Permalänk

Hallå Zepto.....kan ni gå in o svara angående era tangentbord..de finns ev framtida kunder som vill ha svar angående detta som om man både läser Engelska ..Danska och Svenska sidor verkar vara ett bekymmer som inte kan kosta mycket att förbättra, är det på montörslinjen bristerna finns? eller nekar ni till problemet?

Stefan

Visa signatur

Stefannorr: Dell 9300-1,86 ghz-1024 -60 GB/7200-NEC 6500-Nvidia Geforce 256 mb-17 WXGA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefannorr
Hallå Zepto.....kan ni gå in o svara angående era tangentbord..de finns ev framtida kunder som vill ha svar angående detta som om man både läser Engelska ..Danska och Svenska sidor verkar vara ett bekymmer som inte kan kosta mycket att förbättra, är det på montörslinjen bristerna finns? eller nekar ni till problemet?

Stefan

du tror inte det är bättre att ringa dem på måndag och fråga?

Permalänk

Det skulle säkert funka.....men jag tycker det skulle funka bättre om dom svara dom otaliga intressenterna på detta forum?

Jag tycker det är allmän info och inte min egen eller tycker inte du det? att det är av allmänt intresse?

Varför skulle jag ringa själv och behålla den infon för mig själv? ge mig ett skäl.

Stefan

Visa signatur

Stefannorr: Dell 9300-1,86 ghz-1024 -60 GB/7200-NEC 6500-Nvidia Geforce 256 mb-17 WXGA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefannorr
Det skulle säkert funka.....men jag tycker det skulle funka bättre om dom svara dom otaliga intressenterna på detta forum?

Jag tycker det är allmän info och inte min egen eller tycker inte du det? att det är av allmänt intresse?

Varför skulle jag ringa själv och behålla den infon för mig själv? ge mig ett skäl.

Stefan

Du skulle i och för sig kunna ringa och därefter berätta vad du fått för svar här.

Visa signatur

Gigabyte GA-965P-DS3 l E6300 l Corsair TWIN2X 6400 l Scythe Ninja l XFX 7900GT l WD Raptor

Permalänk
Medlem

Sabeln:

Gjorde ett litet film test igår, batteritid.

60 minuter motsvarar ungefär 28-30% av batteriet, under alla tester verkar det som om att 1% är ungefär 2 minuter film.

Då kör jag visserligen i energispar, resulterar dock endast i en mörkare bild, och det märks inte av.

Någon som har lite tips till mig om readyboost? Är helt nollställd på den fronten, går de att konfigurera det?

Visa signatur

I wasn't born with enough middle fingers.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefannorr
Det skulle säkert funka.....men jag tycker det skulle funka bättre om dom svara dom otaliga intressenterna på detta forum?

Jag tycker det är allmän info och inte min egen eller tycker inte du det? att det är av allmänt intresse?

Varför skulle jag ringa själv och behålla den infon för mig själv? ge mig ett skäl.

Stefan

Menar du att Zepto ska surfa runt på tusentals forum och svara på alla frågor som folk har om deras produkter eller att just detta forum av alla zepto forum/trådar skulle bli särbehandlat? Eller hur menar du? Rent vätt säger väl att man ringer eller mailar ifall man har frågor/behöver hjälp angående produkter som man köpt.

Visa signatur

MacBook 13" - Intel Core 2 Duo 2.2ghz, 4GB RAM, 500GB HD

Permalänk

Meurk> Om du inte observerat det tidgare så är representanter för Zepto titt som tätt inne på denna sida och svarar på frågor" därav anledningen till min åsikt. Jag har inte köpt någon produkt av dom mycket beroende på problem man läst om tangentborden.

Stefan

Visa signatur

Stefannorr: Dell 9300-1,86 ghz-1024 -60 GB/7200-NEC 6500-Nvidia Geforce 256 mb-17 WXGA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Perrki
Du skulle i och för sig kunna ringa och därefter berätta vad du fått för svar här.

precis vad jag tänkte. det har både jag och andra gjort här på forumet, tycker det funkar väldigt bra.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Ok, tack för svar. Tror nog denna möjligtvis också kommer från danmark, men beställningen jag gjorde på hemsidan flyttades över till ett annat datorföretag som säljer diverse komponenter osv. Fick mail därifrån att jag beställt, men där var inget datum när jag skulle få den. :S

Min 3415W blev levererad via Digicomp, dvs. den levererades först med DHL till dem i Vasa och sedan med posten hem till mig.

Ska kanske bidra med en kommentar om datorn också.
Installationen av Windows XP gick relativt smärtfritt. Många drivrutiner verkar strula om bara SP1 är installerat, men det mesta började fungera efter att SP2 och DirectX var installerat.
Själva datorn verkar rätt robust, men tangentbordet buktar lite utåt till vänster, så det trycks ner då man skriver, vilket är aningen irriterande, men något jag nog kan leva med (man kan väl inte vänta sig att allt ska vara perfekt på en dator med detta pris/prestanda). Touchpadens knappar är också rätt högljudda tycker jag.
Angående värmeutveckling, så blir datorn rätt varm till vänster om Touchpaden, så där kan det vara lite svettigt att ha handen, men det är inte riktigt obehagligt varmt, så det borde gå att leva med.
Överlag gillar jag datorn skarpt...ännu åtminstone

Vet någon förresten om S/PDIF utgången, som jag antar finns i samma utgång som hörlursutgången, är optisk eller elektrisk?

Permalänk
Medlem

Nu är det ju iofs så att ifall nån från zepto hänger på forumet är det väl absolut till allas fördel ifall det besvaras här, då det öppnar möjligheter som tex diskussioner kring frågan.. det går ju inte när man själv ringer in, och sen bara postar svaret, blir ju inga fler parter i den konversationen då, vilket ju är en av de stora fördelarna med forum gentemot telefoner..

Men visst går det bra för honom ringa/mejla dem också, not his loss.

Dock är jag intresserad av frågan också, så skulle definitivt uppskatta svar av zepto i denna tråd, då det eventuellt skulle ge möjlighet för tex mig att komma med följdfrågor..

ja jag tror jag förklarat mig nog nu

@Stip?

japp det sitter i hörlurs uttaget, optisk vad jag vet.. togs upp i nån annan tråd här på forumet också, minns dock inte vilken men kolla runt om du vill veta mer.. sen verkar jag faktiskt undkommit problem med tangentbordet.. mitt glappar ingenstans, känns väldigt robust o bra, är jag en minoritet eller berättar inte dem som fått en bra produkt?^^

Visa signatur

What happens in Vegas, stays in Vegas
**reserverar mig för grammatikfel**
/ Znote 3415W - 2,2ghz 7500 - 8600m gt 512mb - 2gb ddr2 - 7200rpm 100gb - XP /

Permalänk
Medlem

Går och väntar på min Znote 3415W nu, beställde den igår.

2.2 gz, 80gb 7200 rpm, 2048 ram 667, 9 cells batteri, vista premium.

Hoppas man klarar sig från alla problem som folk har fått. Fast med vista verkar allt gå bättre.

Lite väl lång leveranstid. 10 dagar är lång tid när man verkligen väntar på något!

/Kenny

Visa signatur

AMD Ryzen 7 3700X @ 3,6 GHz | GeForce GTX 1070 Aorus 8GB| Corsair Vengeance LPX DDR4 3000 MHz C15 (2x8 GB) | MSI B450 TOMAHAWK MAX Moderkort | Corsair PowerSupply TX550 550W 80 Plus GOLD | Fractal Design Define S | Samsung 970 EVO Plus SSD M.2 2280 - 500GB | Windows 10 Home 64-bit

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stip
Min 3415W blev levererad via Digicomp, dvs. den levererades först med DHL till dem i Vasa och sedan med posten hem till mig.

Ska kanske bidra med en kommentar om datorn också.
Installationen av Windows XP gick relativt smärtfritt. Många drivrutiner verkar strula om bara SP1 är installerat, men det mesta började fungera efter att SP2 och DirectX var installerat.
Själva datorn verkar rätt robust, men tangentbordet buktar lite utåt till vänster, så det trycks ner då man skriver, vilket är aningen irriterande, men något jag nog kan leva med (man kan väl inte vänta sig att allt ska vara perfekt på en dator med detta pris/prestanda). Touchpadens knappar är också rätt högljudda tycker jag.
Angående värmeutveckling, så blir datorn rätt varm till vänster om Touchpaden, så där kan det vara lite svettigt att ha handen, men det är inte riktigt obehagligt varmt, så det borde gå att leva med.
Överlag gillar jag datorn skarpt...ännu åtminstone

Vet någon förresten om S/PDIF utgången, som jag antar finns i samma utgång som hörlursutgången, är optisk eller elektrisk?

