Program för film i MSN Messenger

Permalänk

Program för film i MSN Messenger

Hejsan!
Har nyligen råkat ut för en "tjej" som visar sig i cam. Men jag är övertygad om att det är en film hon spelar upp i "cammen" hur är detta möjligt? Finns det mjukvara för detta? Hur avslöjar jag henne?

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Be henne hålla upp en lapp med ditt namn på?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk

men jag vill avslöja henne... vill veta vilken mjukvara som kan användas och hur man ser det isf...

Permalänk
Medlem

Jag tror det i själva verket är du som vill avslöja andra genom att lägga till några på din msn. spela upp ett videoklipp för att sedan spela in när de gör sin del av det hela... För att senare skratta åt dem och skicka vidare det till folk du känner...

Hoppas ingen hjälper dig på traven...

Permalänk
Medlem

.

Permalänk

jag blir så trött.... kan ingen ge ett vettigt svar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddofrog
jag blir så trött.... kan ingen ge ett vettigt svar?

Du förtjänar kanske inte ett vettigt svar. Hjälper någon dig att hitta det program som krävs, kommer det leda till att fler och fler börjar använda det och yttligare fler och fler blir lurade.

Man ska kunna känna sig trygg, vilket man inte gör när man vet att någon på andra sidan sitter och asgarvar åt en.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

håller med...

säg åt henne att göra nåt, t.ex visa upp en namnskylt, säger hon nej och verkligen "stretar" emot är det fake..

och ja det finns mjukvara.......

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freddofrog
jag blir så trött.... kan ingen ge ett vettigt svar?

hur menar du att du skulle kunna se vad personen använder för mjukvara?

själva poängen är ju att det ska se ut som att hon faktiskt visar sig med en vanlig webkamera, men om hon har någon slags mjukvara så kan du ju alltid kolla om filmen hoppar till när den börjar från början eller liknande.

att avslöja VILKET program hon använder kommer du inte lyckas med, men be henne vinka tre gånger med höger hand eller whatever för att bekräfta att det faktiskt är hon.

..lame

Visa signatur

ASUS 8800GTS 640mb || Intel e6320 1,86Ghz @ 3,2Ghz|| Scythe Infinity || 4gb OCZ Platinum 800mhz || PSU - Hiper R 580W || Antec P182 || P5B-Deluxe || SuperPi 1MB - 14,8s || 3dMark06 -10761p

//CruZadeR

Permalänk
Medlem

http://www.fakewebcam.com/ dock trial om du inte betalar, är nog omöjligt för dig att se om "hon" använder det eller ett liknande program.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen