Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av död_sol
Hur är det med joysticken, är den i riktig metall eller är den lackad plast?

Lackad plast, om du tänker på tryckknapp och styrkorset...

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Någon som vet om w810 teman funkar i w800? Default-teman till w810 är så het..

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Piilo
Någon som vet om w810 teman funkar i w800? Default-teman till w810 är så het..

Ser att frågan har dykt upp flera gånger men inget riktigt svar. Jag antar att ni menar latouten i menyn, och ja, fyfan den hade jag också velat ha men jag tvivlar att man kan installera det i w800:n.
Någon som är mer insatt i ämnet och vet om det går? Flashbart?

Visa signatur

>citera för svar >marknadsreferenser

Permalänk
Medlem

Polaren flyttade över temat till sin K750i, så jag skulle tippa att det funkar till w800 också.

Visa signatur

|Asus P5Q-E|Q9450|4 Gb F2-6400C4|GTX 460|Raptor 150|Corsair HX750W|P180B|
|MCP655|GTZ|2xPA120.2|

Permalänk
Medlem

Har läst i andra forum om buggar till W810i angående blinkande lampor osv, ska beställa W810i ikväll, kommer felen vara borta iomed att den har varit på marknaden ett tag eller måste jag uppdatera den?

Permalänk
Medlem

Du kommer troligen att behöva uppdatera firmware för att bli av med buggarna, men det går så otroligt smidigt att du knappast märker någonting. Allt du behöver göra är att trycka "Ja" på rätt ställen.

Permalänk

Ni som har w810i i den härliga vita färgen, vart får man bäst pris?

Visa signatur

only god can judge me

Permalänk
Medlem

Beställt min nu.

EDIT: Varför ligger tråden här förresten..? :>

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

Ingen som har märkt att det brusar när man lyssnar på mp3 och när man pausar? Finns det nåt sätt att fixa problemet?

Visa signatur

| avgå alla | iPad air |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CmeC
Du kommer troligen att behöva uppdatera firmware för att bli av med buggarna, men det går så otroligt smidigt att du knappast märker någonting. Allt du behöver göra är att trycka "Ja" på rätt ställen.

Min buggar som fan, och går inte uppdatera heller, allt hänger sig då bara när den ska söka!

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb

Permalänk
Medlem

gör en total återställning och testa igen, du kan även uppdatera den via usb....

Permalänk
Medlem

Nu har jag suttit ett par dagar och kollat efter en ny mobil. Hittat flera mobiler som jag bestämt mig för att köpa för att snabbt hitta en annan mobil som verkar bättre.

Nu ser det dock ut som att denna onda cirkel har stannat på en w810i

Blir nog en från katshing med ett knock-out/kompis abonnemang - 2268:-

Måstste bara få ihop lite mera pengar, kan iofs ta en på avbetalning med mina sparpengar. Bara o betala tillbaka 100kr till sparkontot vaje månad i 1år. Orkar fan inte vänta till jul. Vill ha en nu innan jag ångrar mig

Visa signatur

Stationära | Define 7 Compact | RM750x White | X570S AERO G | Ryzen 5 5600x | NH-D15 Chromax | Flare X 4x8GB 3200MHz | RTX 4070 Super | MP600 1TB | 980 1TB | A2000 1TB | 970 EVO 500GB | 850 EVO 500GB |
Acer X34A + 2x Dell U2719D | Wave 1 | Arctis Nova Pro Wireless |
Laptop | Macbook Air M1 2020 | 16GB | 256GB |
3dkatten.se

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Permalänk
Medlem

Fan, tapade den idag (kompis som stötte till mig...) och den är lite repig i ett par hörn. Ska ta livet av mig nu. *kutt kutt*

Skulle bara undra om man kunde få lämna in telefonen någonstans och få bytt skall, samt hur mycket detta skulle kosta.

Visa signatur

COBHC

Permalänk
Medlem

Från Engström Telecoms fastprislista:

Skalbyte SonyEricsson W810i: 875:-

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem

Någon som vet hur man skinnar om Walkman-mp3n? Oavsett vilket skin man har så förblir den menyn orange, hur göra?