Jepp, DigiComp sköter min beställning också. De tog kontakt till Zepto och meddelade att datorn har beräknad anländning till Finland 20e Juli så får hoppas det håller. Funderar på att köra Vista nu i början, då det verkar vara smärtfriare installation i vissa fall då det kommer med en driver skiva? En fråga till dig är hur många veckor tog din leverans? Min blir väl ca 2 veckor om det vad de meddelat håller, valde endast delar som kunde fås direkt på hemsidan.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stip
Min 3415W blev levererad via Digicomp, dvs. den levererades först med DHL till dem i Vasa och sedan med posten hem till mig.

Ska kanske bidra med en kommentar om datorn också.
Installationen av Windows XP gick relativt smärtfritt. Många drivrutiner verkar strula om bara SP1 är installerat, men det mesta började fungera efter att SP2 och DirectX var installerat.
Själva datorn verkar rätt robust, men tangentbordet buktar lite utåt till vänster, så det trycks ner då man skriver, vilket är aningen irriterande, men något jag nog kan leva med (man kan väl inte vänta sig att allt ska vara perfekt på en dator med detta pris/prestanda). Touchpadens knappar är också rätt högljudda tycker jag.
Angående värmeutveckling, så blir datorn rätt varm till vänster om Touchpaden, så där kan det vara lite svettigt att ha handen, men det är inte riktigt obehagligt varmt, så det borde gå att leva med.
Överlag gillar jag datorn skarpt...ännu åtminstone

Vet någon förresten om S/PDIF utgången, som jag antar finns i samma utgång som hörlursutgången, är optisk eller elektrisk?

Varför nöja sig med ett halvdant tangentbord? De skulle aldrig jag göra, vem vet vad som händer med det om ett par veckor eller den dagen du ska försöka sälja den?

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stip
Själva datorn verkar rätt robust, men tangentbordet buktar lite utåt till vänster, så det trycks ner då man skriver, vilket är aningen irriterande, men något jag nog kan leva med (man kan väl inte vänta sig att allt ska vara perfekt på en dator med detta pris/prestanda). Touchpadens knappar är också rätt högljudda tycker jag.

mitt buktade inte som du säger men däremot så satt det inte fast på vänstersidan längst upp, så när man tryckte lite så blev det en liten springa mellan tangentbordet och själva chassit. löste det genom att trycka precis ovanför tangentbordet, då hörde man ett klick. så antat att den bara hade lossnat från fästet.

kan samma problem du har men att du beskriver det på ett annat sätt?

Permalänk
Medlem

Fick min 3415W i fredags och är överlag väldigt nöjd med den. Men precis som många andra säger är tangentbordet och touchpaden i sämsta laget. Kör mus i 99% så det stör mig inte så mycket dock.

Köpte med Vista förinstallerat men de på Zepto verkar inte riktigt ha gjort ett 100% jobb då det var en massa gamla drivrutiner installerade. Känns som det hade varit bättre att ta allt själv från början. Sen är datorn väldigt seg i uppstart vilket är lite störande. Funderar starkt på att formatera om den och göra allt rätt från början.

Sen så funderar jag lite på smartface-funktionen. Någon som fått den att funka?

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk

Hej, en snabb fråga till alla som fått dator... Fick ni orderberkärstelse på posten typ dan innan eller samma dag som datorn anlände? För zepto sa att min data skulle anlända onsdag- torsdag och nu håller jag endast orderbekräftelsen i handen... Datorn kommer väl i morgon antar jag?:P

MvH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mockarutan
Hej, en snabb fråga till alla som fått dator... Fick ni orderberkärstelse på posten typ dan innan eller samma dag som datorn anlände? För zepto sa att min data skulle anlända onsdag- torsdag och nu håller jag endast orderbekräftelsen i handen... Datorn kommer väl i morgon antar jag?:P

MvH

Fick orderbekräftelsen via mail och ett typ avi liknande grej från posten när det hade kommit. Beställde med postförskott, så betalde allt nere i posten. Skulle ha sett kassörskans min när jag betalade 15000 för det lilla paketet haha

