Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Förstabossen
T-Unit: jag har kollat mitt igen å du måste ha fått nån beaktig kopia av demot för jag ser inga tendenser på det du skrev.

Ok, så här ser det ut iaf:

[img="http://img62.imageshack.us/img62/7663/prostreetur0.th.jpg"]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Förstabossen
va alla va negativa till detta spel ALLA klagar på styrningen men jag vill se ER köra o styra bättre en detta om ni kör 350km/timmen som man gör på vissa bilar i det spelet. jag sa det innan o jag sa det igen det är skit snyggt detta spel o INTE fasen ser det ut som ett spel från 2003 då får ni bättra på grafikinställningarna eller skaffa bättre glasögon , jag anser att grafiken va som på riktigt blank lack på nya bilar osv.

Säg då hur jag höjjer mer? Allting är på så högt det bara går i spelet.. går inte höjja mer nånstans.

NFS Carbon är ju snyggare

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Avstängd

som jag sa ^^ carbon är snyggare.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Carbon är blankare och flashigare, men inte snyggare.

Körde det med en xboxkontroll och tyckte det var svårt att styra. Alldeles för känsligt, men det blir kanske annat med en ratt.

Visa signatur

If the answer to any question requires a leap of faith, is it really an answer at all?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
Säg då hur jag höjjer mer? Allting är på så högt det bara går i spelet.. går inte höjja mer nånstans.

NFS Carbon är ju snyggare

Hur många fps har du när du har det maxat?

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Förstabossen

T-Unit: jag har kollat mitt igen å du måste ha fått nån beaktig kopia av demot för jag ser inga tendenser på det du skrev.

Svårt att bara acceptera att det är en bugg som inträffar för han men inte för dig?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Svårt att bara acceptera att det är en bugg som inträffar för han men inte för dig?

snälla du klart jag kan axeptera det men eftersom ingen annan som suttit på denna tråd haft det felet så kan det vara lika gärna hans kopia som är nått fel på axeptera det med mannen

Visa signatur

C2D E6600 2,4@3,3ghz Nvidia G8800GT 512 o mycke hd

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Förstabossen
snälla du klart jag kan axeptera det men eftersom ingen annan som suttit på denna tråd haft det felet så kan det vara lika gärna hans kopia som är nått fel på axeptera det med mannen

Visst ska jag "axeptera" det.

Men hur menar du att det är fel på hans kopia? Om de hade vart så känns det inte som om han skulle kommit igenom installationen.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Förstabossen
va alla va negativa till detta spel ALLA klagar på styrningen men jag vill se ER köra o styra bättre en detta om ni kör 350km/timmen som man gör på vissa bilar i det spelet. jag sa det innan o jag sa det igen det är skit snyggt detta spel o INTE fasen ser det ut som ett spel från 2003 då får ni bättra på grafikinställningarna eller skaffa bättre glasögon , jag anser att grafiken va som på riktigt blank lack på nya bilar osv.

erhmm det är ju inte att det är för svårt som är problemet, det är ju alldeles för lätt
man ska inte kunna köra 350 blås och klara av vilken kurva som helst...visst det är ett arkadspel, okej, men ska bilen se ut som om den flyter på vägen? NFS har blivit mer och mer budget från NFSU...

då var det ju faktiskt hyffsat roligt, även om det itne var tipptopp.

Visst fullversionen kan ju bli bättre men demot var ju helt värdelöst, håller även med att Carbon ser ju bättre ut.

Ja jag har kört på max, provade i 1600*1200 tom...

frågan är vad du har för ögon som är den enda som tycker det ser bra ut

Om ett demo ska få folk intresserade av hela spelet så har dom fullkomligt misslyckas med detta demo iaf...kan nog inte bli sämre...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Förstabossen
snälla du klart jag kan axeptera det men eftersom ingen annan som suttit på denna tråd haft det felet så kan det vara lika gärna hans kopia som är nått fel på axeptera det med mannen

Det är iaf väldigt uppskattat att du tog tid för att undersöka problemet även om det inte hjälpte så mkt.

Permalänk

Jag har löst problemet varför spelet är såå förbaskat dåligt. Det är portat från Wii till alla konsoller!

http://www.gametrailers.com/player/27312.html

(Okej, inget seriöst inlägg från mig, men det är fan inte långt ifrån!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Men hur menar du att det är fel på hans kopia? Om de hade vart så känns det inte som om han skulle kommit igenom installationen.

Det problemet som jag skrev om innan när NFS betedde sig som ett spel från dos-tiden, då spelens hastighet utgick från processorhastighet, försvann vid en ominstallation. Nu funkar det väl som EA vill att det ska fungera.

Förstabossen: Låter som om du har lite erfarenhet om att köra snabbt i kurvor?

Dessutom så finns det en aktiv styrning som tillval på nya BMW modeller då det ska vara lätt att styra i låga hastigheter och trögare i högre hastigheter. Dock så är det knappast detta som EA har tänkt på utan det är det sätt som de valt helt enkelt. Just nu så använder jag mig av tangentbord och har gjort det till nästan alla tidigare NFS men överväger att skaffa ratt för att jag hoppas känslan ska bli högre.

Visa signatur

9700k, Z390 Strix, 32 gb, RTX3080, 970 PRO m.2, Custom Vattenkylt, Vitlackat Define S

Permalänk
Medlem

Hjälp! jag får 50+fps på allt maxat men det hackar, bilden hackar sig fram vid ställe där jag får mer än 70 fps, vad är detta? någon som kan hjälpa? jag kör för närvarande med 169.04 om det hjälper

Visa signatur

<AMD R9 7950X3D> <Asus RTX 4090 ROG Strix OC> <ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIF> <G.Skill 64GB (4x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5> <Kingston Fury Renegade M.2 NVMe SSD Gen 4 4TB> <ASUS ROG Loki 1000W SFX-L> <Lian Li O11 Dynamic XL ROG Certified Silver>

Permalänk
Medlem

fyfan säger jag bara.. så ruskigt dåligt demo, och förmodligen hela spelet oxå.. dom har ju förstört nfs helt och hållet..

Jag är grymt besviken faktiskt, man har alltid kunnat räkna med att nfs spelen levererar och är jävligt kul..

anus säger jag bara

Permalänk
Medlem

tycker faktist spelet var skönt att spela med en gammal ratt utan force feedback, på nått sätt ska jag spela fullversionen

Visa signatur

robinsjodin.se

Permalänk
Medlem

Vet inte vad som är felet med min dator just nu.
Har du lägsta inställningarna och det hackar ändå.
Är 2 x 7800gtx verkligen så dåligt att nu för tiden?

Permalänk
Medlem

Nej men det där var ju tragiskt. Åter igen har EA lyckats göra ett kasst spel. Förstår inte hur de kan marknadsföra spelet som mer realistiskt.

För inställningen KING så påstås det att man kan känna den riktiga kraften från bilen, eller något i den stilen. Är det ett skämt eller?

Bara för att det är "grip tävling" så är det fullständigt omöjligt att tappa greppet. Sedan när släpper inte en skyline @ 2'an med full gas i en sväng.

Varför gör det inte bara så att "KING" inställningen verkligen gör så att bilens köregenskaper är verklig. Det vill säga man kan drifta på griptävlingarna om man nu vill.

Om man senare i spelet har trimmat sin bil upp mot 5-600hk och bilen fortfarande inte släpper på något annat event förutom "drift" så är det ju förbannat tragiskt.

Visa signatur

Intel Corei5 @ 20x180 | Gigabyte p55 ud3 | Sparkle GTS250 783/1890/1200 | 4gb ocz reaper 1440 7 7 7 21 | Cooltek 600w | Antec p180b

Permalänk
Medlem

NFS:X serien levererar som vanligt ett arcade spel utan känsla eller verklighetsförankring.

Personligen skulle jag vilja se ett story baserat spel baserat på rFactor motorn med riktiga köregenskaper. Dock skulle det säkert sälja dåligt då det kräver att man faktiskt kan köra och inta bara gasa.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

fy vad trist demo, alla andra NFS är ju roligare..
roligaste NFS är ju Underground 2, tycker jag för där kan man drifta på riktigt..

får man styra själv i prostreet? i drift racen alltså, inte så som i carbon.

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk

Är det någon som testat spelet med 8800GT? Vad kan man ha för graffe inställningar?

Visa signatur

Intel Core 2 Q6600 G0 2.4Ghz@3,6Ghz | Tuniq Tower 120 |Gigabyte GA-P35-DQ6 | 4x1gb Corsair XMS2-6400 CL4
| XFX GTX260+ 896MB | Antec Three Hundred | Corsair HX520 | Intel 510 120GB | Samsung Spinpoint F1 750GB | Samsung Spinpoint F3 1TB | Windows 7 Pro x64

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RooDoo
Det problemet som jag skrev om innan när NFS betedde sig som ett spel från dos-tiden, då spelens hastighet utgick från processorhastighet, försvann vid en ominstallation. Nu funkar det väl som EA vill att det ska fungera.

Problemet han syftade på som jag svarade på var det där med att bilarna inte syndes, bara baklyktorna.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Hur många fps har du när du har det maxat?

50-160fps

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coca
NFS:X serien levererar som vanligt ett arcade spel utan känsla eller verklighetsförankring.

Personligen skulle jag vilja se ett story baserat spel baserat på rFactor motorn med riktiga köregenskaper. Dock skulle det säkert sälja dåligt då det kräver att man faktiskt kan köra och inta bara gasa.

håller med! fast jag gillar GTR2 bättre
skulle kunna bli hur bra spel som helst!

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Noxxer
50-160fps

Oo. Jag har 5-10fps

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem

Geforce 6600 GT är inget att rekdommera att spela med fy säger jag bara ligger på ungefär på 40 fps hela tiden och då har jag ställt upp kortet Geforce 6600 GT kortet på Hög Kvallitet och kör på allt off och biliner och på low sen på sämsta upplösningen

Visa signatur

För er som är nyfikna på vad jag styr med när jag inte är vid datorn och är med min sambo: https://www.youtube.com/watch?v=T5JfkDbtBTA&t=916s

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zartax
Körde det med en xboxkontroll och tyckte det var svårt att styra. Alldeles för känsligt, men det blir kanske annat med en ratt.

Kände samma sak. Det gick inte att hålla bilen rakt när man åkte fort, minsta lilla dutt så for man rakt ut i öknen.

Kikade inte så noga i inställningarna men det fanns ingen sensitivity slider va?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
som jag sa ^^ carbon är snyggare.

Skojar du? Carbon va nog det sämsta och fulaste NFS spelet sedan NFS 2 Special Edition (vilket ägde, inga missförstånd plz)
Detta va iaf lite snyggt, men styrningen! Jösses styrningen!

Min teori håller fortfarande, som alltid..
Att alla multiplatformspel SUGER till pc, men Äger till 360/ps3/wii?
Varför? Vaarfööör?!
Seriöst, det är ALLTID så..
Top Spin 2, Virtua Tennis 3, Sega Rally, alla NFS efter Porche Unleashed, alla EA Sports spel förutom managerspelen, Oblivion sög till pc första månaden, Just Cause, R6 Vegas, Call of Duty 4 demot till pc sög appung men 360 BETAN va perfekt på alla sätt och vis.

Det räcker väl
Sen är smaken som baken om nåt specifikt spel sög eller ej på PC, men om ni även testat 360 versionerna så kan ni inte förneka att det ligger mycket sanning i det jag säger.
Varför?!
Tur det finns Crysis, spel som är gjorda för PC och endast PC..

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Avstängd

Alla FPS spel äger till PC och suger till consoller, Men tvärtom med bilspel. Då suger PC men Consoll är det bra.

Crysis kommer inte till Consollerna som du säger. Och vet ni varför?. Jo detta läste jag ''Vi vill behålla grafik kvalitén och vill att kunderna ska få den optimala grafik känslan som PC kan erbjuda. Därför kommer Crysis inte att pupliceras till dom andra plattformerna.''. Ursäktar stavningen. :P. Med detta läste jag för en månad sen eller nått.

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av piddeman
Alla FPS spel äger till PC och suger till consoller, Men tvärtom med bilspel. Då suger PC men Consoll är det bra.

Det där håller jag inte riktigt med om.. skulle ALDRIg, jag upprepar: ALDRIG vilja sätta mig och spela Halo till PC, testat detta och resultatet var katastrof. Fick snabbt gå tillbaks till Xboxet och njuta.

Permalänk
Medlem

Ja för halo va en enkel Xbox rip off utan optimering.

Samma med Lost planet. Hade dom optimerats för pc skulle dom vara ruskigt bra.

Visa signatur

Tiden är alltid 17.00 någonstans i världen.