Permalänk
Inaktiv

Så, uppdaterat.

Är förresten Alien vs Predator 2 - Primal Hunt en mod?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Så, uppdaterat.

Är förresten Alien vs Predator 2 - Primal Hunt en mod?

Nej, det är ett tilläggspaket.
http://en.wikipedia.org/wiki/Aliens_versus_Predator_2:_Primal...

Visa signatur

Forumregler | Feedbackforumet | Något som behöver modereras? Tryck på Anmäl inlägget och ge en anledning, någon moderator kommer granska inlägget och göra (egen) bedömning
"Fate. Protects fools, little children and ships named Enterprise." - Riker - ST:TNG

Permalänk
Inaktiv

Okidokey

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
Då kan man ju visst räkna med cs, om man spelar mot bottar

COOP för mig är då när man spelar igenom ett spel singleplayer med en polare. Annars heter det bara Multiplayer.

Så jag menar. Jag är bara dålig på att utveckla mina svar;)

Permalänk
Inaktiv

Ehm..

Alien vs Predator 2 - Primal Hunt...hur kör man co-op?

Permalänk
Medlem

Heroes Might & magic (Alla spelen, hoot och co-op(?)
ARMA: Armed assault (Tror det heter så?)
Battlefield 2142
Starcraft
Warhammer 40k (och expension)
Warcraft III (och expension)

Sedan kommer jag inte på något mera atm.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Snark
Heroes Might & magic (Alla spelen, hoot och co-op(?)
ARMA: Armed assault (Tror det heter så?)
Battlefield 2142
Starcraft
Warhammer 40k (och expension)
Warcraft III (och expension)

Sedan kommer jag inte på något mera atm.

Hur spelar man co-op i ARMA och BF2142?

Och hur menar du att man kör co-op i dom andra spelen?

Är det förresten någon som har en länk till team assault-modden?

Permalänk
Medlem

AvP2: PH är som sagt ett expansionspaket, och inte någon sorts mod. Det går inte att lira COOP på de banorna på något sätt.

Vill man lira COOP i AvP2 får man köra med X-COOP som redan nämnts.

Sen är det fortfarande inget fel med den gamla LAN-TRÅDEN som existerat ett par år här på Swec, även om den inte uppdaterats på ett tag går många av spelen fortfarande att spela. Har man fler förslag är det bara att skriva i den tråden, de som verkligen är på jakt efter lir lusläser tråden och finner det de söker.

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=4...

Permalänk
Inaktiv

Uppdaterade med ett par spel från LAN-tråden och länkade till den.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Hur spelar man co-op i ARMA och BF2142?

Och hur menar du att man kör co-op i dom andra spelen?

Är det förresten någon som har en länk till team assault-modden?

Shit missade lite rubriker:

Heroes Might & magic (Alla spelen, hoot och co-op(?)
ARMA: Armed assault (Tror det heter så?, tar detta som co-op för du kan spela uppdrag imott bottar osv, göra uppdrag osv.)

Roliga LAN spel:
Battlefield 2142
Starcraft
Warhammer 40k (och expension)
Warcraft III (och expension)

Sedan kommer jag inte på något mera atm.

Permalänk
Medlem

AvP gold går väl att köra coop.
Deus Ex finns det väl en coop mod till?

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Något nytt kul?

Såg att det kommit en mod. till Quake 4.

http://quake4.filefront.com/news/;32543

Någon som provat? Går den även att köra i LAN?

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem

Rainbow six Vegas 2

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ScrewFearMe
Jag tror nog du ska ändra System Shock 2 till fps med tanke på att det är som bioshock

Bioshock är betydligt mer nerdummat än av SS2 är.

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hugo hagman
Rainbow six Vegas 2

Tack för tipset! Riktigt kul faktiskt!

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Avstängd

nån som testat X Coop (Alien VS Predator 2)? tänkte pröva det med några polare i höst, vore kul om det är skrämmande!

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

FPS: Judge Dredd Dredd vs Death

Permalänk
Medlem

Något nytt kul? Gärna i stil med Vegas 2.

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Medlem

America's Army har ett par Co-Op banor från V2.7 och nyare. (Interdiction och SF-Snakeplain)
Doch är det inte et utpreglat Co-Op spel

Visa signatur

i7 2600k | P8P67Deluxe | Noctua NH-D14 | KFA2 GTX1080 EXOC | Corsair 750W | Corsair Obsidian 800D | Dell U2412M
America's Army: Proving Grounds

Permalänk
Medlem

Varför är inte bästa mod som någonsin gjorts med?

SF (Strike Force) till Unreal Tournament. Orginalet alltså, kommer bara inte ihåg vilken version det var jag spelade.

Permalänk
Medlem

Något nytt FPS ute eller på gång? Provade R6 Vegas igår och banorna kändes kul men grafiken och allt annat kändes rätt sunkigt. R6 Vegas2 är bra mkt. bättre.

Är extremt sugen på ett nytt bra COOP FPS. Varför kan de inte göra ett Vietcong- spel COOP på Crysis- motorn?

Hittade en ny sida där de listar COOP- spel:

http://www.co-optimus.com/system/4/pc.html

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ElWeed
Något nytt FPS ute eller på gång? Provade R6 Vegas igår och banorna kändes kul men grafiken och allt annat kändes rätt sunkigt. R6 Vegas2 är bra mkt. bättre.

Är extremt sugen på ett nytt bra COOP FPS. Varför kan de inte göra ett Vietcong- spel COOP på Crysis- motorn?

Hittade en ny sida där de listar COOP- spel:

http://www.co-optimus.com/system/4/pc.html

sunkig? vilka krav du har? byte från 7900gtx kort till 4870 vilken skillnad! mycket snyggare! ska köra igenom spelet om 2 veckor när polaren kommer med sin burk.

Edit.

såg att du mena vegas 1

Visa signatur

WS:/ASUS M4A78-E/Phenom 940BE/OCZ Reaper DDR2 PC8500 6Gb/CF Ati 4870 1GB//Server: AMD Phenom 9550/MSI K9A2 CF-F/OCZ Reaper PC8500 2Gb/XFX GTS 250 Nvidia
"En enskild människas död är en tragedi, en miljon döda är statistik" -Josef Stalin

Permalänk
Medlem

Såg att World at War har COOP..... Någon som provat? Några andra spel som kan rekommenderas inför jul- LANen?

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk
Inaktiv

World at War har kul coop
Precis som i single, fast, ja, coop

Ska uppdatera listan när jag orkar

Permalänk
Medlem

Jag såg Fallout Tactics lår under RPG Co-op... Spelar man inte det enbart mot varandra?

Om jag minns rätt så hörde jag någonstans att man enbart kunde spela mot varandra i nätverksläget så därför föll det bort. Tänkte bara att det kanske inte bör ligga under co-op spelen isf men rätta mig gärna om jag har fel, för då har jag ett till spel att testa på LAN

EDIT: Lägg till Dungeon Siege 2 om du ändå editerar första posten

Permalänk
Medlem
Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix

Permalänk

Någon som har testat co-op-moden till Quake 4 än? Lite sugen på att dra igång det igen med en kompis. Men är det värt det; funkar det bra?

Borde ju vara snarlikt Doom III-moden och den fungerade ju rätt bra.

Visa signatur

"- Asså jag fattar inte dom här vegetarianerna. Dom gillar djur men äter inte kött. Vilken osis då att nästan alla djur är gjorda av kött."

Permalänk
Medlem

Left4Dead är ju extremt kul FPS, co-op spel.

Permalänk

Heroes Of Might And Magic serien finns det Hotseat till.

Permalänk
Medlem

Något nytt som rekommenderas?

Visa signatur

W2000 på 108" ramspänd, VF1000SWA, Corsair RM750x, Ryzen 5 1600 @ 3,85 GHz, ASUS Prime B350M-A, CORSAIR RGB 16GB @ 2933 MHz, SSD 850 EVO 250GB, Crucial MX500 M.2 500GB, 290x Matrix