Visa signatur

MacBook 13" - Intel Core 2 Duo 2.2ghz, 4GB RAM, 500GB HD

Permalänk
Medlem

Fick min igår, har hunnit med att testa colin mcrae dirt och lite company of heroes och det har fungerat utmärkt.
Tycker allt har varit bra med datorn, kanske lite halvdant tangentbord men inte alls så illa som vissa verkar ha fått? snarare lite dålig "känsla" i knapparna på sin höjd...
Tar lite längre tid på sig att starta än vad jag trodde då den var helt reninstallerad men nu efter ett par gånger upplever jag faktiskt att den bootar lite snabbare igen. nåväl, har inte haft några problem alls med hårdvaran i sig, kör vista och tycker inte alls det har varit negativt hittils!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av stefannorr
Meurk> Om du inte observerat det tidgare så är representanter för Zepto titt som tätt inne på denna sida och svarar på frågor" därav anledningen till min åsikt. Jag har inte köpt någon produkt av dom mycket beroende på problem man läst om tangentborden.

Stefan

Hej Stefan.

vi representerar inte zepto officiellt på något sätt utan är vanliga anställda som använder våra privata sweclockers konton för att svara på eventuella frågor
detta har vi nämt i några trådar förr.

detta görs på egen tid och vi har inte alltid möjligheten att se/hinna med att svara på allt, lättast är som alltid att skicka ett mail, eller ringa oss.

jag är förbluffad över hur många som ställer en massa frågor på forum när svaret bara finns 1 minut iväg via ett telefonnummer eller mail.

tangentborden på 3415 flexar lite, det gör dem, det finns dock en risk att om du tycker att det flexar alldeles för mycket att tangentbordet kanske inte ligger under sin lilla hasp, och då kan man trycka på tangentbordet för att det ska greppa.

men att det flexar ytterst lite på ena sidan sammt uppe vid f4-f5 är helt normalt,

en hel platta som ligger under tangentbordet är inte möjlig på den modellen. allt vad som heter luftcurkulation till kabeldragning har påverkat designen av datorn och det är inget som jag som tekniker kan påverka.

vi snackar inte glapp som gör det obahagligt att skriva på något sätt , tangentboret flexar en millimeter eller något när man trycker hårt.
har själv skrivigt en hel del på modellen och upplever det inte alls som ett störande moment

MVH
Johan

Permalänk

Från Början så verkade Zepto jätte bra för mig, väldigt billiga å bra service,
men nu när jag har läst allt om 3414w,

så e jag lite osäker, är inte så gammal, är ej 18 iaf, så jag håller ganska hårt i mina pengar, men det verkar ju vara endel fel på zepto hitils, Hade tänkt å beställa en 3415W imorgon för en cirka 10 papp,

det är mkt, de, men hur som helst så får man ju pengarna tillbaka om det havirear totalt tydeligen, ville bara säga att jag nog beställer en imorgon ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Reoshi

@Stip?

japp det sitter i hörlurs uttaget, optisk vad jag vet.. togs upp i nån annan tråd här på forumet också, minns dock inte vilken men kolla runt om du vill veta mer.. sen verkar jag faktiskt undkommit problem med tangentbordet.. mitt glappar ingenstans, känns väldigt robust o bra, är jag en minoritet eller berättar inte dem som fått en bra produkt?^^ [/B]

Hittade inget om S/PDIF specifikt för 3415W, men ska försöka söka lite till, och kanske kontakta Zepto om inget hittas. Lite onödigt att köpa en optisk kabel om det skulle visa sig vara en elektrisk utgång.

[edit]Ah, såg att det bekräftats i "Zepto serier" tråden att utgången nog är optisk. [/edit]

Citat:

Ursprungligen inskrivet av I`m
Jepp, DigiComp sköter min beställning också. De tog kontakt till Zepto och meddelade att datorn har beräknad anländning till Finland 20e Juli så får hoppas det håller. Funderar på att köra Vista nu i början, då det verkar vara smärtfriare installation i vissa fall då det kommer med en driver skiva? En fråga till dig är hur många veckor tog din leverans? Min blir väl ca 2 veckor om det vad de meddelat håller, valde endast delar som kunde fås direkt på hemsidan.

