Permalänk
Medlem

sacred.exe fel

jag köpte sacred gold idag och när jag ska starta spelet så kommer det sacred.exe fel efter filmerna ibörjan.

hur kan man fixa detta?

jag hade ett gammalt dåligt grafikkort i datorn först och jag tog ut det för det hackade lite när jag spelade med det men det startar inte med det ibyggda grafikkortet. stödjs inte ?

Permalänk
Sötast

prova installera om.

Permalänk
Medlem

gjort det

Permalänk
Medlem

Testa tanka ner den senaste patchen.

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _tekken_
Testa tanka ner den senaste patchen.

What he said.

Permalänk
Medlem

har laddat ner den nya patchen men samma fel.

spelet funkade när jag hade ett annat grafikkort men inte det jag har i nu. har dom nyaste drivrutinerna som windows update kan hitta. är något intel grafikkort står det

Permalänk
Medlem

Intel inbyggda grafikkort är ingen höjdare för spel. Men med tanke på att Sacred är 2d bakgrund och 3d karaktärer så borde det gå om inbyggda kortet inte är allt för gammalt.

Kör dxdiag och kolla om det står vilket grafikkort det är. (Startmenyn - Kör - skriv dxdiag och ta ok). Klicka på fliken för video/grafik och se om det står exakt vilket Intelkort det är.

Gå sen till
http://downloadcenter.intel.com/default.aspx
Välj i menyn på vänster sida: Graphics - Desktop och ta den modell du har, ladda ner driver och installera.

OBS! Det är inte säkert att det är nyare drivers än på Windowsupdate. Men det är ett alternativ iaf.

Permalänk
Inaktiv

Windows Update är inget vidare ställe att ta drivrutiner ifrån.

Speciellt inte till grafik.