Permalänk

Ultraportabla datorer

Tjabba jag har som uppgift i mitt företag att ta reda på hur stor efterfrågan det är på den produkten som vi har tagit fram i företaget.

Produkten är en väska som är ungefär lika stor som de här datorerna. Väskan har ett axelband och datorn kommer att placeras med kortsidan nedåt. För att skydda datorn är där en flik som viks över. På fliken kommer det finnas en ficka med dragkedja där adapter och mus får plats.

Ska lägga upp bild så fort jag får tag i dem. Ska som sagt bara kolla hur stor efterfrågan är. Fråga gärna om ni har några frågor.
Tack på förhand!

Permalänk
Medlem

Jag har en 9" EEE Pc, som jag köpte för 3veckor sedan men saknar Bag eller väska.

Netonnet har en liten fin väska för 200kr där även stömadaptern får plats.
Kan rekomendera den.
Men är Axelrem saknar den.

Kan sälja min Eee pc för 500kr billigare än vad jag köpte den för om du är intresserad av att ha en test dator själv.

Visa signatur

There is no magic! [ XP2000@ 2000MHz | 512MB PC4000 | Vapochill ]

Permalänk
Medlem

Re: Ultraportabla datorer

Citat:

Ursprungligen inskrivet av PointZero
Tjabba jag har som uppgift i mitt företag att ta reda på hur stor efterfrågan det är på den produkten som vi har tagit fram i företaget.

Produkten är en väska som är ungefär lika stor som de här datorerna. Väskan har ett axelband och datorn kommer att placeras med kortsidan nedåt. För att skydda datorn är där en flik som viks över. På fliken kommer det finnas en ficka med dragkedja där adapter och mus får plats.

Ska lägga upp bild så fort jag får tag i dem. Ska som sagt bara kolla hur stor efterfrågan är. Fråga gärna om ni har några frågor.
Tack på förhand!

Låter intressant! Är sugen på något smidigt till min eee 900. Bild och pris vore trevligt så fort du kan få upp det dvs.

/R