Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
snyggt men luftflöde?

Som du själv kanske förstått så har jag skitit i det totalt Ville mer testa fräsens gränser än att göra ett praktiskt galler...

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

"minibygge", when pigs fly, det här är fan det snyggaste jag sett i htpc väg!! Dina byggen piskar både gotall och wolfie på fingrarna!! keep it up

fö, ngn borde ta ett snack med din lumparchef så du får stanna hemma och bygga! tycker du gör mer nytta för moderlandet med en dremel istället för ett vapen i handen!

edit: jeffligt schysst fläktgaller, om man nu får kalla det galler. Hur stort är det?

din fräs rockar

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Medlem

UPDATE!

Visa signatur

Reggad sedan: 2001-07-04 <> 01:or for life! | Antec P180 | Intel P4 630 3.0@3166 Mhz | GeForce 8800GTS | 4Gb PC5300 Twinmos DDR2 | MSI 945P-NEO

Permalänk

Var fick du tag på den där stora ESD mattan?

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Proffsmoddare

Endast på IKEA!

Dags för en liten update. Jag har nästan gjort färdigt baksidan av datorn, det enda som återstår är att bocka till den sista biten som ska fästas under nätagget...

Ritningen på härligheten:

Nu är det bara o fräsa på...

det klockrena resultatet

...och sedan efter en omgång med värmepistolen

Ska bocka den sista biten imorrn. Då får ni se hur det passade

//Sleepstreamer

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

\☺/ KICK-ASS \☺/

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

Åhhhhh, skitsnyggt!!

Visa signatur

Det vet Stewie.[Första mod.]-[Orjan.Project[III]]

Permalänk
Medlem

Det där blir mycket snyggt. Och praktiskt!

När jag låg i lumpen förra året, också i halmstad (på hawk kompaniet) så fick vi ha tv på logementen, så det fanns inte ett enda logement utan en 32" tv.

Visa signatur

5d mkII 35 1,4 L 24-70 2.8 L 135 2 L 70-200 2.8 L IS

Permalänk
Medlem

Kan du inte göra typ en film där vi får se din fina maskin arbeta, vore kul att se

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Simon_m
Det där blir mycket snyggt. Och praktiskt!

När jag låg i lumpen förra året, också i halmstad (på hawk kompaniet) så fick vi ha tv på logementen, så det fanns inte ett enda logement utan en 32" tv.

Då var det ni som förstörde det för oss (förra kullen). Det var tydligen någon som slängt ut en tv genom något fönster, och därmed förbudet... Löjligt enligt mig men jaja...

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Då var det ni som förstörde det för oss (förra kullen). Det var tydligen någon som slängt ut en tv genom något fönster, och därmed förbudet... Löjligt enligt mig men jaja...

Haahah XD You pawned he`s ass XD

Visa signatur

Sist jag var aktiv här var nedan min setup, nu vet jag inte ens vad jag har för hårdvara under mina händer...

|AMD Athlon 3800+ Dual Core|DFI Lanparty Ultra-D Nf4|2048 mb Ram|DiamondMax160 gb 7200rpm|Tagan 2force 430w|Thermaltake Tsunami <---- Till salu!! |XFX 7800 GT 256mb |

Permalänk
Medlem

Klyftigt att sula ut en TV genom ett fönster :D?

Permalänk
Medlem

vad är det för program du andvänder för att rita modellen?:S

Visa signatur

baaah tjena! ;D

Permalänk
Medlem

liten och liten?!:) men ball som fan!

Visa signatur

Abit KN8 ultra | Amd athlon64 3500+ | 1gb ram | Nvidia geforce 6800 GS | maxtor 160gb | WD 250gb | Samsung 250gb | iomega 320gb | 20 tum acer widescreen
| Qtek8310 | LG RD-JS31 Projektor |

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Z0niCE
vad är det för program du andvänder för att rita modellen?:S

Jag använder Rhinoceros 3D V3. Ett mycket bra program som rekommenderas starkt!

