Permalänk
Medlem

Jobbigt att spela Halo 3

Fler som tycker att Halo 3 hade alldeles för glänsande och skinande grafik så att det blir jobbigt för ögonen och man blir helt dissorienterad i huvudet.

Dessutom så var ljudet nåt av det blekaste jag varit med om på länge.

Jag menar när man spelar kampanjen och försöker leva sig in i storyn så går det helt inte. Ibland så kan man bara få tanken i huvudet ''Vad gör jag, vem skjuter jag på, varför dör jag aldrig, vad är målet som skall uppnås?''.

Vad tycker ni?

Permalänk

Would you like some cheese to that wine?

Permalänk
Medlem

Yes please and some more wine

Permalänk
Medlem

dagens I-landsproblem...

Permalänk
Medlem

ja har man inte kört igenom 2:an så kan det vara rätt förvirrande.
Körde igenom 1:an och spelade 2:an en bit..

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Jag älskar stilen i Halo 3, inte tekniskt överlägset spel såsom Gears of War, men med bra färger och polerad grafik över huvudtaget. Ljuset funkade precis som tänkt. Jag har dock fått ganska ont i ögonen av ljuset från World in Conflict har jag märkt genom tiden, framförallt då jag fortfarande satt med en bildrörsskärm.

Citat:

Jag menar när man spelar kampanjen och försöker leva sig in i storyn så går det helt inte. Ibland så kan man bara få tanken i huvudet ''Vad gör jag, vem skjuter jag på, varför dör jag aldrig, vad är målet som skall uppnås?''.

- Det där kändes ganska vagt. Saknar du bättre argument så skulle jag hellre vilja se dessa oreflekterade.

Permalänk
Medlem

Re: Jobbigt att spela Halo 3

Citat:

Jag menar när man spelar kampanjen och försöker leva sig in i storyn så går det helt inte. Ibland så kan man bara få tanken i huvudet ''Vad gör jag, vem skjuter jag på, varför dör jag aldrig, vad är målet som skall uppnås?''.

Det är mer av en personlig åsikt för att få andra att förstå hur jag upplevt det hela.

Jag skrev trots allt inte att spelet sög, var kasst, sämsta skit även om det verkar så.

Men jag är tacksam för att du givet ett motargument på ett seriöst sätt och besvarat frågan '' Vad tycker ni?''

Permalänk
Medlem

När ja körde på en 14tums tv gick de allt bra.=)

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Re: Jobbigt att spela Halo 3

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fr1dd
Fler som tycker att Halo 3 hade alldeles för glänsande och skinande grafik så att det blir jobbigt för ögonen och man blir helt dissorienterad i huvudet.

Dessutom så var ljudet nåt av det blekaste jag varit med om på länge.

Jag menar när man spelar kampanjen och försöker leva sig in i storyn så går det helt inte. Ibland så kan man bara få tanken i huvudet ''Vad gör jag, vem skjuter jag på, varför dör jag aldrig, vad är målet som skall uppnås?''.

Vad tycker ni?

Du har uppenbarerligen aldrig spelat det på Legendary. Om man aldrig dör på legendary så är man en gud.
Jag gillar faktiskt Halo 3, det är ruskigt skoj att spela ut i Co-op.

Visa signatur

Jag är inte dum. Jag har bara otur när jag tänker!

Permalänk
Medlem

Re: Re: Jobbigt att spela Halo 3

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Big_PHat
Du har uppenbarerligen aldrig spelat det på Legendary. Om man aldrig dör på legendary så är man en gud.
Jag gillar faktiskt Halo 3, det är ruskigt skoj att spela ut i Co-op.

Nix. Borde kanske testa.

Ska ärligt säga att jag har börjat tycka bättre om det nu sen jag köpt ny TV

Permalänk
Inaktiv

legendary är svårt.
Enda anledningen till att spela Halo tycker jag.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Yahtzee som har Zero Punctuation recenserade Halo3 ganska bra: http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/...

Visa signatur

moops