Permalänk

Din senaste försäljning

Eftersom det redan finns ett tråd med Senaste Inköp så tänkte jag att det skulle sitta bra med en tråd om det man sålt. För man kan ju inte bara köpa

Sålde själv en gammal snowboard med boots för 1000kr. La upp annonsen på blocket och fick den såld 3 timmar senare Effektivt och bra!

Visa signatur

hollywoodstar

Permalänk
Medlem

NV6800 och 2GB PC3200 RAM till en polare för 800kr.

Permalänk
Medlem

Sålde nyss min iPod med tillbehör för 500kr på blocket, Fick sålt på den inom 20 minuter!

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Medlem

Det senaste jag fick sålt var en ombyggnadssats för att bygga om till hydralisk koppling på Saab 900 94-97. 500 spänn vilket är rena kapet men ville bli av med det bara.

Permalänk
Keeper of the Bamse

en gammal skräpig hemmabioanläggning för 1500kr. Fem högtalare, en reciever samt en trasig DVDspelare.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk

Sålde mitt Hiper Type M 530W för 350;-

Permalänk
Medlem

Vet inte om jag någonsin sålt något begagnat alls när jag tänker efter.

Eller förresten, nån gång har jag mamma köpt något SL-kort jag inte kunnat utnyttja av mig.

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk
Medlem

Sålde mitt 360 premium med en del spel för en månad sen ungefär. 4500kr fick jag för det. Hade väl lagt ut 6000kr på det allt som allt så jag förlorade inte så mycket på året som jag hade det.

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk

Håller på och rensar ur mitt gamla pojkrum för närvarande. Massor med gammalt junk som man inte använder längre. Senast sålde jag en skivstång.

Någon som är sugen på ett militärtält eller ett par längdskidor?

Visa signatur

~ Proud member of Essingeleden Slalom Club ~

Permalänk
Medlem

Jag sålde min själ till jobbet idag, räknas det?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

En wow gubbe för 3000 på blocket :).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Gummibåt (Quicksilver) + 10 hästars Johnsson-motor

Visa signatur

Q6600/4GB/8800GT | Macbook Pro | iPhone 3G | D3100

Permalänk
Medlem

En AMD 3800+ X2

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

5x hundhalsband jag tog gratis (endast för personal) från Gekås och sålde för 60kr styck på tradera.
Sedan var det nog min gamla Mitsubishi Galant Glsi -90 för 4500.
God jul.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SteFFoo
5x hundhalsband jag tog gratis (endast för personal) från Gekås och sålde för 60kr styck på tradera.
God jul.

Farbror Joakim?

Permalänk
Medlem

min soffa och soff bord, för hela 400 spänn.

så nu har man ändast en madrass i lägenheten.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Jag sålde mitt WoW-account med en full-epic level 70 holy priest för 50 euro (kompispris åt min kompis syrras pojkvän).

Dessutom sålde jag mitt julhumör för 1500 euro (ska jobba hela helgen).

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Gamla struntsaker på Runescape (Vilket jag inte spelat på på 5 år) för 20 000kr

Permalänk
Medlem

mitt gamla 7800GT på blocket för ett bra tag sen!

Permalänk
Medlem

Mina egen ritade tavlor för hela 150 kr. Fast det var två som köpte idag så det blir ca 230.

Visa signatur

"Wise men say, 'Forgiveness is divine, but never pay full price for a late pizza'."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SteFFoo
5x hundhalsband jag tog gratis (endast för personal) från Gekås och sålde för 60kr styck på tradera.
God jul.

Hurr hurr, det bästa sättet att tjäna pengar! På gamla jobbet drog jag hem runt två-tre pappkassar med datorsaker och sålde av en liten del på tradden. Några hundrigar i vinst.

Permalänk
Medlem

ipod classic 80gb. Använd mindre än 5 minuter. Sålde den för 2000:- för ett par dagar sedan.

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dejavo
Farbror Joakim?

Det var nära, heter Farmoranka på tradera.

Permalänk
Medlem

Ett u3 rackchassi för 500kr inkl 400w agg!
ska slänga iväg mitt ocz agg nu också då det ligger och skräpar.

Permalänk
Medlem

senaste grejen jag fick betalt för måste väl ha varit andersrydell.se

Permalänk

fyra testamenten, ett bodelningsavtal och ett äktenskapsförord.

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av superchu
Det senaste jag sålde var 4st iPhones för 5.000:-/st,

Vad var inköpspriset?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fick precis sålt min gamla (och första) elbas för en tusing, och dessförinnan min Ampeg elbasförstärkare för 3000:-, så nu blir det nya fräscha prylar

Visa signatur

Workstation: i7 2600k | P8Z68-V Pro | 16 Gb RAM | MSI Radeon 390 | NEC PA241W
Portabelt: Surface Pro 3 | Samsung Galaxy S6 Edge
Fotoväska: Nikon D800E | Nikkor AF-S 24-70/2,8 G ED | Nikkor AF-S 85+50/1,8 G

Permalänk
Medlem

Det senaste jag fick sålt var 4st standard högtalare för 500kr. En rätt bra affär med tanke på att de kostade 1200kr nya för ca. 8-9 år sen.

Visa signatur

En fisk...

Permalänk
Medlem

Ett 7950GT för 900kr inkl frakt till nån i Nyköping.