God Jul alla SweClockare! Se hit för en godbit!

Permalänk
Medlem

Dålig stil isf, håll vad man utlovat. Visst fraktfritt är väl inte jätteviktigt, men principsak.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Musikälskare

Surt... Jag skulle precis köpa grejer där ju

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Jo, mig har dom redan förlorat
Redan beställt kameran från Inwarehouse.

Sen, vi lär nog knappast få nåt svar idag från datorbutiken, men man kan alltid hoppas.

mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Avstängd

Men då kanske vi får fraktfritt någon annan dag, minste ett svar måste vi få.
Annars så kommer jag aldrig att handla hos DB.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Skulle beställa 2 par hörlurar men det sket sig, funkade inte alls med kampanjkoden =/

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

dåligt

jag har beställt allt från DB mannen, 6000+ prolle, moderkort, pcu kylare allt möjligt, minnen bland annat! Detta var riktigt dåligt, utlova gratis frakt och sedan inte hålla det.. kan man inte gå till någon myndighet och klaga? för folket har tydligen inte mycket makt mot storföretagen.

Permalänk
Medlem

Heyheyhey...

Jag är också upprörd, men snälla folket, titta på klockan?
13:08 på en röd dag, vänta lite och vi SKALL få svar

Förresten, av en ren slump så hittade jag en film ifrån Inwarehouse/Komplett automatiska lager, fyfan vilka grejjer!
http://www.sweclockers.com/recension/?id=6008

mvh Jim

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Medlem

Men lugna ner er, dbmannen har förmodligen ett liv och firar jul med sin familj.
Övertygad att han kommer kommentera detta när han loggar in nästa gång.

Permalänk
Medlem

Är helt övertygad om att det bara är ett misstag! Det är nog någon som har gjort en felaktig programmering av deras system.

Tror säkerligen att DB-mannen kommer att fixa detta snarast och därmed erbjuda fri frakt så snart de har upptäckt detta. Spelar ju ingen större roll om man beställer idag eller i morgon, eftersom inga paket lär skickas innan torsdag i alla fall.

Permalänk

Det fungerar utmärkt för mig!

Permalänk

Något fel insmög sig som gjorde att koden upphörde att fungera ett dygn för tidigt, nu aktiv igen! Ber om ursäkt för det, inte alls meningen..

Sett lite frågor angående leverans, betalning etc.. Koden ger en fraktfri leverans oavsett leveranstid, betalning i förskott och andra erbjudanden.

För er som inte fick koden att funka, testa igen nu!

Visa signatur

E-mail: ej aktiv
Shoppingsajterna Svenska AB, 556577-2547, försattes i konkurs 17/11-08
Information till drabbade kunder finns på www.shoppingsajterna.se

Permalänk
Medlem

Hehe!

SOMSAKT
Tack DB mannen

Visa signatur

Besök JimNelin.com eller Jim Nelin på LinkedIn

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Skit bra! Beställer cpu och grafikkort nu! DBmannen är toppen ^^

Har beställt nu dock finns hungern att impulsköpa hos er när frakten är gratis...

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Nu fungerar det bra! Beställningen är gjord!

God Fortsättning DB-mannen!

Permalänk
Avstängd

Tack DB mannen, nu fungerar koden perfekt, vad schysst att logga in även fast du säkert är ledig.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Uppskattas, nu blir äntligen min beställning på "bra att ha saker" gjord!

Tack dbmannen

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk

Jag beställde ett tangentbord precis, dbmannens service är underbar!

Permalänk
Medlem

Tackar funkade fint nu, beställt o klart, god jul

Visa signatur

Ryzen 9 5900X, Asus TUF X570-PLUS, XFX 6950XT, 48GB G.Skill 3600Mhz, Corsair HX650, Samsung 840 EVO 250Gb, Kingston A2000 M.2 500GB, 1+2 Tb HDD, MSI Optix MPG321UR-QD

Permalänk
Medlem

Vilken CPU kylare bör jag välja? S775, c2d

Och vilka minnen ska jag välja för mitt nästa system? ddr2 tsm med en c2d prolle. Länka gärna 2x1gb paket lr så..... har varit inaktiv på datorfronten alldeles för länge

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Highlaj
Vilken CPU kylare bör jag välja? S775, c2d

Och vilka minnen ska jag välja för mitt nästa system? ddr2 tsm med en c2d prolle. Länka gärna 2x1gb paket lr så..... har varit inaktiv på datorfronten alldeles för länge

http://www.sweclockers.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=...
http://www.sweclockers.com/forum/forumdisplay.php?s=&forumid=...

Permalänk
Medlem

Jo, jag är inte inkompetent
Tänkte mer på att det bara handlade om datorbutikens utbud samt lagerstatus.

Visa signatur

MSi GT780R
MacBook Air 13.3" Mid 12
Nexus 4

Permalänk

Hm, ska man inpulshandla bort sina julklappspengar med gratis frakt eller inte?? Det är frågan!

Permalänk
Avstängd

Köpte bara lite småsaker för 35kr, så DB lär nog inte känna ett öre på mig då frakten kostar mer än varuvärdet.

Visa signatur

Min dator är tuffare än din.

Permalänk
Medlem

Det står klart och tydligt från 23 till den 25 alltså inte under hela dagen den 25.

Visa signatur

//clooak Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

*bort*

Redigerat av m0REc, ep_data avstängd

Visa signatur

Alienware Area-51 7500

Permalänk

Edit: Hittade felet.

Visa signatur

Hej

Permalänk
Medlem

Ang DB är jag lite småorolig...har beställt lite grejer och valt att själv hämta ut det hos dem i Staffanstorp. Nu helt plötsligt står det att ordern är levererad. (betalade i förskott)
Men såvitt jag inte är schizo så har jag inte varit och hämtat ut grejerna, har inte ens fått sms om att de är klara för utlämning, även om jag visste att det var på gång...

Annars har det fungerat ypperligt tidigare när jag handlat hos db.com.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600X | MSI B550-A PRO | MSI GeForce RTX 3070 8GB Ventus 2X OC | Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3600Mhz CL18 Vengeance LP | Corsair RM650 | Kingston A2000 1TB M.2 NVMe | Corsair hydro H100x med (utbytt) 2x Noctua NF-A12x25 pwm fläktar | LG 27'' UltraGear 27GL850 QHD Nano IPS 144 Hz | Logitech Pro X Superlight

Permalänk

Bra iniativ

Permalänk
Medlem

Nice! en 500 gigare beställd

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 6000+| Gigabyte GA-MA74GM-S2H | Gigabyte HD4580 512MB | Corsair XMS2 4GB | 1.25TB |

Permalänk
Medlem

det var en fin Julklapp faktiskt. frakten känns alltid som den drygaste delen av priset oavsett hur mycket man än slösar bort i övrigt, lite konstigt kanske men..

god Jul packnissar, och spill ingen glögg i mitt paket nu ffs!

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint