Klappjakten 2007 @Dustinhome

Permalänk
Medlem

fick min present nu
Kan ge ett gott råd till er alla.
Sluta sitta och klicka hela tiden, servern är seg och ni hinner inte få ett svar innan ni uppdaterar igen. en ond cirkel, som förvärrar serverläget.
vänta istället och låt servern ladda. Så småningom svarar den.

God Jul!

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Medlem

Jag fick en #1, och man kan bara få en per kund! God Jul och lycka till till alla andra!

Visa signatur

FROJDMACHINE [list][*]Sharkoon Rebel9 Economy Edition • Corsair HX520 • 3x Nexus 120mm • TR Ultima-90i • Accelero S1
[*]Gigabyte P-35 DS3 • E6750 • 4GB Corsair XMS2 • Asus HD4850
[/list]

Permalänk
Medlem

Måste man regga sig först?

Permalänk

Timern de har gjort, gör nog en hel del åt att folk kan komma fram.. nu behöver folk inte sitta och tok uppdatera..

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem

Fan vad segt det ska vara då Försöker ta en 02.00 klapp sen ger jag fan upp å försöker igen när jag har vaknat

Visa signatur

Core 2 Duo E8500 @ 3.8GHz | Gigabyte EP45-DS3 | XFX 8800GT 512MB | Corsair XMS2 2x2GB | 1210 GB HDD | Antec P182 + Corsair HX520 | Viewsonic VX2025WM

Permalänk

Denna timmas julklapp är slut
Just nu är det 27:11 kvar tills nästa julklapp släpps

Permalänk
Medlem

Blir det fetare klappar ju längre det går?

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Medlem

Försöker trycka på "Logga in"-knappen, men inget händer
Jaja, sitter här hela natten och hela dagen om det är det som krävs för att jag ska få en julklapp!

Permalänk
Medlem

woho, framme på sidan nu, försöker logga in

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |

Permalänk
Medlem

Yes har klarat första hindret....

Är nu inloggad med en tom kundvagn.
*armbågsskydd checked
*knäskydd checked
*skinksmögås checked
*julöl checked

Jag är redo!
Hooaa!

Permalänk
Medlem

Undrar om det är en bestämd julklapp varje timme.. hmm.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wilwarin
fattar inte varöfr min inte laddar..

För att det sitter x antal tusen pers och reloadar sidan?

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Tur att man valde Automatisk inloggning en stund innan klockan slog 12 :D, men ändå lyckades man få upp time-out errors så att när man väl kom fram till Kassan så hade kundkorgen hunnit raderas..

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Medlem

Nu svarar servern bättre än förut, lyckades regga mig och fick ett e-post, nu gäller det bara att vara först till kvarn, eller rättare sagt hoppas på att man lyckas trycka på F5 vid rätt tidpunkt

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem

Chansen att komma få en ökar ju takt med klockan.
Åtminstone fram till 6-tiden. Sen minskar chansen framåt dagen.

Pallar inte servern vid midnatt lär den inte klara sig nåt vidare på dagen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exabyte
Nu svarar servern bättre än förut, lyckades regga mig och fick ett e-post, nu gäller det bara att vara först till kvarn, eller rättare sagt hoppas på att man lyckas trycka på F5 vid rätt tidpunkt

Nu sitter ju folk och väntar.. Eftersom de lagt in en timer så folk slipper sitta och trycka F5.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Just nu är det 19:58 kvar tills nästa julklapp släpps

Visa signatur

Vill ni ha svar från mig underlättar det enormt om ni citerar mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Undrar om det är en bestämd julklapp varje timme.. hmm.

Jag hoppas inte det. Hoppas de blandar allt, roligast så

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andersson89
Jag hoppas inte det. Hoppas de blandar allt, roligast så

Ja, jag håller med.

Permalänk
Medlem

Hmm
Timern visar olika i IE och Firefox!
IE är 2 min före

Permalänk
Medlem

Kommer klapparna att dyka upp automatiskt när timern går till 0 eller måste man uppdatera?

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem

yes! framme vid juklapps sidan, tryckte på 24:an komemr det komma en sedan där eller?

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |

Permalänk
Hedersmedlem

Det kanske blir ett fenomen med sånt här. Om några år så kommer alla webbutikers mellandagsrea vara så att man har sega servrar att bråka med istället för sura tanter i affären.

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Medlem

Hahahahaha helvete!! Ska man skratta eller ska man gråta? Jag lyckades komam fram till slutet och skulle bara bekräfta ordern, men så ser jag att jag inte är inloggad fastän jag loggat in tidigare. Försöker logga in men får bara upp "fel användarnamn eller lösenord". Kommer då på efter typ en halvtimme att jag antagligen registrerat mig som kund på företagar-sidan!!!! HELVETE! Men nu är jag registrerad som privatperson, så det blir ett nytt försök kl. 02.00! Tror detta kommer gå vägen! Mycket mindre trafik på sidan nu ju!

Permalänk

Hur många är vi från swec som väntar på tomten?

Visa signatur

/3700+@2805@Big Typhoon / DFI LanParty nF4 Ultra-D / Corsair TWINXC2 / Sapphire Radeon X800GTO²@Zalman VF-900 / Hyundai Q90U & Trinitron 19 CRT / HIPER Type-R Black 480w / Antec Lanboy / Logitech MX518 / Logitech UltraX /

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Swe|Markus
Hur många är vi från swec som väntar på tomten?

Haha, hela swec sitter väl och stirrar på timern nu

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk

jag har bara fått 1
*snyft*

Permalänk

<--- 1

Visa signatur

Intel Core i9 10900K | Gigabyte Z490 AORUS ELITE AC | Kingston 2x16GB DDR4 3600MHz CL 17 FURY | ASUS GeForce RTX 3080 10GB TUF GAMING OC | Corsair Force MP600 1TB | Corsair Carbide 275Q | Corsair RM750X V2 750W

Permalänk

OO, nu laddar ju sidan på bara några sekunder.. hmm.. några hackers sover nog nu

Visa signatur

7700k | MSI Z170A Gaming Pro Carbon | EVGA 980ti | Corsair RMX 750W | 2*256gb Samsung RAID0 | NZXT H440 Vit | 16GB (2x8GB) DDR4 3000

Permalänk
Medlem

i opera funkar det fint ju... klappar browsern medhårs.

Visa signatur

AMD 939 X2 4600+ | asus A8N-VM CSM | TwinMOS 2*1024 DDR400 cl3 | Silverstone SG01 + Tagan easyconnect 430w | Creative SB live | WD160GB + WD200GB +WD MYBOOK ES 250GB | NEC DVD-brännare | Samsung 913b(TFT) + 753s(CRT) | WACOM Intuos3 a4 |