Mitt iTunes får upp något C++ Runtime Error och stänger av sig.

Permalänk

Mitt iTunes får upp något C++ Runtime Error och stänger av sig.

Som topis så när jag nu bara startar mitt iTunes så får jag upp ett meddelande med:
"
Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!
Program [sökväg]\iTuner.exe

This application has...
"

Jag har aldrig haft något problem tidigare och nu efter att jag öppnar det så tar det kanske 5-10 sek innan det kommer upp och klickar jag OK så stängs et av och jag får starta det igen men det ger inget. Dock så om jag klickar igång en låt snabbt så startar den och musiken fortsätter spelas om jag inte klickar OK på meddelandet. Men jag kommer ju inte åt några kontroller så det duger inte.

Om jag installerar om, är det bara att spara library filen och typ importera då eller? Jag försökte göra detta tidigare när Vista var nytt och jagville testa min lagliga kopia jag fick av skolan men då gick det ej att får det bibiloteket att fungera i det nya iTunes.

MVH Mathias

Visa signatur

Droid Razr/SM GS4/GS5
MacBook Pro 15" early 2008
NB200 Win XP/BT5
iPad 2 32GB WiFi + 3G

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem, på XP. Någon som vet?

Permalänk
Medlem

Kolla här om ni kan hitta något som passar.
http://www.google.com/search?client=opera&rls=sv&q=itunes+c%2...

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

Det räckte att ominstallera itunes. Dock avinstallerade jag safari, tydligen misstänkte vissa att det kunde vara orsaken

Permalänk
Medlem

Jag uppdaterade bara till 7.3 så fungerade iTunes igen.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem

Jag hade redan 7.3. Men antar att det räcker att uppdatera eller ominstallera för att det ska fixa sig...