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

ååh, jag älskar dina byggen! *myyys*

*drool*

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Medlem

Skit snyggt !!!! Jag tycker dina byggen e extremt snygga !

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Då var det ni som förstörde det för oss (förra kullen). Det var tydligen någon som slängt ut en tv genom något fönster, och därmed förbudet... Löjligt enligt mig men jaja...

det har jag inget minne av.. det var inget snack under min tid om att de skulle förbjuda tv-apparaturer. Det kan vara som de säger för att ha någon undanflykt.

Nu får du se till att fixa en update. Detta bygget var riktigt intressant!

Visa signatur

5d mkII 35 1,4 L 24-70 2.8 L 135 2 L 70-200 2.8 L IS

Permalänk
Medlem

det kanske va tvn dom sula ut som gjorde att dom till slut bestämde sig. hur som helt gör du ett jäkla gött jobb här sleepstreamer.

Visa signatur

:)

Permalänk
Proffsmoddare

Update...

det var ett tag sen nu och... ja jag har ingen bra förklaring, har bara varit lat Men den är i stort sett klar nu...

så lite bilder:

Sprucket plexi är härligt... : /

Men misströsta icke, min fräs fixar biffen. Nu med alu istället (ursäkta för den urusla skärpan).

Har bockat benen lite inåt... Blev faktiskt riktigt bra!

det enda som egentligen är kvar på den är lite borstning av diverse Aludelar.

Slutgiltiga bilder kommer inom kort!

//Sleepstreamer

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

ser ut som den lätt skulle tippa bakåt? eller är det bara bilden som luras?

Visa signatur

Dator: Q9550 | TWIN2X8500C5DF 4096MB | Asus P5Q Deluxe | HIS Radeon HD4870X2

Kamera: Nikon D80 | Nikkor AF 85/1.8 D | Tamron AF 17-50mm f2,8

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miedO
ser ut som den lätt skulle tippa bakåt? eller är det bara bilden som luras?

Nä, den är faktiskt förvånadsvärt stabil... Men det är klart, om man vill få den och tippa så är det inte världens svåraste uppdrag

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk

Ännu ett snyggt bygge av Sleepstreamer. Dock trodde jag den skulle bli mindre när du i början pratade om att det var ok att ha med sig en bärbar dator. Lycka till i lumpen förresten. Och akta dig för folk som kommer försöka sno datorn!

Permalänk

sluta vara så j*vla 1337

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr.Evilbeer
Ännu ett snyggt bygge av Sleepstreamer. Dock trodde jag den skulle bli mindre när du i början pratade om att det var ok att ha med sig en bärbar dator. Lycka till i lumpen förresten. Och akta dig för folk som kommer försöka sno datorn!

Haha, jo men nu har jag ingen större användning för den då jag inte längre gör lumpen... Så, Hangar 101 Here I Come!

// Sleepstreamer

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Fyfasen va skillad du är! Lycka till med framtida projekt, det här ser verkligen häftigt ut!

Permalänk

fan va nice! (as usual )
Håller med miedO, ser ut som om den skulle tippa skitlätt Tror nog Jag hade gjort så benen sträckte sig något längre bakåt (ifall att)...

*Thumbs up* Keep it up.

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

vad väger den där rackarn??

Visa signatur

Abit KN8 ultra | Amd athlon64 3500+ | 1gb ram | Nvidia geforce 6800 GS | maxtor 160gb | WD 250gb | Samsung 250gb | iomega 320gb | 20 tum acer widescreen
| Qtek8310 | LG RD-JS31 Projektor |

Permalänk
Medlem

Vad gör alla de fina små knappar som du har på vänstersidan? (eller är det leds?)

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bograth
Vad gör alla de fina små knappar som du har på vänstersidan? (eller är det leds?)

Det är kontrollpanelen till skärmen.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989