Billig o bra Sony Ericsson mobil?

Permalänk
Avstängd

Billig o bra Sony Ericsson mobil?

Tjena jag letar efter en billig och bra Sony Ericsson mobil som har ett schysst firmwire och som har stöd för de senaste 3D spelen och som har en ganska schysst kamera?

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem

S500i är ju väldigt populär just nu, ca 1999kr på elgiganten.
http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=177087

Permalänk
Avstängd

Gillar inte designen...Annars e den bra.

Visa signatur

AMD64 & Intel Core 2 Duo

Permalänk
Medlem
Permalänk

Jag funderar själv på K530i. Tycker den verkar riktigt prisvärd. Kommer dock inte ut förän 20:e augusti.

Visa signatur

ASUS A7N8X Deluxe nForce 2|AMD Athlon XP 2600+|2*256Mb TwinMOS WINBOND PC3200 DDR|120 Gb Maxtor 7200rpm ; 160Gb Seagate SATA ; 250Gb Seagate SATA|Sapphire ATI Radeon 9700 Pro|nVIDIA Soundstorm!|SAMTRON 19"|Windows XP Pro SP2 (SWE)

Permalänk
Medlem

K550i kanske? GSM-telefon, 14 mm tjock.
http://www.prisjakt.se/produkt.php?p=151635

Permalänk

Jag har varit insnöad helt på en K530i men vet inte om ja orkar vänta så länge.
Det som attraherar mig med den är att den har alla funktioner man behöver (kamera, mp3, etc.) och bra batteritid. Och jag har kollat runt på alla mobiler som finns i princip. Jag satte också en gräns att jag inte vill ha en mobil tjockare än 14 mm, vilket denna är precis så:) Andra ja varit inne på är W610i, men jag bokstavligen hatar de fula, smala knapparna och tycker utseendet på både W610i och W880i är avskyvärda. K530i däremot har schysta knappar, schyst upplösning/skärm, schyst utseende och väldigt schyst pris.

Nu står jag dock och väger mellan en W660i och en K530i. Till W660 fördel är att den har walkman och finns tillgänlig i affärer nu. Den är även snygg tycker jag. Dock är den dyrare vilket drar ner betyget... Att det skulle vara så krävande att hitta en passande mobil i dagens informationssamhälle var för mig ett oläst kapitel före detta äventyr..

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
Jag har varit insnöad helt på en K530i men vet inte om ja orkar vänta så länge.
Det som attraherar mig med den är att den har alla funktioner man behöver (kamera, mp3, etc.) och bra batteritid. Och jag har kollat runt på alla mobiler som finns i princip. Jag satte också en gräns att jag inte vill ha en mobil tjockare än 14 mm, vilket denna är precis så:) Andra ja varit inne på är W610i, men jag bokstavligen hatar de fula, smala knapparna och tycker utseendet på både W610i och W880i är avskyvärda. K530i däremot har schysta knappar, schyst upplösning/skärm, schyst utseende och väldigt schyst pris.

Nu står jag dock och väger mellan en W660i och en K530i. Till W660 fördel är att den har walkman och finns tillgänlig i affärer nu. Den är även snygg tycker jag. Dock är den dyrare vilket drar ner betyget... Att det skulle vara så krävande att hitta en passande mobil i dagens informationssamhälle var för mig ett oläst kapitel före detta äventyr..

välkommen i gänget

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Medlem

Aggemannen: gå in på gsmarena och kolla. K530, k550, k610 och w660 är väldigt lika. Bara och bestämma sig för vilka funktioner du kan leva utan

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pYjamas
Aggemannen: gå in på gsmarena och kolla. K530, k550, k610 och w660 är väldigt lika. Bara och bestämma sig för vilka funktioner du kan leva utan

Väldigt lika funktionsmässigt ja. Dock skulle ja inte kunna leva med så ful mobil som w610i eller k550i. Utseendet och känslan är rätt högt prioriterad hos mig. Man ska faktiskt hålla, kolla och känna på den dagligen i förhoppningsvis ett par år. Om W610i hade varit snyggare hade jag nog köpt den. Alla SE-mobiler idag har ju i princip samma funktioner så det är mest utsidan man går på.

Men, men. Får se vad det blir för en. Är jävligt sugen på att ha en ny mobil nu bara:)

Visa signatur

-Jag har visst vart ute idag.
-Vart då?
-Ne, jag öppnade fönstret förut...
www.iampear.com Hakona Matata!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AggeMannen
Väldigt lika funktionsmässigt ja. Dock skulle ja inte kunna leva med så ful mobil som w610i eller k550i. Utseendet och känslan är rätt högt prioriterad hos mig. Man ska faktiskt hålla, kolla och känna på den dagligen i förhoppningsvis ett par år. Om W610i hade varit snyggare hade jag nog köpt den. Alla SE-mobiler idag har ju i princip samma funktioner så det är mest utsidan man går på.

Men, men. Får se vad det blir för en. Är jävligt sugen på att ha en ny mobil nu bara:)

Vilken köpte du tillslut, blev det en K530? Berätta vad du tycker, jag funderar på en likadan.

Mvh/Pär

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Gainward GeForce RTX 2080 Triple Fan | Gigabyte Aorus Z390 Elite | Intel Core i7 9700K | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3200MHz 2x8GB | Samsung 970 EVO Series | NZXT H440W NE