Permalänk
Avstängd

Spel till PC

Har precis klarat Mass Effect och behöver nytt lir.
Helst FPS.. RTS är helt uteslutet...

Tips?

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Re: Spel till PC

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CyberVillain
Har precis klarat Mass Effect och behöver nytt lir.
Helst FPS.. RTS är helt uteslutet...

Tips?

Call Of Duty 4 kanske?Jag lirar det nu på nätet och det är skitskoj på FFA servrarna.FFA=Free For All=deathmatch
Och det är kanonsnyggt i 1600x1200 med max på allt:)

Visa signatur

Fractal Design Refine R2 Asus Commando(1901) Q6600@3600mhz@Vattenkylning Corsair HX620W 4Gb 2x2 dominator 8500 Powercolor HD4870X2 Ikari Laser WD MyBook 500Gb@E-Sata 3dmark06@20436+/-
Win xp sp3/win 7 ultimate

Permalänk
Avstängd

det har jag tröttnat på, spelat som fan....

Ja, det spelet är faktiskt välldigt hårdvarusnålt.. Jag har akllt på max inc FSAA utan hack någonsin...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

F.E.A.R? Det är väldigt underhållande.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk

Painkiller!

Fick hem mitt UT3 idag förresten. Får se om det var värt hundringen Tänkte ha som rent tidsfördriv inför de större kommande titlarna i höst (Clear Sky, Far Cry 2, Warhead, ArmA 2, Saints Row 2, GTA4, etc), drööööööööm-höst!

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Avstängd

F.E.A.R ha jag redan klarat, samt xp

Mr.Bravo, ska kolla in painkiller.. DU glömde Alan Wake över din lista av kommmande spel.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Som jag nämde i en annan tråd, Vampire the Masquerade: Bloodlines är ett väldigt, väldigt bra spel som är väldigt likt Mass Effect i hur det är uppbyggt(fast mycket tuffare!)

Visa signatur

former wow addict
former daoc addict

Permalänk

Har inte Alan Wake varit på väg att komma ett bra tag nu?

Men ja, alla som gillar fartfyllda FPS borde älska Painkiller. Det är ungefär som Serious Sam, fast med ett mycket mindre barnsligt och mycket mer stämningsfullt (Läskigt, roligt och udda) koncept. Grafiken är väl inte UE3 direkt, men fortförande tillfredsställande nog för den typen av spel. Glöm inte Expansionen

Ett tips är att ju högre svårighetsgrad du lirar på, destu fler områden på banorna får du spela igenom. När du låst upp den allra svåraste svårighetsgraden så får du tom en helt ny bana att spela igenom. Och underskatta inte Tarot-korten Fixa så många du kan, och välj noga vilka du använder under varje bana.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk

Painkiller är mycket välgjort och underhållande. Många, varierande och detaljerade banor som kan spelas om. Alla banor has en sak man kan låsa upp. För att klara spelet helt måste man klara svåraste svårighetsgraden. Hehe känns inte så mycket utmaning om man inte kör på den. Spelet är från 2004 så inget klag på grafiken. Inga normal maps dock. Ingen gillar normal maps. : P

Visa signatur