Jag beställde min på Söndag kväll den 11.6 och den kom hem till mig den 6.7. Det stod leveranstid 8 dagar på sidan för min konfiguration då jag beställde, men det var ju en förbeställning och datorn kom inte till Zepto förrän 18.6 tror jag. Så nästan 3 veckor från att den anlände till Zepto i danmark till att jag fick den. Det lär dock också ha varit något strul med DHLs transport av datorn från Danmark till Digicomp i Vasa.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sabeln
mitt buktade inte som du säger men däremot så satt det inte fast på vänstersidan längst upp, så när man tryckte lite så blev det en liten springa mellan tangentbordet och själva chassit. löste det genom att trycka precis ovanför tangentbordet, då hörde man ett klick. så antat att den bara hade lossnat från fästet.

kan samma problem du har men att du beskriver det på ett annat sätt?

Kan hända att det är samma problem. Redan vid en mycket lätt tryckning på vänstra sidan av tangentbordet, "sjunker" det någon millimeter. Irriterande, men ingen katastrof. Skall försöka trycka lite här och var och se om det fastnar. Tack för tipset.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameleonten
Varför nöja sig med ett halvdant tangentbord? De skulle aldrig jag göra, vem vet vad som händer med det om ett par veckor eller den dagen du ska försöka sälja den?

Tja, efter att ha väntat på datorn i nästan en månad har jag ingen speciell lust att skicka tillbaka den på reparation, speciellt då det är ett relativt litet fel.

Permalänk
Medlem

Är det någon som fått igång den utlovade SmartFace-funktionen?

Visa signatur

Fractal Design Define 7 | Asus ROG Strix B550-F Gaming | Ryzen 7 5800X3D | Dark Rock Pro 4 |16GB G Skill DDR4 @ 3200Mhz | Samsung 970 EVO Plus 1TB NVMe | Asus Rog Strix RTX 3080 OC | Corsair RM750X | AW3423DW

Nintendo Switch Oled TotK-edition | Playstation 5 SE | PSVR2 | LG OLED B9 65''

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stip

Vet någon förresten om S/PDIF utgången, som jag antar finns i samma utgång som hörlursutgången, är optisk eller elektrisk?

Jag tror den är elektrisk

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robban98422
Från Början så verkade Zepto jätte bra för mig, väldigt billiga å bra service,
men nu när jag har läst allt om 3414w,

så e jag lite osäker, är inte så gammal, är ej 18 iaf, så jag håller ganska hårt i mina pengar, men det verkar ju vara endel fel på zepto hitils, Hade tänkt å beställa en 3415W imorgon för en cirka 10 papp,

det är mkt, de, men hur som helst så får man ju pengarna tillbaka om det havirear totalt tydeligen, ville bara säga att jag nog beställer en imorgon ^^

Jag är jättenöjd med min zepto, men jag tycker inte du ska satsa på en 3415W. Det verkar helt enkelt inte vara en toppmodell. Jag tycker du ska kolla om en 6224/6324W kan vara något för dig istället. Den är robust och ingen har haft några problem som helst med den.

Permalänk
Medlem

någon som vet hur bra wlanet funkar?

har tre kompisar som alla har dell.. dom är super nöjda.. vet att wlanet kan vara kass på vissa, är iaf vad jag hört..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tetss
någon som vet hur bra wlanet funkar?

har tre kompisar som alla har dell.. dom är super nöjda.. vet att wlanet kan vara kass på vissa, är iaf vad jag hört..

dem säljs endast med Intel 4965AGN kort nu mera villket är mycket bra wlan kort

det är det äldre wpro ateros kortet som det har varit lite problem med förr

MVH
Johan

Permalänk
Medlem

Znote 3415W

Hejsan. Jag har nyss beställt en Znote 3415W med följande konfig. :

Core 2 Duo 2,2 Ghz T7500 - 800Mhz - 4 mb cache
2x 1024Mb RAM 667Mhz/PC5300
GeForce 8600M GT - 512 Mb.
Mm mm.

Jag undrar om någon här som äger en sådan med samma eller snarlik konfig. kan maila några svar till mig på de frågor jag har ang. 3415W.

