Permalänk
Medlem

Design omröstning & hjälp

Fick för mig att jag skulle ändra om och skala av så mycket jag kunde på sidan. Så hittills har jag detta, och jag skulle vilja veta delvis vilken ni tycker är snyggast, och därefter om det finns några andra grejer som kan vara bra att tänka på, om ni kommer på något.

Gamla

Nya

Motivera!

Visa signatur

Let me tell you something. You don't have to say anything, you know why? Cause you can pick up all your stuff, because you're mother-fucking fired! | Lemeno.se - En blogg om att Tjäna Pengar På Internet | Min blogg om styrketräning och kost

Permalänk
Medlem

Har du blandat ihop bilderna för den "nya" var bra mycket fulare

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Haha. Hur kommer det sig? Jag tyckte det var något cleant med det nya. Vad är det som är fult/snyggt med de båda?

Visa signatur

Let me tell you something. You don't have to say anything, you know why? Cause you can pick up all your stuff, because you're mother-fucking fired! | Lemeno.se - En blogg om att Tjäna Pengar På Internet | Min blogg om styrketräning och kost

Permalänk
Medlem

Färgtemat är ju horibelt på den nya, den gamla hade ju mer klara färger med sin blåa meny.

Innan du designar om allt för mycket så borde du se över all källkod så allt fungerar likadant på dom mest använda webbläsarna, om du inte har dessa, ladda ner och test din sida i dom:

Safari - Opera - Firefox - IE

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Medlem

Bra att du påminde mig, upptäckte ett fel i IE nu.

Det är bra att du säger det. Meningen var att försöka skala bort en del av designen för att göra det tydigare. T.ex. gradienten i Nummer ett känns lite billig enligt mig.

Keep it coming!

Visa signatur

Let me tell you something. You don't have to say anything, you know why? Cause you can pick up all your stuff, because you're mother-fucking fired! | Lemeno.se - En blogg om att Tjäna Pengar På Internet | Min blogg om styrketräning och kost

Permalänk
Medlem

Det problem som jag upplever med den nya är att menyerna flyter ihop. Annars ser det rätt okej ut imo.