Vilken är eran största spelprestation?

Permalänk
Medlem

100% på GTA SA, GTA VC och GTA3 Ska se till att fortsätta trenden med GTA IV

Såhär i efterhand kan jag inte förstå hur jag orkade, men men är man gta-fantast så är man

Visa signatur

Det man inte vet, det lider man inte av.

Permalänk

186% i Civ1 och att jag klarade (The secret of) Monkey Island på mindre än ett dygn första gången jag spelade det. Drygt 2000 i Infantry: NML var rätt tungt också.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Medlem

klarade XIII på svåraste på 1 dag, vet ej hur många timmar

klarade Halo2 på svåraste på en dag utan att döda brute bossen i slutet som är omöjlig.
tråkigt att inte veta vad han hade i liv när ja o min brorsa dog hela tiden

sen typ diablo 1 singleplayer - 1 dag med brorsan vi e som ett team

osså en massa andra spel, btw, hur långt kom ni på the seal hunter?
ja o min poolare kom till lvl 5 :C

Visa signatur

asdfg

Permalänk
Medlem

Lätt den gamla NES-tiden när jag klarade alla de första 8 bossarna i Megaman 2 utan att byta vapen en enda gång. Quickmans bana sitter fortfarande i ryggmärgen

Permalänk
Avstängd

Vann SM i DOOMII 1994

Visa signatur
Permalänk

Jag fixade Hitman Contracts på 24h

Utan fusk, guider och liknande

Permalänk
Medlem

Körde igenom Colin McRae Dirt och hamnade minst 2'a på alla race på näst svåraste på 4 dagar (ratt o pedal ^^).

En annan sak är att jag haxxade 5 pers på CS på samma runda utan ljud, utan att veta att de var där, med Colt.

Permalänk

Har väl egentligen inga större bedrifter i spel men när jag spelade Utopia för många herrans år sedan lyckades jag någon omgång ta mig in på top 100 fame för enskilda provinser. Så någonstans på Utopias hemsida finns min lilla provins nedplitat i Halls of Honors

Permalänk
Medlem

Väldans massa gamla spel ni nämner, då får jag refresha tråden med lite nyare spel, om än nästan patetiska bedrifter

1. Klarat av 1 uppdrag i UFO Extraterrestrials på hard.. Jaa, ens gubbar träffar ju ingenting alls, medans fienderna får headshot hela tiden..
2. Nästan klarat av Aztek-stället i Loki, otroligt jobbigt spel ibland med kontrollproblemen (gubben Vägrar göra nåt ibland) och mängden fiender
3. Överlevt i Age of Wonders: Shadow Magic i skirmish mot 5 på "Lord", vilket är typ 3'e av 6 (ja, jag suger väl på mitt favoritspel )

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Svår fråga, mycket gammalt man har glömt känns det som, men tar två ur minnet då.

1: Absolut bäst, är nog från ett spel jag spelade väldigt lite (ok, 6-12 timmar per dygn när jag hade väldigt lätta 5p-kurser, men under kort kort period
Americas Army, detta var precis när spelet släpptes, kanske runt 2002 minns inte exakt men det var inte för länge sedan. Hursom, vi spelade väl i ett litet lag, bara svenskar, och skulle möta ett liknande gäng från england, som låg i vår nivå på någon cuplista. Skitsamma.
Jag tror jag tog hela motståndarlaget själv, jag vet inte hur många rundor. Om och om igen bara röjde man ner 4-5 personer i avstånd och närstrid, med granader och allt vadsom. Jag har aldrig varit på en sådan killingstreak någonsin faktiskt, pratade länge med dom via irc efteråt, gick tom in på en public server med dom för att ge lite tips
Sjukt vilken känsla. Konstigt egentligen, man spelade det väldigt lite, men ändå fick man ett sådant kul minne inpräntat ifrån det

2: Egentligen ingen bedrift idag känns det som, men lirade wow väldigt mycket med ett helsvenskt gille. Kvällen när vi klippte ragnaros runt halv-ett ett på en onsdagskväll, det var faktiskt riktig känsla. Efter det har wow gått nedåt, och lagt av nu, men det var fan tider det!

Visa signatur

Alldeles för mycket för att få plats med kompletta hårdvarulistor i den här lilla ¤#%@!/ rutan.

Permalänk

- Top 3 bästa svenska Worms World Party spelaren, spelade det i flera år. Det finns massor av klaner och ligor, tro det eller ej.

- Vunnit ett par lokala CS-turneringar.

WoW meriter:
- Först på servern (Burning Blade) med epic Bloodrazor svärdet. Sorligt nog fick jag det på lvl 47 och hade det tills jag blev rank 11. Pinsamt.

- Var med i ett starkt PvP team (Arathi Basin), vi förlorade inte en match på en vecka.

- Haha, tror också att jag var först lvl 60 i stan. Cirka 20k invånare, men ändå.

- Våran guild såg att <Axemen> hade klarat MC på 1h:22~ aka "världsrekord", då de hade filmat allting.
Så vi förberedde oss med massa pots, Onyxia buffar, ZG buffar etc. och klarade MC på 1h:19.
Det var samma tid som noob guilds behövde ett antal dagar på sig för att klara skiten. Och en normal guild skulle kanske behöva 6h. Kände sig ganska stolt efter det.

Dock så berövades vi på tiden efter nån vecka då min klasskompis(!) guild tAD klarat det ännu snabbare.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PenPusher
186% i Civ1 och att jag klarade (The secret of) Monkey Island på mindre än ett dygn första gången jag spelade det. Drygt 2000 i Infantry: NML var rätt tungt också.

Öhh O_O Hur klarar man Curse of Monkey Island på 1 dygn för första gången? Om jag minns rätt finns det två olika svårighetsgrader iofs, men borde ändå inte gå. Hade du walkthrough? Annars är du riktigt smart. Jag brukade lira det när jag var runt 10 och det tog flera månader om inte ett år att klara det, hahah.

Visa signatur

gtx oc 460 @800mhz . i5 760 @3.6ghz . Noctua NH-U12P . Cooler Master 690 II

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonteyayo
Öhh O_O Hur klarar man Curse of Monkey Island på 1 dygn för första gången? Om jag minns rätt finns det två olika svårighetsgrader iofs, men borde ändå inte gå. Hade du walkthrough? Annars är du riktigt smart. Jag brukade lira det när jag var runt 10 och det tog flera månader om inte ett år att klara det, hahah.

Inte Curse utan Secret:

http://www.worldofmi.com/thegames/monkey1/index.php

Spelade som en galning helt enkelt, det blir på sätt och vis lättare om man gör det i ett svep eftersom man kommer ihåg tidigare händelser osv. Samt att man får en rätt intuitiv förståelse för hur dom tänker. 1:an är iofs avsevärt mkt enklare än 2:an (LeChuck's Revenge) som jag alltid funnit väldigt klurig.

Visa signatur

Lee Adama is a bitch!

Permalänk
Permalänk
Medlem

En kul bedrift hände nog när jag spelade starcraft med några kompisar och blev anfallen med en riktigt fet klump med carriers (han brukar köra den taktiken när han vill förstöra fiendebaser). Som tur var så hade jag rätt många high templars och eftersom alla carriers var samlade i en klump så tog jag å blixtrade på alltsammans. Det tog död på alla carriers rätt hårt och snabbt. Spelar inte så mycket SC egentligen så det var väl ingen jättebedrift direkt men jag tyckte det var kul iaf. Eller roligare att se min kompis min för han var rätt säker på att han hade kunnat krossa min bas.

Sen är det väl kul att nita flaggbäraren precis innan capture. Har lyckats med det i Q3 CTF iaf. Eller riktigt fina träffar med rocket launchern från långt håll. Jag är väldigt bra med rocket launchern faktiskt. Fick en kommentar en gång när jag körde mot några som var rätt mycket sämre än mig (de hade knappt spelat Q3 så) som löd typ (inte ordagrant): "var jag än satte foten så fanns det en raket där". Jag ägde dem rätt hårt iaf.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | 4x8GiB 18-20-16-36-52-2T DDR4-3400 | MSI B450-A Pro Max AGESA 1.2.0.7 | Sapphire RX 480 Nitro+ OC 8GiB | Crucial MX500 500GB | PNY CS900 2TB | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung PM961 512GB | Scythe Kamariki 4 450W

Permalänk
Medlem

Jag har ett killstreak på 24 på dm_killbox_final på HL2DM.
Jag dog alltså inte en enda gång, rätt skön känsla

Sen så har jag även legat 1:a flera gånger på svåra Red Orchestra servrar.

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk

Klarade av Zelda (snes) på 002 games (går inte få mindre ffs!)

Jag har ett rekord på 1 min 02 sek nånting på mario circuit 1 i super mario kart!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tombee
Spelade World Of Warcraft end game i 1 ½ år. Snittade 6,9 timmar om dagen under den tiden.

Sen sålde jag kontot för 5000 SEK.

Jag var nöjd.

