Permalänk
Medlem

Haha ja det ska bli intressant.

Permalänk

hahah nån borde starta en sida där man kan posta dåliga annonser som folk har. Sedan kommentera dom så alla kan garva!

Visa signatur

[ASUS Formula Gene] [i53770K] [G-Skill trident 2400mhz 2x4gb] [Radeon HD5870 1GB] [Corsair 550D] [Corsair 650w] [Corsair H100] [Windows 8 x64] [Totalt 3TB HD] [Boxee box] [New iPad] [Xbox 360 Slim JTAG]

Permalänk

Den går att klocka över 4GHZ också tydligen.

" Glöm dessutom inte att det är svårt att jämföra laptopprocessorer med traditionella processorer i stationära datorer, men skall man försöka sätta korrekt hastighetsbenämning så får man addera cirka 1,2GHz. D.v.s. att hastigheten på processorn är hela 3,46GHz. Processorn går dessutom att klocka upp ytterligare minst 1GHz utan problem. D.v.s. 3,26GHz eller faktisk hastighet på 4,46GHz"

Visa signatur

Bärbar Speldator: AMD Ryzen 5 5600H I Nvidia RTX 3050 Ti
Xiaomi Poco X3 Pro I Nvidia Shield TV V2 I PS4 I

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SAiKoU
"Hej, jag är intresserad av datorn men hur kan det komma sig att du säljer den så billigt?"

HAHAHAHAHAHAH dagens garv, tackar!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Postaldude
hahah nån borde starta en sida där man kan posta dåliga annonser som folk har. Sedan kommentera dom så alla kan garva!

Detta är en liknande sida som jag stötte på för någon vecka sedan: http://www.bestofblocket.se/

Visa signatur

| Errare humanum est |

Permalänk
Medlem

HAHAHA jag gråter av garv

Permalänk
Avstängd

Vilken Mupp.. Fan ska nog logga ina med min användare och anmälla han då det är han som säljare som är ansvarig för att hans beskrivning är korrekt och det är den verkliigen innnnnnte!

MVH

Permalänk
Hedersmedlem