som att Tagan har bättre kvalité.

hmm nu blev jag orolig men är det bara kvalité som är bättre eller har det typ mer 4pins kontakter eller nått ?

Permalänk
Medlem

jag har läst om hyper som *** här på forumet, och det verkade som att det var ostabilt i tester osv, jag sitter nu på ett Tagan 580W och det känns väldigt bra kan inte mer än att rekomendera det, en nackdel dock, jag tycker fläkten låter lite mkt när man ska sova :/ men annars e det ingen fara. (jag e bara ljudkänslig när jag ska sova).

Permalänk
Avstängd

Hiper agget är bra, men tagan agget är bättre, men minimalt bättre typ, hiper pallar itne dom 580w dom utlovar helt utan att droppa lite på volten, men det är inte mycket som det droppar och det är inte lätt att pressa agget så mycket heller.

Visa signatur

Fel forum!
Word