Super Mario RPG! [wii, virtual console]

Permalänk
Entusiast

Super Mario RPG! [wii, virtual console]

Släpptes för en vecka sen tydligen 22 aug, snacka om förvånad jag blev när jag bläddrade efter nått kul å lira. Detta som aldrig tidigare släpptes i Europa.

Köpte idag och har lirat ett par timmar nu och det är helt underbart bra, Squaresoft vet(visste) allt vart skåpet ska stå.

Detta var mest en tråd för att meddela att det är släppt, inte alla som kollar Wii Shop channel varje dag

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Tack för tipset blir att skaffa mer Wii points snart för mig då.

Permalänk
Medlem

Det är faktiskt riktigt skoj! Jag har inte klarat ut det än, vilket är skandalöst då jag haft det till SNES sedan början av året. Det börjar verkligen klia i Mariofingrarna när man läser om det.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Avstängd

Nästan lite sugen på o köpa mig en Wii igen nu till jul. xD Men har ju redan haft 2 så. =/

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

Super Mario RPG är förbannat bra. Humor rakt igenom. Den som skippar det här frivilligt är ett pucko.

Permalänk
Medlem

la en beställning på wii points och zelda twilight princess nu

Vet att jag borde ha köpt zelda redan men inte blivit av än. hmm vad var numret till sjukanmälan nu igen

Permalänk

köpte rpg igår kväll, fan va lustigt spel:)