1) Hur fungerar datorn ihop med Vista?
2) Hur är det att spela? Går det bra trots den "dåliga" skrärmen (jämför med 6625WD)?
3) Kan man dra ytterligare minne från RAM till grafikkortet?
4) Hur klockar man grafikkortet och processorn?
5) Var hittar man de bästa drivrutinerna?
6) Finns det några större problem ren allmänt (design, funktion, prestanda osv)?
7) Hur ligger det egentligen till med tangentbordet?
8) Allt som allt, hur många poäng skulle ni vilja ge den på en skala från 1-10?

Hade varit mycket tacksam om någon kan svara på dessa frågor.
Min mail är: andchi2000@hotmail.com

Permalänk
Medlem

1) Min fungerar prima trots lägre specs.
2) Går utmärkt att spela trots den "dåliga" skärmen.
3) -----
4) Grafikkortet kan klockas med t.ex. rivatuner eller ntune. Processorn ----
5) Från Zeptos FTP har jag för mig.
6) Nepp inte vad jag kan konstatera
7) Vanligt laptop tangentbord, inga problem med mitt.
8) 9 1/2

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

1) Med 2gb går det nog ännu bättre.
2) Tycker ej det finns någon vits i att ha mer än 1280x800 i upplösning, då det drar mer kraft från grafikkortet. Så jag skulle säga den passar utmärkt.
3) Möjligheten finns i Bios, dunno ifall det finns program som reglerar.
4) Som I´m skriver. nTune fungerar helt ok. Finns diverse klockning program till processorn.
5) Till vista - Zeptos FTP och medföljade skiva? Xp - http://downloadcenter.intel.com
6) Prestanda beror på konfig, men i helhet väldigt bra.. Designen är ju en smaksak, min smak. Funktionerna.. Ja, jag tycker bara knapparna ovanför tangentbordet är lite för känsliga, behöver inte ens beröra dem^^
7) Zepto säger att pga kylningen så kan det bli lite glapp (nån millimeter) vilket jag dock inte upplevt. Mitt fungerar utmärkt.
8) Svårt.. Men till priset skulle jag faktiskt vilja ge en 10a.. Men den saknar viss kompabilitet för xp.. Sen att santa rosa inte kan utnyttjas fullt ut i xp, inte zeptos fel dock så det bör väl inte påverka betyget..

Sammanfattningsvis; Jag har oerhört svårt att sätta betyg på en skala, tycker att en dator är för komplicerad för att kunna betygsätta på det viset. föredrar att utvärda med en sammanfattning elelr liknande.. Tex designen, helt smaksak, likaså känsliga knappar. så ett X/10p betyg skulle antagligen inte ge dig så mycket, då det är utifrån mina värderingar. Tror dock inte du skulle säga mindre än 8/10 ifall du har samma design smak som mig (: (och inga övriga problem med datorn)

Visa signatur

What happens in Vegas, stays in Vegas
**reserverar mig för grammatikfel**
/ Znote 3415W - 2,2ghz 7500 - 8600m gt 512mb - 2gb ddr2 - 7200rpm 100gb - XP /

Permalänk
Medlem

Varför i helvete gör sony inte en laptop med den här prestandan?! Med 15" skärm alltså.. Iof skulle väl den kosta 30 000 men ändå.
Står och väger mellan en snygg vaio eller en ganska ful zepto.. för tillfället lutar det åt en 3515w..

Visa signatur

If pimpin is dead then I bring it back, matta fact it never died so I take that back!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kameleonten
Varför nöja sig med ett halvdant tangentbord? De skulle aldrig jag göra, vem vet vad som händer med det om ett par veckor eller den dagen du ska försöka sälja den?

Kameleonten, Jag stör mig något enormt på att du håller på att smutskasta zepto hela tiden då du inte ens har ägt en zepto. Diskutera ämnen du har erfarenhet istället, Så Tystnad tills du har det, TACK.

Man kan inte stirra sig blind på att nån har fått en dator med problem och utgå från att alla har problem. Isf är Dell, Hp, och alla andra märken också skit.

Jag har själv haft problem med min Zepto, Men nu verkar det vara löst iallafall. Och supporten är trevlig och när jag ringt har jag aldrig haft längre än 1min väntetid, trots jag ringer vid lunch.

Visa signatur

Citera för svar
Det är aldrig för sent att ge upp!