SJUKT BRA TIMLÖN!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
SJUKT BRA TIMLÖN!

skrev fel, 7,9 timmar ska det vara.

drygt 1:- i timmen då

Permalänk
Medlem

1. Klarade mgs på extreme ^^
2. Klarade tanker delen på mgs:2 på european extreme ^^
3.klarat resten av mgs:2 på extreme

Permalänk

Att jag fortfarande efter 10 år kommer ihåg koden till sista banan på Bubblebobble - till NES

Det måste va min största bedrift nånsin

Visa signatur

A girl turns on when she wants but a computer turns on when you want

Permalänk
Medlem

När jag var liten så hade jag ett piratat Civ1 som hade en bugg i sig att varje gång någon civilisation byggde ett wonder utom jag själv så hängde sig spelet. Man kunde heller inte spara spelet! Jag klarade det på alla svårighetsgrader trots dessa små nackdelar... det är jag stolt över!

Visa signatur

K#^Ab
Mr_Krut: Seriöst, vi försöker få jämnställdhet i världen också kommer Asus och förstör allt med en pluttig rosa laptop

Permalänk
Medlem

Jag är mest stolt över att ha blivit framröstad till världens bästa pingisspelare år 2004

www.shockplay.com

Visa signatur

| Intel i5-11400 | RTX 3060 | 16GB DDR4 |1024gb SSD|

Permalänk
Medlem

Hade rekordet på de flesta datorer på fritids (lågstadiet) i spelet Tetris.

Jag var bäst helt enkelt

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk
Medlem

Tror ett minnesvärt var i Planetside, villle verkligen ha BFR´s dv.s dom fetstora robotorna som alla hatade.

Man var tvungen att ha 100kills i caves först oavsett logins eller om man var in/ut ur caves, sedan 50kills i caves utan att logga ut och slutligen 10kills på rad utan att dö!

Juvlar vad jag fick kämpa, vissa dagar var det så dött att det kanske var 20pers i cavesen, och för varje uppdrag räknades bara 1 kill per person...!

Fick ju slutligen BFR, för att avancera och få dom värre robotarna dv.s som kunde hoppa/flyga så var det samma tjafs igen fast ute i världen... Typ 1000kills och 10 på rad..

http://images.amazon.com/images/G/01/software/detail-page/sta...

Visa signatur
Permalänk

Det finns några inlägg om gamla hederliga ms röj i denna tråd, men inget som inte gäller nybörjarnivå vad jag kan se...
Har själv klarat det på 72 sekunder - expertnivå

Vad gäller andra spel så kommer jag ihåg spelet Gradius på NES - för att få alla vapen var ordningen på kontrollen: upp, upp, ner, ner, vänster, höger, vänster, höger, B, A.

Permalänk
Medlem

Måste nog vara på den tiden man lirade soldat [beroendeframkallande 2d shooter, worms på steroider typ] Vi vann 2 säsonger i rad, 86 matcher utan förslust, det var tider det. Det var lag från hela världen.

Soldat Länk:
http://www.soldat.pl/main.php

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | Asus GTX 970 STRIX | Moderkort: Asus Z97-P | 8GB RAM | Corsair TX 650 | Antec Three Hundred | BenQ G2420HDBL | Samsung EVO 250GB

Permalänk
Medlem

Måste nog vara när jag blev uttagen i svenska landslaget i Warcraft III

Permalänk
Avstängd

ja ni...

CL i top3 clan i sverige inom CS:S vilket resulterade i en hel del sponsorer samt gratis prylar, sen tyvärr så lyckades vi dock inte slå det bästa laget i sverige men 16-8 och halva matchen 4v5 från vår sida så det var helt klart bra gjort av oss...

Permalänk
Medlem

Total ekonomisk dominans på Naritus SWG-server från release tills jag sålde kontot för en större summa riksdaler (för att köra EQ2 istället). Folk trodde jag var GM med 24 konton. Kul.

Visa signatur

Whisky kan drickas på 3 sätt:
1. Utan vatten. 2. Med vatten. 3. Som vatten.

CR-10S Pro, CR-10S5, CR-10 Max

Permalänk
Medlem

MS Röj på tre sekunder (har två vittnen ) kändes ganska bra.

Sen så har jag lirat igenom alla MegaMan till NES, jag och en polare nötte de där förbaskade spelen till vansinne och spelade t o m in på VHS när vi varvade dem. Tragiskt

Har mosat world record på väldigt många banor i Colin Dirt, får återkomma med en lista...

Visa signatur

| Antec P180 (3 x Noctua NF-S12) | Asus P5N32E-SLI | Core2Duo E8400 Thermalright Ultra-120 + Noctua NF-S12 | 8GB DDR2 | ATI 4750 | Zalman 600w | Massa GB disk | Samsung 2443 | MS Sidewinder-mus |