Mvh

Visa signatur

Apple's Mac Mini - www.prinzpetter.com

Permalänk
Medlem

Ska precis till att köpa en SE 810i, men har ett par frågor om minneskort.

1) Funkar det med 4Gb-kort eller är 2Gb maxgräns?
2) Påverkas batteritiden negativt av stora minneskort?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sso
Ska precis till att köpa en SE 810i, men har ett par frågor om minneskort.

1) Funkar det med 4Gb-kort eller är 2Gb maxgräns?
2) Påverkas batteritiden negativt av stora minneskort?

Det funkar alldeles utmärkt med 4GB
Jag tycker inte batteritiden blivit sämre

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sso
Ska precis till att köpa en SE 810i, men har ett par frågor om minneskort.

1) Funkar det med 4Gb-kort eller är 2Gb maxgräns?
2) Påverkas batteritiden negativt av stora minneskort?

1, Yes, det funkar perfekt, jag använder memory stick pro duo 4GB.
2, Har märkt att batteritiden försämrats lite, speciellt när minnet är fullt, men det är inte mycket, kanske tappat någon timme. Kan dock inbilla mig men tror det tappat lite.

Visa signatur

"Happiness is only real when shared"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sebbeharry
1, Yes, det funkar perfekt, jag använder memory stick pro duo 4GB.
2, Har märkt att batteritiden försämrats lite, speciellt när minnet är fullt, men det är inte mycket, kanske tappat någon timme. Kan dock inbilla mig men tror det tappat lite.

Tack för svaren, telefonen är nu inhandlad, då är det bara att skaffa minneskort

Permalänk
Medlem

Har tänkt köpa en vit w810, inget som skiljer mot den svarta förutom färgen va? ;P

Permalänk
Medlem

Någon som har lyckats updatera sin telefon?? Och försvann blink och brus problemen??

Har nämligen dom problemen själv.

Har försökt att uppdatera via telefonen men den säger att jag har den nyaste programvaran?

Tror ni det hjälper att lämna in den, Eller har alla nya w810i dom här problemen?

Permalänk
Medlem

Uppgradera via PC då! Det lär funka. Om det hjälper är en annan femma
Gå in på hemsidan o ladda hem programmet. PC Sladd fick du väl med!

Visa signatur

MÄÄAKLUBA

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått min w810i! Kanonnöjd, verkligen skillnad mot min gamla t630:P

Måste även passa på att rekommendera Katshing.se, för deras snabba leverans mycket trevliga pris, 953 kr

Permalänk
Medlem

Är det någon som provat ladda hem den uppdaterade Java versionen hos Svenska spel? Den är tydligen för stor och jag verkar inte kunna komma runt det. Det ska inte finnas några såna restriktioner väl? Saknar målservice med pling i telefon och oddset o det där.

Visa signatur

MÄÄAKLUBA

Permalänk
Medlem

Någon som löst avsaknaden av linsskydd på något snyggt sätt ännu? ;).
Köpte min idag utan att ens tänka på det. Såg det nu när jag kom hem o funderar på om det går att åtgärda snyggt .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SueCia
Någon som löst avsaknaden av linsskydd på något snyggt sätt ännu? ;).
Köpte min idag utan att ens tänka på det. Såg det nu när jag kom hem o funderar på om det går att åtgärda snyggt .

Har funderat på lösningar, men inte lyckats:( Skulle också väldigt gärna vilja veta om någon har löst detta. Fler lurar med dessa tre egenskaperna: navi-pad och linsskydd och autofocus på kameran skulle vara trevligt.

/Edgar

Permalänk

Vit w810i = Bästa telefonen någonsin?

Visa signatur

AMD X2 4000+, 4096 MB Corsair Value, Leadtek 8800GT 512MB, GIGABYTE GA-MA770 DS3, ANTEC P180

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alienware
Vit w810i = Bästa telefonen någonsin?

Nej den titeln knep k750i

När man jämför min k750 mot syrrans w810 så känns w810'an bra mycket nyare och modernare. Är det en designgrejj kanske? Vem vet, men den är jäkligt läcker iaf.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen