HTC S730! Mobilen som har allt jag behöver? 3g, GPS, qwerty, etc. Någon som har info?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Walkhome
innan den 18 dec köper jag min!

Vajert, då kan jag vänta mig en utförlig recension snart då

Visa signatur

nej

Permalänk
Medlem

Jag fick min S730 i fredags. Inte lekt sådär jättemycket, men push-mail och wifi fungerar strålande. Det är ingen GPS i den.
Tangentbordet fungerar väldigt bra, och jag tycker att telefonen är tämligen "intelligent".

Permalänk

langa upp bilder, vill se mera

Permalänk

Har precis lagt in en beställning på en egen S730

Tänkte även dela med mig av en länk till ett underbart forum om denna pryl!

http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=413

Kanske länken postats tidigare, no clue

Visa signatur

Någon har tagit min signatur! någon som vet var den är?

Permalänk
Medlem

Jaha, se där. Här åker man till Hong Kong och tror sig hitta en S730 till ett smaskigt pris, men icke! Den har tydligen inte släppts där ännu. Det var ju synd, men roligt var det i alla fall!
Blir ju rätt sugen på att köpa en i alla fall, 3600 låter ju inte så farligt med tanke på vad den packar.

Permalänk

Någon som fått den och vill ge oss en liten recension?

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Väntar på recention

Permalänk
Medlem

Jag fick min idag, så jag skall leka lite o se hur den är

Visa signatur

.:R u the way u r becuse u have choosen:.

Permalänk

Najs. skriva gärna va du tycker sen Funderr på att köpa en nästa vecka nämligen. Är så sjukt less på min n95a

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Medlem

Tjing, Har någon koll på hur många GB luren stödjer i MicroSD slotet?

Permalänk
Medlem

4gb vet jag att den stödjer iaf.

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Tack, då lär jag beställa min senare idag då

Permalänk
Medlem

Fick min i Onsdags och den fungerar fint. Toksmidigt att fixa alla gprs inställningar ets, den gjorde det själv. WIFI fungerar finfint men jag efterlyser en bättre browser att installera, någon som har ett tips?

Ingen GPS aktiverad iaf men det ryktas ju om att det är en i så vi får väl se så småningom när det börjar komma sw uppdateringar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gibbs
Fick min i Onsdags och den fungerar fint. Toksmidigt att fixa alla gprs inställningar ets, den gjorde det själv. WIFI fungerar finfint men jag efterlyser en bättre browser att installera, någon som har ett tips?

Ingen GPS aktiverad iaf men det ryktas ju om att det är en i så vi får väl se så småningom när det börjar komma sw uppdateringar.

Opera Mini, eller operas dedikerade webbläsare för windows mobile, den är sämre än Opera Mini men du slipper krångla med java.

Visa signatur

nej

Permalänk

Gibbs vad tycker du om mobilen nu när du haft den ett tag? Har inte riktigt bestämt mig än vilken mobil jag ska köpa.

Visa signatur

CPU: Intel extreme QX6850 // Moderkort: Asus striker extreme// Minnen: Corsair Dominator 8500C5DF 4096MB // Grafik: 2x Asus 8800gtx sli //
Power: Corsair Hx 620W // Kylning: Vatten // Chassi: Lian li

Permalänk
Korsordsguru

Har kollat lite på SE P1i, P990i och HTC S730 och den verkar helt klart lockande! Det enda den tycks sakna för min del är en touchscreen (vill gärna ha både qwerty-tangentbord + touchscreen). Ingen som kan göra ett utlåtande om mobilen än? Eller tipsa om liknande mobil i prisklassen ~2000-2500kr begagnat.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

synd att den är så jäkla ful, (no offend).

skulle hellre ta XPeria X1, men den finns ju inte en tyvärr....

kolla in P1.an....klockren mobil med allt du behöver (wayfinder GPS puck följer med gratis med 1 års abonemang.... GPS puck funkar bättre en dom flesta intregerade)...lycka till

Visa signatur

K850 || HPM-83 || MBS-100
T7400 Core 2 duo || go7950GTX || 2GB Ram || LG UltraSharp wuxga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eeehh~jaså
GPS puck funkar bättre en dom flesta intregerade)...lycka till

Det är möjligt, bättre batteritid får man ju också.

Men orkar man verkligen släpa runt på den hela tiden? känns bara funktionellt om man enbart använder den till bilen.

Visa signatur

nej

Permalänk
Medlem

Det sitter en gps i den. Är samma chip som i ex tytn2. Det finns ingen antenn dock, så du lär inte få någon mottagning. Det skulle väl eventuellt gå ordna själv, något som jag fömodar någon händig tar sig an framöver.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eeehh~jaså
synd att den är så jäkla ful, (no offend).

skulle hellre ta XPeria X1, men den finns ju inte en tyvärr....

kolla in P1.an....klockren mobil med allt du behöver (wayfinder GPS puck följer med gratis med 1 års abonemang.... GPS puck funkar bättre en dom flesta intregerade)...lycka till

jag måste nog säga tvärtom, tycker detta är en av dom snyggaste mobiler som finns ute idag!

denna är inte ens nästan lika stor som Xperia...går inte jämföra äpplen och päron

Joo tror också extern puck fungerar bättre, synd att inte denna har en inbyggd som funkar..:/

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Korsordsguru

X1 skulle självklart vara trevlig men ligger "lite" utanför min prisnivå.

Har kollat lite på HTC TyTN nu också och undrar vad som egentligen har uppdaterats i HTC TyTN II? En TyTN II verkar kosta ungefär 3000 spänn mer jämfört med TyTN om man kollar på begagnade lurar.

Visa signatur
Permalänk

Någon som vet om det finns Svenska menyer? Samt om ÅÄÖ finns med på telefonen?

Permalänk
Korsordsguru

Har skaffat en S730 nu. Ja det finns svenska menyer och telefonen kommer med skandinaviska tecken. I alla fall den versionen som man köper här.

Mjukvaran är dock lite halvbuggig och man märker att en update behövs väldigt mycket.

Visa signatur
Permalänk

Någon som vet hur man updaterar telefonen?

Visa signatur

i7 3770k, 16 DDR3, Geforce 570 GTX, 5Tb