Vilket windows använder du?

Permalänk
Medlem

Vilket windows använder du?

Hej!
vilket windows använder du?

Permalänk

Detta har varit uppe TIDIGARE, men jag antar att detta hör ihop med din andra tråd: http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=7... Så det som får flest röster kommer du att skaffa?
Kör på vista tycker jag då det är framtiden men det är upp till var och en att välja själv vad man trivs med.

Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 5000+ (2,6 GHz) | 4 GB RAM | 8600GT | 2 * WD Caviar 500 GB + WD My Book 250 GB = 1,25 TB |||| Windows XP | Windows Vista | Windows 7

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

XP Pro SP2, har ju införskaffat laptop med xp pro så varför inte använda det för..

hm vista, nae inte än tack.. dessutom släpps det väl nytt runt 09-12 om jag inte missminner totalt

Permalänk
Medlem

Windows 95

Permalänk
Medlem

Jag har själv windows vista home premium

Permalänk
Avstängd

Windows XP 32-Bit Professional...

Tycker vista är överdrivet bra, därför gillar jag det inte, BTW, jag e tema nörd, och då är inte Vista en sak för mig..

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem

Win XP Pro, Win Vista Ultimate och Linux Ubuntu 7.10

Visa signatur

Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)

Permalänk

WinXp då både min stationära och bärbara dator är för slö för Vista. Dessutom har winXp bättre programkompalitet så det dröjer nog innan jag helt går ifrån den, precis som jag gjorde med win98.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Testpilot

Viste inte att Linux och Mac OS var en typ av Windows

Känns väl som att alla använder XP eller Vista nu för tiden eller finns det envisa 2000-folket kvar som anser att XP har för mycket lull-lull?

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Jag kör fortfarande på Win2000
Varför byta nått som funkar bra

Visa signatur

Lycklig ägare till denna fattigmanslaptop. Nypris under 4000:-
Asus 1215B 500GB 4GB minne och W7 Ultimate tweakat
och nerbantat till max Så datorn är riktigt pigg

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne Anka
Jag kör fortfarande på Win2000
Varför byta nått som funkar bra

Så att något funkar bättre? Men det beror ju på vad man gör för något.

Visa signatur

[I]AMD 3600+ X2|2048 MB Kingston 533 MHz|Raidmax Sagitta|AsusM2NPV-VM|Nec DVD|250 GB Sata Samsung|Nvidia 8500GT 256|Saitek Slimline|Logitch|Creative 2.1|Elsa Ecomo 520 19"CRT[/I]

Jag är magic_shoot!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Arne Anka
Jag kör fortfarande på Win2000
Varför byta nått som funkar bra

Häst och vagn fungerade också bra. Varför kör vi då bil idag?
He he

Visa signatur

Its not the fart that kills, its the smell....
(Det är inte farten som dödar, det är smällen....)