Nytt nfs Pro Street ingame klipp

Permalänk
Medlem

Nytt nfs Pro Street ingame klipp

Det har dykt upp lite ingame på http://www.gametrailers.com/player/21918.html

Röken ser helt klart ganska trevlig ut, men vad hände med realismen de snackade om?

Jag tycker det känns som han borde köra av vägen med tanka på hur skarpt han vinglar fram och tillbaka, och kör in i andra. De ligger ändå i 220-240km/h. Okej han flyger av i början, men då vinglar han ju våldsamt. Han borde ju tappa greppet och snurra av eller nåt.

Bilen är förvånadsvärt hel efter att ha studsat några varv, den tycks se för lätt ut också.

Jag menar i en tidigare film sitter de ju och berättar hur de tar hjälp av porsche för att få värden av hur en riktig bil beter sig. Hmm...

Nee, det är ännu ett arkad-nfs. Tycks ju fortfarande vara 1'an som är burnväxel, sen är det grepp =).

"if you push to hard"... så kör han rakt upp på berget. Ser ju nästan ut som han ska klara det iaf.

Visa signatur

Intel Corei5 @ 20x180 | Gigabyte p55 ud3 | Sparkle GTS250 783/1890/1200 | 4gb ocz reaper 1440 7 7 7 21 | Cooltek 600w | Antec p180b

Permalänk
Medlem

Verkar bli ett riktigt snyggt NFS-spel Men tänk på att spelet är långt ifrån färdigt (vad jag vet), så de kanske inte har hunnit göra krascharna så verkliga. Jag gillade det i alla fall. Längtar som fan!

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Medlem

OjOjOj totalt annorlunda från alla andra spel känns det som bara genom att kolla på det! De har lagt in små sköna detaljer som inte funnits tidigare vilket gör det mer verklighetstroget. Även fast det inte är klart så är det över förväntan, helt klart!

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk

ge mig

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv

Permalänk
Medlem

hoppas det inte använder samma "handling" fysik som Carbon och MW,
Typ 1ans växel är burnout osv.

ser bra ut för övrigt

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Ser riktigt snyggt ut, men va fan, ge mig en analog hastighetsmätare och varvräknare och inget fancy sträck som rör sig! Samma sak som i Carbon.
Hoppas verkligen inte det använder sig av samma känsla som MW och Carbon, för då ratar jag det verkligen! Lite mer åt Underground 2 om jag får be!

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem

Såg skit ut! Ser ut att vara samma känsla som i dom senaste spelen, att bilen ska stå o skaka sådär i början när man burnar ser ju skit ut! Å titta i början när han kör, lägg märke till hur det ser ut när han svänger lite i taget, bilen hackar som fan o man ser verkligen när han trycker in tangenten! Om spelet hade vart mer likt LIVE for speed så hade det vart mycket bättre!
NFS spel blir bara sämre o sämre...

Permalänk
Medlem

Kontrollerna ser inte ut att vara speciellt bra, bilen flyter inte "rent" åt vänster och höger utan hakkar som in i helvete. Tror EA har missuppfattat vad NFS spelare vill ha för "improvements". :S

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk

Bara jag som tyckte röken var ful?
Snyggt hur röken åkte runt hjulet dock.
Annars ser det ju ut som samma gamla NFS

Skulle vilja se Test Drive Unlimited 2 i dessa miljöer istället.

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasermannen
Skulle vilja se Test Drive Unlimited 2 i dessa miljöer istället.

Skulle vilja se Test Drive: Global istället som uppföljare...

EDIT - WOW DET KOMMER RÖK! VLIKET UNDERBART BRA SPEL WOWOMG!

f*** a need for speed -_-

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

HAHAHA!

Höll på att skratta ihjäl mig när han sa att man nu får konsekvenser om man svänger för snävt och så ser man nästan hur han anstränger sig för att köra på berget.

Visa signatur

alla forumedlemmar skapar glädje.
vissa när de loggar in.
andra när de loggar ut.

Permalänk
Inaktiv

NFS ska inte vara realistiskt.

Permalänk
Medlem

Nån som vet om de skrotat repriser denna gången också?