Permalänk
Medlem

DÖD åt Dells priser, dom är sjukt höga!

Anars tycker jag att burke var fin (-;

Permalänk

fett nice dator, e man rik så vrf inte? 10p

Visa signatur

|-Dell xps m1710 17", core 2 duo 2,16 ghz, 2048 MB 667MHz, 160 GB 5400 rpm, 512MB nVidia GeForce 7950 GTX-||-Asus eee-| |-Sony Ericsson C902, 5mpx -||-Ipod Nano 4GB-|

Permalänk
Medlem

Välkommen till XPS familjen. xD

Dock så var priset lite högt. (fick min för en billigare peng)

Men trevlig dator

EDIT:

Min lilla sak:
http://www.sweclockers.com/album/?id=1111
samt
http://www.sweclockers.com/album/?id=1404

Visa signatur

Ångra inget, lev och lär istället.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bengen
Det sega med Dell är att du inte kan uppgradera dom som du vill, för deras moderkort är gjorda speciellt för Dell.

Annars fan va nice det ser ut, gillar chassit som fan.
prestandarn den ser alleds utmärkt den med

Allt är ultrasuperspecial med dell. en del knepiga lösningar som med moderkort och så och vissa bra lösningar som kylning m.m

Permalänk
Medlem

Hehe.. men hörrni. det är jättekul å byta moderkorten på dessa maskiner.. Tung som bara de, lägga den på sidan, skruva skruva skruva å ta ut, dell för dell... Tur att man har STOR ESD matta

Visa signatur

Sertifierad Dell, HP, Lenovo å Cisco tekniker.

Permalänk
Medlem

Inget fel med din dator, Ollan, helt okey (tror jag). Men nu verkar hela Lunarstorm vara här. Kan man inte stava, blir man inte tagen på allvar, så ni som kritiserar, kolla er stavning.

Visa signatur

okim

Permalänk
Medlem

Jag sitter med min Dell Dimension 9200 och den låter alldels för mycket för mig! Jag kommer nog alldrig köpa en dell ingen, även om den inte var så dyr.

Men jag har alldrig testat en XPS den kanske är tystare?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AleexF
Det värsta är att de inte går att klocka? :S

hehe xps datorer e typ ''gjorda'' för att klocka

Permalänk
Medlem

Nog för att BTX är gulligt, och att det är typ bara Dell som fortfarande kör på det men när det gäller intelligent luftflöde så är det Powermac/Mac pro som vinner.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk

8 poäng för att priset drar ner från 10p

Visa signatur

Ghost S1
Mitt bästa köp är min 3770K <3

Permalänk
Medlem

Det är inget unikt med den och det handlar bara om pengar, hur nödvändigt är det med ett motivlackerat grafikkort? Och dioder som man kan ändra färg på är bara störande. 5 poäng

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creaton
Det är inget unikt med den och det handlar bara om pengar, hur nödvändigt är det med ett motivlackerat grafikkort? Och dioder som man kan ändra färg på är bara störande. 5 poäng

Det kallas onödigt bling för att göra e tuff, sen låter de som du inte har det

Permalänk
Medlem

Det där grafikkortet är väl inte "motivlackat" jag har ett likadant grafikkort och det är bara ett klistermärke så vitt jag vet...
Ser ut som bilderna från Nvidia när ingen tillverkare har satt på sitt eget klistermärke.

EDIT: Jag har en GTS 640mb men kylaren ser ut så där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ollan
Ja vet jag skulle alldrig själv köpa denna datan!! Inte ens om ja hade pengarna men ja fick den så hehe ja e nöjd ^^ Men ja de e mäst märke man betalar för!!
Nej dom har inte gott sönder Funkar utmärkt!!

haha eller hur. man får ut mycket mer av att bygga sj ^^
okej bra för dig men mina och alla jag känner med sånna är basen glapp på :/ jag saknar dem :(:( gillar inte mitt logitech z-5500
de är inte inspelade så de låter inge bra. och sen är de inge kul för jag använde dem 6ggr. *alldrig högt* och mitt ljudkort på datorn pajja. sen pajjade det andra ljudkortetjag stoppa i :S så nu används dem till ipoden men men

Visa signatur

intel Dualcore 3.4Ghz, 2048mb ddr2 800mhz, inno3d GF 8800 GT 512mb, 1040gb hdd.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ollan
Det kallas onödigt bling för att göra e tuff, sen låter de som du inte har det

Nej det är inget jag vill ha heller

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org