Permalänk
Medlem

Någon som vet ifall man på något sätt kan modda mobilen så att man kan minimera bluetooth överföringarna?

Visa signatur

ASUS ROG,E6550-3.22ghz,Corsair Twinx 6gb,Gainward 8800GT /756 / 960 / 1836 , Kylning: Freezer Extreme och Accelero S1
Creative Soundblaster X-Fi Extreme Music

Permalänk
Medlem

Re: K770 I

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cyberjimpann
Det västa av allt nu... Idag försvant ljudet i den, så nu när det ringer kommer inget ljud längre, vibratorn funkar. å ja, ljuder är på.
Kommer inte nått när man spelar upp musik heller....
Så det blir väll repration av den då.
Har mjukvaran RBAB001 så det kanske hjälper med en uppdatering. Någon som vet vart på tre:s hemsida mna kan uppdatera om det är möjligt ? hittar inger där.
Suck....

Sådärja, nu hände samma sak mig. Jag vaknar av vibratorn när den ligger och skakar, men alarmet hörs inte.
Smssignalen funkar inte heller, inte heller timer - men däremot pinglar den som det ska när det ringer?

Är det nån som lyckats med uppgraderingen? Jag har R8AB001 och det är ju inte mycket att hänga i julgran.

Ska svänga förbi en 3butik och höra vad dom säger, men först måste jag hem och synka så man inte tappar alla nummer...

Permalänk
Medlem

Det är bara gå in o uppdatera via SonyEricsson's hemsida. SE's support sa att det funkar på 3-låsta lurar och även om jag var tveksam så hade faktiskt damen på supporten rätt. Hade dock en W910 men det är värt o prova iaf.....

Visa signatur

Laptop: MBA 13" | Telefon: Iphone 15" PM

Permalänk
Medlem

Installerade det där Update Service som finns på SEs sida och det var riktigt smidigt, uppgraderingen gick som en dans.

Nu har jag R8BC004, men fortfarande inget ljud. Men alla inställningar, kontakter, kalender osv klarade sig igenom iaf.

I morron blir det till att gå till 3butiken och lämna in den, var förbi idag och de tyckte det lät som fysiskt glapp nånstans eftersom ljudet ibland funkar och ibland inte.